Leuk Gail maaruh hij had toch een vriendin?? of las ik dat nou verkeerd.. iig wel leuk dat je weer beetje te flirten hebt is altijd zo'n lekker gevoel vind k
hahaha, ja hij heeft een vriendin. Maar dan kan ik wel gezellig kletsen op msn. Komop, hoe bedoel je onschuldig. We kunnen elkaar ieteens aanraken Dan moet hij toch echt langs komen...
Hihi Peelie, is toch leuk om te weten dat je goed in de markt ligt Wel goed blijven eten hoor Peelie
jSophiaF
Geplaatst: 30-12-09 15:36
Niet bijgelezen, ga ik vanavond even doen.
Kort berichtje van hier ; 1- me tuig is al binnen, netjes met opbergtas erbij geleverd. 2- werd door stalgenootje gebeld dat Donna haar waterleiding van de waterbak stuk was, ze stond pootje te baden in dr stal. Schijnt de waterbak niet goed vast gezeten te hebben, wordt nu door 3 stalgenootjes gerepareerd, de schatten en straks lekker dik in het stro voor als het gaat vriezen dat ze niet gaan schaatsen vanacht. En ik maar denken dat Donna de waterbak eraf getrapt heeft, en normaal trapt ze niet zo hoog, denk eerder dat hij bevroren was vanacht en dat ze kracht heeft gezet om te kunnen drinken.
ik woog vroeger 80 kilo ik was er 15 kwijt, maar door de stress met marien (dat ik door had dat er wat was) ging ik veel eten. Dus er kam 5 kilo bij. Nu had ik stress van marien omdat het uit is, en ben ik weer kwijt, maar ik weet niet hoeveel ik kwijt ben... je kan iig mijn heup botten weer zien zitten