Haflinger weekend 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 23:57

Paulusjuh schreef:
Ik heb ook mensen gehoord die kregen een andere beker mee en een plaatje toegestuurd. Dat is toch absurd! Ik wil er best volgend jaar vrijwillig gaan helpen...

Dat is bij mij ook gebeurd, heb een 3e prijs meegekregen en een nieuw plaatje zouden ze opsturen...

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 23:57

Paulusjuh schreef:
@ lovelita: ik snap heel je verhaal en inderdaad geklaagd wordt er niet over de halsters. Je kan er vast een ander mee blij maken. Dat die mensen hun stinkende best doen daar en ik het dan weer niet mee eens. Zo moeilijk moet het niet zijn om een lijstje te maken met bekerwinnaars en met dingenwinnaars.

Het is toch knap banketstaaf dat je in je eerste proef een eerste, tweede of derde prijs hebt en je niet trots kan zijn op je gewonnen beker... Want die is al weggegeven. Dat vind ik echt dikke onzin! Blijkt nu dus dat ook Astrid 'mijn' beker niet heeft, die in de tweede proef eerste was. Wie dan wel? Zij had er dan na mij nog enigzins recht op.

Mijn mening is dat het echt een domper is om met een megagrijns je beker op te halen en dan vervolgens met lege handen weggaan... Daar rijd je dan 5 kwartier voor terug...

Ik denk dat als de organisatie hun stinkende best niet gedaan zou hebben, er voor geen van ons allen Haflingerweekend was geweest. De rest van de dag is imo perfect georganiseerd geweest en ik mag me dan ook nog gelukkig prijzen met de juiste prijs, bij de juiste plaats én bij de juiste proef dit jaar...

Mij hoor je ook echt niet zeggen dat het geen domper zal zijn. Dat is het zeker en ook ik ken dat gevoel. Ook ik vind dat ze naar een ander systeem moeten zoeken mbt de prijsuitreikingen... :J

Dit zijn van mij uit mijn laatste woorden over het prijzengedoe. Verder hoop ik dat iedereen uiteindelijk toch tevreden gesteld kan worden met haar prijs :)

Bedtijd :wave:

Paulusjuh

Re: Haflinger weekend 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 00:01

Begrijp niet verkeerd dat de rest van de dag inderdaad heel goed georganiseerd was, zeker weten petje af!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 00:02

Mandarijn schreef:
Paulusjuh schreef:
Ik heb ook mensen gehoord die kregen een andere beker mee en een plaatje toegestuurd. Dat is toch absurd! Ik wil er best volgend jaar vrijwillig gaan helpen...

Dat is bij mij ook gebeurd, heb een 3e prijs meegekregen en een nieuw plaatje zouden ze opsturen...

Dat is toch ook krom? Want diegene die derde was heeft geen beker. Die zijn prijs was ook al vergeven :-P

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 00:05

Paulusjuh schreef:
Dat is toch ook krom? Want diegene die derde was heeft geen beker. Die zijn prijs was ook al vergeven :-P

Ja is 't ook, volgens mij hebben ze 'm ook nog bij een andere rubriek weggehaald want eerst stonden ze te klooien met een halstertouw (dat was de tweede prijs bij de Bixie) := .

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 00:30

Mandarijn schreef:
S_uus schreef:
Hee Clau!
Gave foto's!!!! Waarom heb je ze zo moeten bewerken dan?

Ik heb jou helemaal niet opgemerkt :oo , had me geroepen :D

Sommige waren niet helemaal scherp en een paar waren wat licht in de kleuren :) .

Haha, ik ben nooit zo van het mensen aanspreken :o .

Ah kijk , nou zo slecht heb je ze niet nabewerkt +:)+
Kun je een foto die Do gemaakt heeft misschien ook wat bewerken misschien dat ie er scherper van word.

Haha jij bent zoals ik, het liefst die grote lens voor je gezicht zodat je zo'n beetje verdekt bent opgesteld _O-

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 00:34

Als ik kan helpen buiten mijn proeven/bestgaand/misschien springparcour om, wil ik best helpen, tussen parade en mijn laatste onderdeel in.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 00:47

Wil het best proberen, stuur 'm maar die foto :) .

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 01:05

Thnx!
Afbeelding

dit is hem, vind het verder wel een mooie foto namelijk :D

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 06:37

Ik lees al, dat de organisatie volgend jaar heel wat extra vrijwilligers heeft om mee te helpen om zo'n mega weekend te organiseren.
Want vrijwilligers zijn er altijd nodig! Want zo'n weekend organiseren is ongelooflijk veel werk.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 08:43

Nou dames, de mensen die hier het hardst roepen dat ze gaan vrijwilligen zal ik tegen die tijd dan ook benaderen om vrijwilliger te zijn.. En danis het ook maar afwachten of jullie het wél in goede banen kunnen lijden.. Want zulke ondankbare praatjes als dat hier gestrooid worden kan ik echt boos om worden.. Ik deel dan ook finaal mee in Lianne haar mening..

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 09:08

helemaal mee eens met Lianne!
ik vind het helemaal super georganiseerd! en heb super veel plezier gehad! ik heb ook ene pet gehad, verder geen lintje ofzo, maar kan er echt niet om wakker liggen! het gaat om de sfeer en die was perfect onder elkaar, probeer die maar eens bij een 'gewoon' concours na te bootsen :+

Misschien is het leuk om zelf iets op te halen van sponsors voor volgende haflingerdag (voor de ontevreden mensen onder ons)?

