Aaaaah

Weet iemand hoe die muziek heet, komt me zo bekend voor maar ik weet 't niet meer.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mandarijn schreef:Hier zijn mijn foto's:
http://s202.photobucket.com/albums/aa45 ... lo%202011/
Suus, de foto's van jou&Asra heb ik wel heel erg moeten nabewerken - dus ze zijn niet zo mooi helaas.
LoveLita schreef:Sorry dat ik, waarschijnlijk, heel banketstaaf tussenkom nu, maar wil toch mijn mening even in de groep gooien...
Vind het gedoe om de prijzen wel een beetje te ver gaan als ik eerlijk mag zijnNatuurlijk, het is niet leuk. Ik ken het, bij mij is het mijn eerste en tweede jaar Ermelo ook niet goed gegaan. Heb ook gedeald met wat ik had, klaar... Die mensen doen ook hun stinkende best en als je nu een beker hebt met een verkeerde plaatsing erop, kan ik me voorstellen dat je een ander plaatje zou willen.
Maar ik kan me best een beetje boos maken om het feit dat mensen meteen een mail gaan sturen, omdat zij een halster maat pony/maat cob hebben gehad die niet past. DAH zal die prijzen ook maar aangeboden hebben gekregen van de sponsoren, dus die zullen zij moeten verdelen onder de prijswinnaars en ik neem aan en zij zullen je echt niet bewust een halster meegeven wat niet past.
Dat de verkeerde prijzen mee worden gegeven is uiteraard niet netjes, geef ik een ieder die deze mening deelt gelijk in. Maar come on, een te klein halster niet goed genoeg bij een eerste, tweede, derde of vierde plaats, noem maar op.. Had het halster wel gepast, was je er waarschijnlijk blij mee
Ik wil hiermee niemand persoonlijk 'aanvallen', absoluut niet. Maar ik vraag me af waar je voor op wedstrijd gaat als het uiteindelijk zo om de prijs draait. Met je punten en gevoel kom je verder, een prijs (wat deze dan ook mag zijn) is een beloning ervoor..
Ik wil hier ook absoluut geen rellen o.i.d. mee beginnen, maar ik hoop dat iedereen zich toch nog even kan bedenken hoe blij zij wel niet moet zijn met zijn/haar prijs. Er zijn er velen die de prijs niet hebben gehad, omdat jij gewoonweg beter was
Bailey_4ever schreef:Er wordt nu een beetje gedaan alsof we erg ondankbaar zijn. We vinden dat van de prijzen gewoon vervelend. Degene die een mailtje hebben gestuurd, hebben gewoon een beleefd en netjes mailtje gestuurd met daarin de vraag wat er nou precies verkeerd ging en wie de prijs nou terecht heeft gekregen.
Mijn wat boze reacties van eerder waren wat minder vriendelijk omdat ik gewoon teleurgesteld was en ik mij kapot schrok. Je denkt dat je een prijs hebt gewonnen en hoort achteraf dat je die wss door een fout hebt gekregen, terwijl dit je laatste wedstrijd was als combi met dit paard. Ik heb mij er nu bij neergelegd en kan mij er niet heel druk meer om maken maar het mag toch wel begrepen worden dat dit voor mij en zo ook anderen niet leuk is.
Voor zover ik weet zijn er ook complimentjes zat gegeven over dat we het verder super georganiseerd vonden en er is een dikke pluim voor iedereen gegeven.
Maar laten we het gewoon maar zitten want dit is een beetje vervelend. Dit topic was heel gezellig maar wordt nu een beetje overheerst door negatieve reacties (ik wijs naar niemand). De mensen die de reactie op mijn mail willen lezen mogen mij pb'en.
Ik heb overigens nog geen reactie ontvangen
Bailey_4ever schreef:Nee dat hoop ik ook niet