Haflinger weekend 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 11:46

Aaaaah :+: *krijgt weer kippevel.

Weet iemand hoe die muziek heet, komt me zo bekend voor maar ik weet 't niet meer.

melody93

Re: Haflinger weekend 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 11:47

ja ik vroeg het me ook al af.. maar zou het niet zo snel weten
eens kijken of ik zo'n programma'tje kan downloaden op mn telefoon die het herkent :D

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 11:48

leuke foto's van Asra! :))

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 11:54

bailey_4ever, ik zag net dat je foto's op je site hebt staan die ik van jou heb gemaakt in ijzerloo, leuk :D :D !

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 12:08

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 12:29

Wie ben jij dan casanova, op welke foto's sta je :D ?

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 12:58

Ik heb nog geen mail terug gehad..ben benieuwd wat er nou fout is gegaan.
ik had gewoon 2e moeten zijn in de eerste proef (L1) :=
Hoop niet dat alles voor niks is geweest nu...

Ermelo was inderdaad verder heel goed georganiseerd. :j mag dan ook geen woord aan vuil worden gemaakt hoor.
maar het is nu al het 3e jaar dat het fout is gegaan met de prijzen...
Hopelijk dat ook dat volgend jaar vlekkenloos verloop. :P +:)+

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 13:03

LoveLita schreef:
Sorry dat ik, waarschijnlijk, heel banketstaaf tussenkom nu, maar wil toch mijn mening even in de groep gooien...

Vind het gedoe om de prijzen wel een beetje te ver gaan als ik eerlijk mag zijn :o Natuurlijk, het is niet leuk. Ik ken het, bij mij is het mijn eerste en tweede jaar Ermelo ook niet goed gegaan. Heb ook gedeald met wat ik had, klaar... Die mensen doen ook hun stinkende best en als je nu een beker hebt met een verkeerde plaatsing erop, kan ik me voorstellen dat je een ander plaatje zou willen.
Maar ik kan me best een beetje boos maken om het feit dat mensen meteen een mail gaan sturen, omdat zij een halster maat pony/maat cob hebben gehad die niet past. DAH zal die prijzen ook maar aangeboden hebben gekregen van de sponsoren, dus die zullen zij moeten verdelen onder de prijswinnaars en ik neem aan en zij zullen je echt niet bewust een halster meegeven wat niet past.

Dat de verkeerde prijzen mee worden gegeven is uiteraard niet netjes, geef ik een ieder die deze mening deelt gelijk in. Maar come on, een te klein halster niet goed genoeg bij een eerste, tweede, derde of vierde plaats, noem maar op.. Had het halster wel gepast, was je er waarschijnlijk blij mee :)

Ik wil hiermee niemand persoonlijk 'aanvallen', absoluut niet. Maar ik vraag me af waar je voor op wedstrijd gaat als het uiteindelijk zo om de prijs draait. Met je punten en gevoel kom je verder, een prijs (wat deze dan ook mag zijn) is een beloning ervoor..

Ik wil hier ook absoluut geen rellen o.i.d. mee beginnen, maar ik hoop dat iedereen zich toch nog even kan bedenken hoe blij zij wel niet moet zijn met zijn/haar prijs. Er zijn er velen die de prijs niet hebben gehad, omdat jij gewoonweg beter was ;)

Dank je wel!
Er is een hele auto vol met prijzen naar toe gegaan. Deze moet het liefst binnen 5 minuten correct en snel aan de prijswinnaars worden uitgedeeld.... Kom op! We blijven mensen en de mensen die de prijzen willen ontvangen, zijn ook niet altijd de meest geduldige en weten soms niet eens de ring en plaats en noem maar op!

Je wilt niet weten hoe veel werk er in zit! Buiten het kiezen van de prijzen en regelen daarvan, heb je ook nog de week er voor!
Er zit zo veel tijd in!

Vorig jaar waren er te weinig mensen achter de tafel voor het uitdelen, nu te veel... Dus dat gaf problemen.... Volgend jaar beter!

