Ik ging gisteren rijden & een vriend van mij ging foto's maken haha... Nou dit is wat er uit kwam haha
Dussss...... Alle functie's heb die gehad zei die....
_Lot
Geplaatst: 27-07-14 16:06
Snap ik Sanne! Maar het groeit inderdaad wel weer aan Welke vliegendeken heb jij Mignonne? Ik zit ook te twijfelen om er toch maar 1 te nemen.. Wat een leuke foto's Tamara!
Hier ook manen gewassen, wat waren die vies zeg!! Nu is madam weer blond ipv grijs
mignonne2403
Geplaatst: 27-07-14 17:08
Hahahaha, alle functies, vind de 2e wel leuk eigenlijk maar de 3e en 4e....
wauw, prachtige manen! Ik heb een QHP deken, 60 euro maat 185.
Dutchie's manen ook maar es op de foto gezet, nu al minder wit als gister maarja... (zn manen zaten aan 2 kanten, het is iets langer en dikker dus) En gister had mn moeder een paar foto's onder het rijden gemaakt, gaat steeds beter
(uitstappen en een drafje) (been wat ben jij aan het doen ?? ) trouwens, hier het nieuwe dekje: http://nl.tinypic.com/r/jz89r7/8
Andors manen hingen eerst maar voor n klein plukje aan twee kanten, toen alles naar 1 kant gevlochten, en opeens had ik een volledige dubbele manenkam xd haha ach
Jongens, ik ga even bijleespost maken, even geduld haha
romyloverrr
Geplaatst: 27-07-14 20:20
Ziet er goed uit SaartjeNina (naam?)
Balen dat je je kamer moet opruimen Eline.
Hu pernille? Ik heb nooit VWO gedaan hoor? Zo slim ben ik niet haha. Met mijn knie gaat het eigenlijk wel goed! Ik mag komende 1 a 2 jaar niet meer springen (bye bye kopen van een springpaard, wat ik vanplan was) maar voor de rest gaat het best wel goed (stiekem heb ik toch al wat lage sprongetjes gedaan, gewoon 40 cm alsof het een galopssprong is) Helaas nu een terugval waardoor ik al een paar dagen niet meer aan het rijden ben.
Ziet er goed uit Pernille, welke lens heb je?
Haha Tamara, die 2e foto van Appolo is echt leuk.
Mooie foto Pernille! Volgensmij heb ik trouwens iets gemist, is Peggy ''nieuw''? Of ik vergis ik mij?
Afscheren helpt meestal wel iets omdat er dan zeg maar geen lengteverschil in is, dan zien ze er voller uit!
Heerlijk om op buitenrit te gaan met dit weer! ( wat is je naam nog eens cheidi?)
Leuk Kim!
Sting vind springen ook geweldig, volgensmij hebben we echt springhaflingers
Ik ga het topic van Jou en Lola dadelijk even rustig bekijken Charlot!
Balen SuperAssie, maar geluykkig is het nu al opgelost las ik op facebook
Ik zweer het bij kalfsleren laarzen Sanne! Die zijn niet zo in de gedwongen vorm als rundsleren waardoor je het ''chaps-gevoel'' hebt maar dan fijner!
Fijn svb16 ( wat is je naam?) ja, dat gevoel heb ik ook altijd bij die sprays. Ik heb wel een heel goed spul maar dat mag niet meer in nederland verkocht worden, dus dat gebruik ik ook liever niet weer
Geweldig profiel Tamara!
Oe, dat is wel leuk mignonne2403!
Het lijkt inderdaad dikker! Je hebt gelijk, het groeit wel weer aan! Het staat hem goed!
Ooo, Ierland, Kunnen we niet ruilen Eline?
Mooi filmpje Tamara! Edit: En ook leuke foto's!
Die zien er weer wit uit Charlot! Die van de mijne zijn ook pas nog gewassen, staat veel netter zo!
Die manen zien er ook goed uit mignonne2403, en leuke foto's van het rijden!
Dat is wel fijn Kim! Die van mijn pony hangen nog steeds aan 2 kanten, al vind ik dat ook niet verkeerd!
mignonne2403
Geplaatst: 27-07-14 20:22
Marieke wat leuk! wat voor een paard? haflinger?????
Nou ookal is ie niet scherp Pernille, ik vind het een super mooie foto !
Super fijn dat het zo goed gaat met Vrouwke Kim!
Ik rijd met chaps, maar wil als mijn voeten uitgegroeid yijn leren laarzen
Leuke profielfoto Sanne
ik ga zo je profiel bekijken
Ik maak zelf vliegenspray, werkt prima, ye hebben wel allebei een deken en rijd ook met deken
Ziet er goed uit Sanne
Fijne vakantie Eline
Gaaf filmpje Tamara
Hahaha leuke fotos
Alle manen weer gewassen!
Ook mooie manen Deborah
Wel een leuk paardje Marieke, gestopt met breeyer?
-----------------
ik ben langzaam aan het kijken voor een weidemaatje voor Starwien aangezien Jens snel na de vakantie al verkocht wordt. Ik zoek een ponytje die wat ouder is en gewoon van zijn laatste jaren kan genieten met een beetje wandelen, poetsen en troetelen, misschien een keer wat kindjes die een stap ritje doen etc, dus mocht iemand iets weten kun je me een pb sturen.
Tamara ik was jou filmpje net zo rustig aan het bekijken, en dan stopt ie ineens! Jammer hoor Wel leuk filmpje! Leuke foto's! Apollo ziet er uit als een brave haf!
Ik zal het zo kort mogelijk samenvatten Tamara. ruim 3 maanden geleden ging ik een jong paard rijden, het plan was dat ik hem 4 keer per week ongeveer zou gaan rijden. Hij was al door een prof ingereden. Maar dat liep bij de 1e keer al mis.
Iu k stapte erop, en welgeteld 3 seconde erna schoot hij er bokkend en steigerend vandoor. Echt wel hoog en gemeen hij draaide zich vliegensvlug om de in jongeerlijn zodat diegene ook al niets meer te zeggen had. Hij steigert heel erg hoog, en ik stoot daarbij mij hoofd tegen het zijne. daarna maakt hij een draaiende stijger waardoor hij weer goedom in de longeerlijn komt. Dan bokt hij met een erorme kracht (dat geloof je echt niet, paard was aan het galoperen, bokt bij eraf en ik kom OP de longeerlijn terecht, terwijl het paard nog galoppeerde.
Toen was mijn knie al mis, dat voelde ik. Daarna nog 2 keer opgestapt maar ook 2 keer eraf gevallen. En toen snel naar de nightcare, waar ze niets konden zien door de zwelling, maar het zag er niet goed uit.
De week erna ben ik echt verrekt van de pijn, ongelofelijk! Daarna weer naar het ziekenhuis, toen wist ik al meer. Het was een gescheurde binnenband, een uitgerekte buitenband en beschadigd kraakbeen. En ook nog de banden van mijn enkel wat uitgerekt.
Toen heb ik 5 weken elke dag altijd (ook met douchen en slapen) mijn brace moeten dragen, en daarna rustig afbouwen.
Nu heb ik ''al'' 5 keer weer op de Sting de haflinger gereden en 3 keer op mijn eigen pony.