Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xLariss schreef:Dan zegt hij; Jah ik heb niet voor niks daisy gekocht.
Maar ik had deze week, maandag, dinsdag, woensdag les, en zaterdag heb ik les en zondag een clinic.
Dus ik wou woensdag met m'n haf, dat is echt zo een clublesje, waar je niks leer maar waar je gewoon elke week voor de lol komt. Maar dat mocht niet.
maar dais is de laatste tijd zo sterk, ze wil maar niet ontspannen dan gaat ze zo heel erg opgekropt lopen. en ik had op die haf een hele nette zit (hoor ik van mensen). en Nu ben ik met dais alleen maar vechten met dat hoofd, en ik heb elke les zere armen en zo, en mijn houding is bagger omdat ik alleen maar bezig ben met dat hoofd, dus ik vind het gewoon niet meer leuk (rij nu ook met bijzets)
en pallie is gewoon zo'n leuke hobbelpony, die dr altijd onverwachts vandoor gaat en zo, en ik vind het zo leuk dat ik haar dan na al die jaren eindelijk rond kan laten lopen. Dus pallie is eigenlijk veel leuker.
Niet dat ik dais niet meer wil, maar het is eigenlijk zo'n rot paard.
Ze trapt iedereen de stal uit (behalve mij), altijd al buk je ff om wat te pakken ff snel happen achter je rug om, ze loopt altijd met die oren naar achter, ze heeft m'n vader laatst getrapr, mij laatst getrapt.
Ik weet dat ik niet moet zeuren en dat andere meisjes dromen om 2 pony's ye hebben, maa rhet gaat gewoon ff niet.
Zo'n meissie in m'n les krijgt gewoon zo'n nieuwe pony, en die rijd nu al m2 met hem. En ik kan niet eens m'n poný mooi nagevelijk laten lopen.
kekaro schreef:ja show is ff
en moon amber vind ik echt een megamooie haf ! ook toen ie klein was was het een poepiebeetje zelfde looks als amigo ( a la tina turner
)
lotteluvah schreef:Ik heb btw een foto van de haflinger truien, wel in een andere kleur.
Iemand intresse?
lotteluvah schreef:
Let niet op mij
knabbelgirl schreef:lotteluvah schreef:Ik heb btw een foto van de haflinger truien, wel in een andere kleur.
Iemand intresse?
haflingertruien? praat mij even bij
knabbelgirl schreef:cool!
Mag ik daar ook aan meedoen
Monica_86 schreef:Leuke foto's laris
en die foto staat er al ^^^^ die viet aanheb
Monica_86 schreef:welke maat heb jij aan op die foto viet??