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 10:01

Ben het met iedereen ongeveer eens denk ik :j Ik vind het best vervelend dat ik niet weet of ik de prijs nu terecht of niet terecht heb, maar ik kan er niet om wakker liggen. Bovendien had ik de prijs voor het springen niet gekregen dus beker probleem opgelost. Zowieso heb ik een super dag gehad en daar veranderd dat geklooi met die bekers ook niks aan.

Zoals ik al eerder zei vond ik het een super dag, goed georganiseerd, vriendelijke mensen, alleen is het jammer dat het bij de prijsuitrijking (naar horen zeggen) ieder jaar fout gaat.

Maar dat doet niks af aan het weekend. Ik heb een geweldige dag gehad namelijk :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 10:02

Sita_ schreef:
Nou dames, de mensen die hier het hardst roepen dat ze gaan vrijwilligen zal ik tegen die tijd dan ook benaderen om vrijwilliger te zijn.. En danis het ook maar afwachten of jullie het wél in goede banen kunnen lijden.. Want zulke ondankbare praatjes als dat hier gestrooid worden kan ik echt boos om worden.. Ik deel dan ook finaal mee in Lianne haar mening..

Hej ik bedoel alleen maar dat ik dit jaar ook gemeld heb dat ik wel wil helpen, als het ging lukken , en dat gaat me niet om de prijs maar als dankbaarheid dat dat weekend word opgezet voor ons en dat ik dus ook wel een steentje bij wilde dragen.
Alleen lukte me dat dit jaar niet .

Zoon van de staleigenaren zou helpen maar die moeder vergat hem elke keer maar op te geven ... had die jongen dus de hele dag niks te doen, maar toch moest ie mee , waar ie niks aan had.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 10:07

Bailey_4ever schreef:
Ben het met iedereen ongeveer eens denk ik :j Ik vind het best vervelend dat ik niet weet of ik de prijs nu terecht of niet terecht heb, maar ik kan er niet om wakker liggen. Bovendien had ik de prijs voor het springen niet gekregen dus beker probleem opgelost. Zowieso heb ik een super dag gehad en daar veranderd dat geklooi met die bekers ook niks aan.

Zoals ik al eerder zei vond ik het een super dag, goed georganiseerd, vriendelijke mensen, alleen is het jammer dat het bij de prijsuitrijking (naar horen zeggen) ieder jaar fout gaat.

Maar dat doet niks af aan het weekend. Ik heb een geweldige dag gehad namelijk :D

Zelfde hier :D Op 't springen na dan.
M'n mailtje naar de organisatie ging ook puur over hoe het zat met de uitslag.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 10:25

Jammer dat er gelijk zo'n negatieve draai aan wordt gegeven... Ik bedoel het helemaal niet rot tegen niets of niemand, het hele evenement was perfect, uiteraard! Niks aan toe te voegen. Alleen de prijzen waren een zooitje. En ja, daar wil ik best wel in helpen vorige keer als vrijwillige hulp.

Komt allemaal goed! :)

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 10:27

Ik moet voor de volgende keer Ermelo echt gaan oefenen op het open houden van mijn ogen op foto's :') Ook zo flauw; zijn drie foto's gemaakt van het sprongetje over de heg aan het begin van de 'crossweg'; eerste sprong Monique ogen dicht, tweede sprong Monique ogen dicht, derde sprong Wencke ogen dicht _O-
*bekijkt foto's die met eigen camera zijn gemaakt* Humz.. op deze twee foto's van de heg heb ik ook mijn ogen dicht. Wat een ramp!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 10:29

Haha Monique, dat heb ik ook heel vaak :') Of dat je zo net je ogen half dicht hebt, ook zo charmant _O- .

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 10:29

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

zo nog ff wat foto's spammen
helaas voor somigen met de prijzen was idd niet heel handig maar goed de rest was top op na volgend jaar ;)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 10:33

Thnx Monique.
Heb je nog meer bestgaand?

Momo, hahaha ja oefen daar maar op .

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 10:33

van jou bestgaand nee toen kwam ik pas die kant op lopen :)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 10:38

MoonWencke schreef:
Ik moet voor de volgende keer Ermelo echt gaan oefenen op het open houden van mijn ogen op foto's :') Ook zo flauw; zijn drie foto's gemaakt van het sprongetje over de heg aan het begin van de 'crossweg'; eerste sprong Monique ogen dicht, tweede sprong Monique ogen dicht, derde sprong Wencke ogen dicht _O-
*bekijkt foto's die met eigen camera zijn gemaakt* Humz.. op deze twee foto's van de heg heb ik ook mijn ogen dicht. Wat een ramp!

Hahaha bekend probleem! Ik heb er ook een paar waar ook paardje dr ogen dicht heeft haha

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 11:07

Ik denk dat op de helft van de foto's die ik heb, Wencke, ik, of allebei de ogen dichthebben :Y)

@Mandarijn; je hebt niet toevallig van het 70cm ook nog wat foto's? Of echt alleen de 90?

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 11:10

Nee, sorry. Heb echt alleen van de 90cm...

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 11:21

@ mandarijn, bedankt voor alle foto's hoor! Ben er heel blij mee, heb zelfs jouw foto van de prijsuitrijking opgeslagen omdat je daarop deels bailey en mij ziet als bewijs van het lintje _O- haha

Die dressuurfoto's die je gisteren plaatste zijn ook geweldig.

De rest natuurlijk ook allemaal bedankt voor de leuke foto's! :D