Stalgenoot gaat verhuizen naar een stal in pijnacker. Goede buitenbak, paddocks. Direct aanhet bos. Ze worden gevoerd, buiten en binnen gedaan, uitgemest. zomers 24/7 weide en winter aantal uur in de paddock. 195 euro per maand vol pension. het is dat wij nog geen autotje hebben en dat er nu geen stal meer vrij is, anders wist ik het wel
Stalgenoot heeft al tegen de boer daar gezegd dat wij ook interesse hebben en ik laat haar even zeggen dat ik per november 2 stallen wil(als die vrij zijn natuurlijk) dan kopen lis en ik eerst samen een autotje en daarna een 2e zodat we er beide 1 hebben.
Ja idd, wil van de week ef bellen(nu zondag) en dan zeggen dat ik per november itneresse heb in 2 stallen en wil komen kijken. En dan resereveren en hopen dat er per november wat vrij is. Kopen lis en ik gewoon eerst samen een auto en wanneer er geld is voor een tweede een tweede zodat we er beide een hebben. Je hoeft alleen maar te komen om aandacht aan je paarden te geven. Ben nu meer kwijt terwijl ik alles zelf moet doen en daardoor geen tijd meer heb om te rijden etc.
Nee inderdaad, ook heel belangrijk. En het is niet ideaal voor peeps en kyr, en stalgenoot die met der paarden weggaat, dat zijn peeps en kyr der vrienden. De andere twee merries kunnen peeps en kyr niet mee opschieten, die zijn fel.
Ja he heb daar twee jaar geleden in de buurt gestaan, je rijd direct het bos in(balijbos) en als je door rijd kan je naar nog 2 bossen. Maar elke x waren de scooters kapot en op de fiets was het niet te doen. Maar ken de omgeving wel 20 a 25 minuutjes met de auto maar wel alles wordt gedaan dus dan is het makkelijk te doen En lis en ik werken veel dus is wel elkker als je alleen aandacht hoeft te geven , nu elke keer geen tijd meer om te wandelen, rijden etc.
Stalgenoot gaat er over 2 weken heen, als zij er dan staan ga ik ef langs en f staleigenaar spreken.
hahah ik ben nog steeds dolblij met mn service stal je komt voor je paard te poetsen/rijden /wandelen en verders niks Vind het ideaal en zeker nu ik even naar een afspraak moet in schiedam en hier mn verjaardag vier
Die stal ken ik wel! Staat regelmatig op marktplaats. Is idd wel heel fijn dat je zo het bos in kan!! En ze staan lekker veel buiten
djuulsie
Geplaatst: 14-08-11 17:39
shilady schreef:
hahah ik ben nog steeds dolblij met mn service stal je komt voor je paard te poetsen/rijden /wandelen en verders niks Vind het ideaal en zeker nu ik even naar een afspraak moet in schiedam en hier mn verjaardag vier
Wel leuk als peeps en kyr richting pijnacker gaan..lekker dichtbij, kom ik ze zeker eens opzoeken!
Vandaag kwam er een meisje kijken om Marit te verzorgen. Uit de wei halen en poetsen ging prima. Maar het longeren was een drama, Marit is een echte haflinger..constant uitproberen. Ze gaat dan gewoon ineens voor je staan en dan wilt ze haar rondje dus echt niet meer lopen, meisje kon haar gewoon niet aan. Was veelste lief voor haar, en je moet eigenlijk gelijk reageren wilt ze naar je toe komen. Marit begon daarna zelfs bij mij te klote terwijl ze dat al heeeeel lang niet meer doet, beetje jammer dus! Ga dat meisje vanavond maar een email sturen dat het niks gaat worden op deze manier. Nu twijfel ik of ik uberhaupt wel een verzorgster wil..pff lastig