Je moet het voor de grap zelf maar eens gaan doen. Je wilt niet graag taken van sommige vrijwillegers overnemen!
Het is nu heel makkelijk om alles verkeerd te vinden! Meld je maar eens aan voor het secretariaat of stallen of prijzen te regelen!
Veel plezier want vanaf 1 juli heb je geen leven meer!

Ik vind het een super evenement en zo moeten we het houden! Zonder al deze vrijwillegers is er geen Ermelo

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 14:21

Helemaal mee eens! Ik ben ook anders gewend met concours meestal gaat het om geld prijzen , maar dat maakt mij niet uit! volgende keer zou het vast beter gaan (en anders maar niet)!

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 15:27

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 15:59

Mandarijn schreef:
Wie ben jij dan casanova, op welke foto's sta je :D ?

pagina 3 waar ik net mijn singel controleer <<)

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 16:22

Afbeelding
na zijn wij ook haflingerdagen waardig na ja winstpunt waardig :)

duik boot is er niks bij mijn houding maar wie weet krijg ik ooit de eigenaar zover om volgend jaar na ermelo te mogen ook ;) lijkt me erg leuk

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 17:52

Iedereen met een haflinger is haflingerdag waardig! Of je nou een winstpunt rijd of niet, je bent weer een ervaring rijker!

loontjjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 17:55

vind ik ook! ik vond het hartstikke leuk al was hij er eigenlijk nog niet klaar voor! Volgend jaar gaan we voor de punten!

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 17:58

ja idd dat is wel zo hahaha maar ja hij is nog nooit het erf af geweest na andere plekken

ben altijd bang dat het er niet uit ziet hahaha na ja kijken of ik de eigenaar volgend jaar zo gek krijg dat ie mee mag

heb nog nooit wedstrijden gereden zelf ja manege vroeger maar zoiets als ermelo lijkt me gewoon leuk gewoon zonder startkaart ofzo hoor

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 18:25

Er wordt nu een beetje gedaan alsof we erg ondankbaar zijn. We vinden dat van de prijzen gewoon vervelend. Degene die een mailtje hebben gestuurd, hebben gewoon een beleefd en netjes mailtje gestuurd met daarin de vraag wat er nou precies verkeerd ging en wie de prijs nou terecht heeft gekregen.

Mijn wat boze reacties van eerder waren wat minder vriendelijk omdat ik gewoon teleurgesteld was en ik mij kapot schrok. Je denkt dat je een prijs hebt gewonnen en hoort achteraf dat je die wss door een fout hebt gekregen, terwijl dit je laatste wedstrijd was als combi met dit paard. Ik heb mij er nu bij neergelegd en kan mij er niet heel druk meer om maken maar het mag toch wel begrepen worden dat dit voor mij en zo ook anderen niet leuk is.

Voor zover ik weet zijn er ook complimentjes zat gegeven over dat we het verder super georganiseerd vonden en er is een dikke pluim voor iedereen gegeven.

Maar laten we het gewoon maar zitten want dit is een beetje vervelend. Dit topic was heel gezellig maar wordt nu een beetje overheerst door negatieve reacties (ik wijs naar niemand). De mensen die de reactie op mijn mail willen lezen mogen mij pb'en.

Ik heb overigens nog geen reactie ontvangen :)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 18:32

Bailey_4ever schreef:
Er wordt nu een beetje gedaan alsof we erg ondankbaar zijn. We vinden dat van de prijzen gewoon vervelend. Degene die een mailtje hebben gestuurd, hebben gewoon een beleefd en netjes mailtje gestuurd met daarin de vraag wat er nou precies verkeerd ging en wie de prijs nou terecht heeft gekregen.

Mijn wat boze reacties van eerder waren wat minder vriendelijk omdat ik gewoon teleurgesteld was en ik mij kapot schrok. Je denkt dat je een prijs hebt gewonnen en hoort achteraf dat je die wss door een fout hebt gekregen, terwijl dit je laatste wedstrijd was als combi met dit paard. Ik heb mij er nu bij neergelegd en kan mij er niet heel druk meer om maken maar het mag toch wel begrepen worden dat dit voor mij en zo ook anderen niet leuk is.

