Paulusjuh schreef:@ lovelita: ik snap heel je verhaal en inderdaad geklaagd wordt er niet over de halsters. Je kan er vast een ander mee blij maken. Dat die mensen hun stinkende best doen daar en ik het dan weer niet mee eens. Zo moeilijk moet het niet zijn om een lijstje te maken met bekerwinnaars en met dingenwinnaars.
Het is toch knap banketstaaf dat je in je eerste proef een eerste, tweede of derde prijs hebt en je niet trots kan zijn op je gewonnen beker... Want die is al weggegeven. Dat vind ik echt dikke onzin! Blijkt nu dus dat ook Astrid 'mijn' beker niet heeft, die in de tweede proef eerste was. Wie dan wel? Zij had er dan na mij nog enigzins recht op.
Mijn mening is dat het echt een domper is om met een megagrijns je beker op te halen en dan vervolgens met lege handen weggaan... Daar rijd je dan 5 kwartier voor terug...
Ik denk dat als de organisatie hun stinkende best niet gedaan zou hebben, er voor geen van ons allen Haflingerweekend was geweest. De rest van de dag is imo perfect georganiseerd geweest en ik mag me dan ook nog gelukkig prijzen met de juiste prijs, bij de juiste plaats én bij de juiste proef dit jaar...
Mij hoor je ook echt niet zeggen dat het geen domper zal zijn. Dat is het zeker en ook ik ken dat gevoel. Ook ik vind dat ze naar een ander systeem moeten zoeken mbt de prijsuitreikingen... :J
Dit zijn van mij uit mijn laatste woorden over het prijzengedoe. Verder hoop ik dat iedereen uiteindelijk toch tevreden gesteld kan worden met haar prijs 
Bedtijd