lotteluvah schreef:Ik ben volop op het beton gevallen. Echt keihard. Heb toen ook een maand met krukken gelopen.
auwww
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lotteluvah schreef:Ik ben volop op het beton gevallen. Echt keihard. Heb toen ook een maand met krukken gelopen.

dlientjuh schreef:je bent gek
dat je niet afspraak maakt
dlientjuh schreef:gaat snel hier
bij 140 verlaat ik het topicje

Naomi_Haffie schreef:hmms vraag ik of mamss zo met mij naar de ikea witl , moet ze knippen ,

lotteluvah schreef:Ik ga er ook niet mee heen omdat ik geen tijd heb. Zit in het examen jaar enzo en dan mis je gewoon veel.
dlientjuh schreef:Naomi_Haffie schreef:hmms vraag ik of mamss zo met mij naar de ikea witl , moet ze knippen ,
is ze kapper?
Naomi_Haffie schreef:hmms vraag ik of mamss zo met mij naar de ikea witl , moet ze knippen ,
dlientjuh schreef:grote stilte ineens
weet je..
HEERLIJK DEZE VAKANTIE
mag nog wel een weekje langer duren
weken
Naomi_Haffie schreef:is ze kapper?
[/quote]
Monica_86 schreef:Naomi_Haffie schreef:hmms vraag ik of mamss zo met mij naar de ikea witl , moet ze knippen ,
Hahaha naoom wil niemand met je mee

lotteluvah schreef:Denk het

[/quote]
; alleen soms is t wel wat langer wachten omdat ze de klanten voor laat gaan, [ daar verdient ze natuurlijk geld mee
] Naomi_Haffie schreef:kwou toen straks naar de stad maar me zusje wou ook al niet mee,
en meisje met wie ik normaal altijd dingen ga doen die komt morgen pas weer thuis
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:Denk het
jaja![]()
Ik ga vrijdagavond naar de Divoza![]()
![]()
Naomi_Haffie schreef:jhaa ,ze heeft mijh haar gister ook geknipt; alleen soms is t wel wat langer wachten omdat ze de klanten voor laat gaan, [ daar verdient ze natuurlijk geld mee
]