Veel plezier bij Peeps! Haha, die hond met t shirtje..
Lanita heeft net der wormenkuur op.... en Timo ook. Lanita is geen probleem, maar timo vind het niet leuk meer.. die moeten we voortaan vast zetten, ondeugd.
Roxylovee
Geplaatst: 12-09-10 19:25
zo t was me wel een heerlijk druk geweldig weekendje haha heb alles bijgelezen van 2 dagen maar beetje veel om allemaal te antworden haha
is 1 van jullie nog naar 12 inch feest geweest of de 12" zelf ??
cup ze wondjes bultjes iets zijn nog steeds niet weg, wordt gelukkig nu wel eindelijk minder en als het morgen nog niet stukken beter gaat komt de DA. allemaal leuk weekend gehad ?
uhm je kent toch wel die kleine fietsjes ? dat zijn 12 inch fietsjes en daar houden ze hier in delfgauw/pijnacker een race voor een goeddoel en daarna partyen !
nts19
Geplaatst: 12-09-10 20:01
hier even wat foto's van de gondelvaart
Deze vond ik het leukste van allemaal! was de gevangenis. en dan stonden er 10 meiden ofzo heel leuk te dansen!
en zo had je nog veel meer boten met andere thema's
Ik ben echt hondsberoerd vandaag. Het begon zaterdag al met een beetje spierpijn. Gistere kwam daar een lichte verkoudheid overheen, daar kan ik wel mee leven. Maar nu zitten mijn bijholtes dus echt helemaal vol, en mijn hoofd klnalt uit elkaar. Echt ALLES doet pijn. Ik ben draaierig, misselijk, echt geweldig.
Kan nietens normaal ademhalen zonder dat de snot in de weg zit...
Als ik nu naar school zou gaan, dan loop ik iedere 5 minuten naar de wc en ik hoest als een zeehond. Niet zo smakelijk dus... Dat doe ik mijn mede leerlingen niet aan, want dan ben ik dat rare kind, en die stempel heb ik toch al een beetje. Laaten we dat maar niet erger maken dan het al is...
het hangt in de lucht hoor... Afgelope donderdag les gehad van een docent die ziek was en toch naar school ging... vrijdag voelde ik me dus al niet 100% meer... toen kwam er nog eens een klasgenoot bij die een beetje verkoude was (waarmee ik ook gewoon naar school was gegaan als het zo weinig was) maar uiteraard bij mij, slaat het keihard aan, en zit ik hier thuis... :S