precies als mijn vriendin, die wilt zelfs d'r kar roze verven
[/quote] Citaat:haha een kar roze
't zal me ook niks verbazen als ze d'r pony ook roze verfd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lotteluvah schreef:suusiejj schreef:mensen help
ik heb een regendeken van 200 gram dus ook beetje winterdeken maar zn haren komen er gewoon door, tenminste hij zit niet strak in zn vacht, dus moet of een winterdeken of een deken eronder weet niet precies wak doe
Ik zou er een bij kopen. 2 dekens gaat vaak schuiven.
HAFxGEK schreef:
[/quote]

slovehaffie schreef:Ik zeg ook maar Welkom

Vianne het altijd 2dekens gehad, paarden op stal hebben ook vaak 2 dekens. 
suusiejj schreef:mensen kom op beetje zegge welke dagen goed uitkome voor expo on horse!!!!
MOON JE MOET MEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
HAFxGEK schreef:zo ik had vandaag een natuurkunde toets.. en dat ging uhm.. slecht

Anseltje schreef:welkom larissa
dekens schuiven.. nog nooit wat van gemerktVianne het altijd 2dekens gehad, paarden op stal hebben ook vaak 2 dekens.
**en btw, wie had het in t vorige topic er ook al over dat je nooit zweetdeken onder ander deken moet doen, ivm staticiteit..
HAFxGEK schreef:wanneer is dat expo ook alweer??

suusiejj schreef:
jah he d8 ik ook al aan en dan gewoon winterdeken en 250 gram ofzo? want volgens mij moek dan een dikkere nemen dan ie nu heeft, maar dan kank tog net zo goed weer een regendeken nemen? van 250?
Anseltje schreef:HAFxGEK schreef:zo ik had vandaag een natuurkunde toets.. en dat ging uhm.. slecht
nu je het zegt, ik heb mn rapport![]()
Anseltje schreef:HAFxGEK schreef:zo ik had vandaag een natuurkunde toets.. en dat ging uhm.. slecht
nu je het zegt, ik heb mn rapport![]()
xLariss schreef:Dankjullie.
Wie zoekt dat van moderne wiskunde?
Ik heb dat boek, zoek je die link van die cd?
Leuke haflinger zeg
heerlijk breed 
..
Weet het allemaal wel, maar wil even voor de zekerheid nog lezen zodat ik niks verkeerds tegen hem zeg.. ) Monica_86 schreef:HAFxGEK schreef:wanneer is dat expo ook alweer??
eind nov begin dec
suusiejj schreef:jah he d8 ik ook al aan en dan gewoon winterdeken en 250 gram ofzo? want volgens mij moek dan een dikkere nemen dan ie nu heeft, maar dan kank tog net zo goed weer een regendeken nemen? van 250?