Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 11:36

Dan denk ik dat ik dat pakket met 35 lessen ga nemen :D

En anders neem ik er nog wel wat losse bij!

Bedankt!

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 11:39

Wat een nare verhalen en goede verhalen.

Suus: gefelicteerd met je baan! Heerlijk als je lekker tussen de paarden kunt werken.

In Meppel was het ook wit vanochtend.
De mannen voor de lekkage zijn oog geweest vanochtend en het bleek zelfs nog erger dan verwacht.
In het hele dak zit lekkage.
Maar ze kunnen het nu niet maken want het vriest :S
Niet tof.

Vanavond zal ik mijn diva weer eens doen.
Gister was ik beetje misselijk dus zag het niet zitten om haar te doen aangezien ze de laatste tijd een beetje druk is (A)

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 11:41

goodmorning!
hier is het gras nog groen en schijnt de zon! de plassen langs de weg zijn wel bevroren, dus koud is het wel (geweest)!
ik kom net mijn bedje uitgerold, zo even eten en dan rustig aan naar het werk..

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 11:42

Ik vond het ook al zo wisselend van naar en goede verhalen haha.

Ja lijkt me echt leuk , zijn ook mooie paarden en 2 enorm grote schimmels haha maar goed ik vind alles snel groot met Asra aan mijn zij van 1,51 :+

Owh dat is kloten!!!
Hier goddank geen sneeuw , of het glad is weet ik niet maar hoop niet dat het vriest want Asra is vrij en vind het dan altijd wel belangrijk dat ie aan het halster beweging gehad heeft in de longeerring.

maessie

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 12:37

@lisette: Dat zijn nog eens luxetijden om uit bed te komen haha! Ik verplicht mezelf om ochtends de paarden te voeren enzo, anders blijf ik ook hele dagen liggen. Voor een keer wel lekker natuurlijk! (Helemaal met dit koude weer!)

Zal eens even lekker degelijk een pan met draadjesvlees op t gas zetten te sudderen :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 12:51

Yvanka, inderdaad even de zorgverzekering bellen :) hopelijk vind je gauw een andere ziekenhuis waarje sneller terecht kan.

Ahhhhhh word jaloers wil ook een rijbewijs halen haha! :P

Suus, wat balen zeg van je pijn :(:) niet leuk!! Knuffel voor jou!

Ik zou eigenlijk 1 of 2 maart ergens starten en 23 maart. Word alleen ergens in maart geopereerd aan mijn oog en mag dan een maand lang niets doen.. dus denk dat ik ze maar afzeg :)

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 13:41

@ Yvank: Ik hoop echt dat je geen hersenaandoening oid hebt. Je had nog geen uitslag waar ik overheen gelezen had toch?
@ Klasien: Wat naar dat je moeders pols gezet moest worden. Hoop op een spoedig herstel voor haar en dat ze er niets aan overhoudt met alle andere kwaaltjes.
@Maessie: Wat ga je koken vandaag? Pan met draadjesvlees klinkt al goed in ieder geval :D

Nou mijn hoogzwangere caviadames houden me maar in spanning. Nog steeds geen babyboom op de kleine van gisteren na ;).

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 13:48

Haha verder nog geen idee Wiek! Dus als je nog goeie opties hebt ;) Zal wel op aardappelen en groente uitdraaien denk ik :P

Het sneeuwt hier alweer!

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 14:35

Heb net de kerstboom neergezet en het begon spontaan te sneeuwen, ik heb nu al een kerstgevoel. :)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 14:55

Hier ook sneeuw vanmorgen, niet echt dikke laag gelukkig. Moest werken vanmorgen en hou er dus helemaal niet van om met sneeuw en gladheid te rijden( auto), toch gedaan vandaag. Tegen mezelf gezegd "je kunt het, niet zeuren maar doen". Heeft geholpen, ben veilig op het werk gekomen en ook nog veilig terug.

Ik heb net Marissa een lekkere hoop kuil en hooi gegeven, die komt de nacht wel door. Ik heb dr nu wel met deken staan, geeft me toch een beter gevoel met dit weer. Ze heeft m nu al sinds zaterdag op en gaat goed. Ze is nu lekker warm eronder. Vond dr vorige week niet altijd even warm aanvoelen, en voordat ze het wel koud heeft toch maar op gedaan. Moest nog een rondje mest ruimen in de sneeuw, bijna alles bevroren. Je kon dr mee knikkeren _O- .

