LoveLita schreef:Ik niet, Lita springt daar vrolijk overheendie mag in de paddock wanneer die vrij is
Hahah was ook een maar laag afgezet die van mij he, neem jij toch van die hoge prikkers

Waar was jij ergens dan? heb je niet gezien

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VivaLasDivas schreef:LoveLita schreef:Ik niet, Lita springt daar vrolijk overheendie mag in de paddock wanneer die vrij is
Hahah was ook een maar laag afgezet die van mij he, neem jij toch van die hoge prikkers
Waar was jij ergens dan? heb je niet gezien
VivaLasDivas schreef:S_uus schreef:Als As en ik volgend jaar blijven, grote ALS ! dan neem ik denk ik ook maar prikpaaltjes meebest strak plan!
Strak plan toch!!Nepal vond het ideaal.. En bleef braaf op zijn plekkie
Bailey_4ever schreef:Ik ga denk ik vanmiddag ook nog een topicje maken.
Dressuurmatig allemaal ook beroerd maar ik doe het lekker tochHeb veel plezier gehad en dat is ook aan de foto's af te zien. Dus ik ga ze laten zien ook
Edit: Suus ik kom wss naar LonnekerEven afwachten hoe ze loopt de komende week. Deze week nog niet kunnen rijden ivm losse ijzers.. Hopen dat er maandag een vervangende hoefsmid kan, onze eigen kan pas de 17e (!!)
Mistymuis schreef:Mandarijn ik ben echt blij dat je foto's hebt gemaakt zijn echt mooi:D
Volgend jaar gaan we echt samen de parade rijden beloof ik
nog mensen die dit leuk vinden?
[BM] Meeting Haflingers op Kootwijkerzand + fotografen
Gaan al een paar mensen uit dit topic mee