Voor zover ik weet zijn er ook complimentjes zat gegeven over dat we het verder super georganiseerd vonden en er is een dikke pluim voor iedereen gegeven.

Maar laten we het gewoon maar zitten want dit is een beetje vervelend. Dit topic was heel gezellig maar wordt nu een beetje overheerst door negatieve reacties (ik wijs naar niemand). De mensen die de reactie op mijn mail willen lezen mogen mij pb'en.

Ik heb overigens nog geen reactie ontvangen :)

Tuurlijk ben je in het begin boos, dat is hartstikke logisch! En over het 'ondankbaar' klinken, daar geef ik je gelijk in. Diegenen die gemaild hebben over hun prijs (o.a. ik) hebben daarnaast ook dikke complimenten gegeven over het hele gebeuren zelf. Dus niks negatiefs van mijn kant over het evenement of de organisatie verder hoor! Hoop ook niet dat ik/we daarop aangekeken worden.

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 18:35

Nee dat hoop ik ook niet :)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 19:59

Ik zie dat jullie een mooie dag hebben gehad! Baal er nog steeds van dat ik uiteindelijk wegens benzine gebrek er niet kon zijn.. Maar volgend jaar wil ik er zeker weer bij zijn!!

VivaLasDivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:00

Het was een geslaagd weekend voor Nepal & Mij..
Heb zaterdag meegedaan aan de (B) Dressuur wedstrijd (zonder startkaart). Hebben een 3de en 5de plek behaald hihi was erg trots op me vent.. Daarna hebben we meegedaan aan de Bestgaande onder het zadel, waar we uiteindelijk in de Finale *\o/* stonden samen! Echter hebben we met 5 andere de ring moeten verlaten :wave: omdat er natuurlijk betere concurrentie was, :j en vond dat de winnaar het ook zeker verdient had!! Wat een topper heeft ze zeg _/-\o_

Hier enkele foto's :

Afbeelding

Afbeelding
(finale bestgaande)

Afbeelding

Afbeelding
crosstraining zondag

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:08

Leuke foto's joh!!

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:20

Bailey_4ever schreef:
Nee dat hoop ik ook niet :)

Ik vond dat er wel degelijk ondankbaar gereageerd werd :o Maar misschien ben ik dan wel te makkelijk ofzo? Ik weet ook echt wel dat jullie een net en beleefd mailtje gestuurd zullen hebben, dat geloof ik ook echt wel, maar de manier waarop er hier in het topic erover gespoken werd stond mij dus niet aan :o Ik kan mijn vinger er ook niet precies op leggen, en dat wil ik ook helemaal niet doen. Maar voor mij zijn het eigenlijk altijd 'maar' prijzen, als je snapt wat ik bedoel en op mij kwam het over alsof er nogal wat bombarie gemaakt werd :=

Ik wil ook echt niet zeggen dat jullie verder ook totaal negatief waren want ik heb alleen maar leuke en goede reactie's gelezen hoor!!! :) Begrijp me niet verkeerd. Voor mij zijn 'jullie' nog altijd dezelfde als voor mijn zegje, zie jullie nu echt niet als een of andere boeman!

Leuke foto's! :D Heb je nog zien staan op de camping, haffie lekker tussen de prikpaaltjes :))

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:33

Als As en ik volgend jaar blijven, grote ALS ! dan neem ik denk ik ook maar prikpaaltjes mee :j best strak plan!

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:45

Ik niet, Lita springt daar vrolijk overheen :') die mag in de paddock wanneer die vrij is

VivaLasDivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:52

S_uus schreef:
Als As en ik volgend jaar blijven, grote ALS ! dan neem ik denk ik ook maar prikpaaltjes mee :j best strak plan!

Strak plan toch!! :j Nepal vond het ideaal.. En bleef braaf op zijn plekkie _/-\o_