Wij eten vanavond opgebakken aardappeltjes met een satetje, vriendje had niett zoveel zin om te koken. Is ook erg lekker.

Spannend Wiek, hoeveel verwacht je er?

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 15:04

Haha, ja is niet echt weer om mestballen te ruimen idd! Het is hier ook geen pretje om met de auto te rijden, nou ja gewoon rustig aan doen, komt het altijd goed!!

Ik zal voor morgen de binnenbak eens even boeken, maar weer even goed aan de slag!

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 15:20

Haha Maessie heb geen idee wat je lekker vindt ;). Maar aardappelen en groente klinkt goed toch :).
Hier wordt t pasta en een salade vanavond.

@ Siersma: Ik verwacht van 1 zeugje ongeveer 3 tot 5 jongen en het andere zeugje 1 of 2. Verder zit er nog eentje die als het goed zwanger is, maar daarover kan ik dus nog weinig zeggen ;)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 15:46

Word dus druk bij je in huis Wiek haha.

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 15:52

Jazeker, laten we het hopen haha. Altijd zo gezellig die kleintjes in huis!
Maar ze gaan wel in de verkoop hoor ;) Dus mocht je geïnteresseerden hebben... wel ophalen in Noord-Brabant :p

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 15:57

Nou, vriend wil wel een cavia. Kun je ze ook opsturen? _O- Halen is me iets te ver :=

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 16:04

Hmmm... opsturen per post gaat hem iig niet worden :p
Als er toevallig iemand deze kant op komt in je kennisenkring kun je hem/haar altijd lief aan kijken. Ze morgen pas weg als ze 300gr wegen (ong 4 weken). ;)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 16:06

Siersma schreef:
Nou, vriend wil wel een cavia. Kun je ze ook opsturen? _O- Halen is me iets te ver :=

Leuk dagje uit! :)) ;)

Hier nog steeds geen kalfje.. }:0 -O-

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 16:10

Leuk dagje in de auto zitten bedoel je :P .Maar zonder gekheid, ik wil geen cavia. We zijn beide de hele dag aan het werk en das niet eerlijk voor het beestje.

Wachten op een kalfje en op cavias, wat een dag...

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 16:21

Hello!

Net weer mn eerste rijles gehad sinds ongeveer 2 jaar , ging mie goed :D

Geen sneeuw hier, volgens mij komt het wel .
Er ligt nog wel iets op de daken van vannacht.

Reïntergratie mevrouw was hier vanmorgen, Lies is haar naam en was echt enthousiast over mn job en ze wil graag een keer een kwartiertje met mijn instructrice wat dingen doornemen wat gewoon moet voor het uwv.
Heb er zin in !

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 17:14

zoo ik ben ook weer terug van t werk,

wachten op baby's duurt altijd zo lang he, of het nou veulies zijn, cavia's of kalfjes, ik weet nog wel toen Luxje geboren moest worden... ik zat vanaf februari al in spanning achter een tvschermpje in mn slaapkamer :') :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 17:15

Vanavond worden alle dieren geboren geloof me :Y)

En wanneer werd ie geboren Lisette? :+

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 17:17

21 april *\o/* :')

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 17:20

Hahaha poor you _O-

Ik zie je al zitten, kijkend naar het schermpje met allemaal blikjes red bull naast je om wakker te blijven en een bak chips haha

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 17:26

Ja en maar proberen wakker te blijven. Zal je net zien, doe je 5 minuten je ogen dicht worden ze geboren haha.

Suus, top dat ze ook enthousiast is. Altijd goed als er iemand achter je keuze staat, zeker in dit geval. Waneer begin je? Zie trouwens in je profiel dat je ook een schildpadpoes hebt, leuk ik heb er ook 1. Is die van jou ook zo aanhankelijk?

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 17:34

haha jaa, mn zusje sliep ook op mijn kamer, met haar matras op de grond, en als Shin bewoog of dr staart omhoog deed ofzo waren we klaarwakker... spannend dat we het vonden
uiteindelijk ben ik wel bij de geboorte geweest gelukkig~ :D