Ik hoop dat het hier meevalt met een te harde bak. Wilde eigenlijk gaan rijden vanavond.
En varkens? Haflingerkwaaltje zeker Die van mij zit ook onder de mest. Zijn staart is bruin, manen geel en haren die alle kanten op staan. Heeft als enige van stal geen deken op. Ik bedoel: echt verwaarloosd dus
Hij was daar inderdaad redelijk schoon. Stal was dag er voor uitgemest. Dat scheelt Zal even een vieze foto zoeken (compleet met poepvlekken op buik, hals en billen ).
joopiexx
Geplaatst: 30-12-09 13:50
Wenner is ook redelijk schoon alleen zn hakken op zn achterbenen zijn zwart en zn knieen en onderbenen voor zijn geel. De rest is nog wel redelijk. Boy warmde zn buik altijd in de mest, gevolg, aangekoekte buik.
En hoe kun je een haf nou schoon houden met dit weer, ik heb weinig zin om hem te wassen eigelijk... Er zit ook roest in wenner zn manen omdat hij onder het hek door graag dat ene sprietje gras wil..
Mandy is altijd vies bij de flank tot de knie ( achterbenen ) soms de linker bijna altijd de rechter . En haar ' wang' . Onder haar buik tussen de voorbenen . Dit is nu mét deken Dat valt nog mee . En laatst zat er een mestvlek in de manen ,, ,
Nee joh. Ik zie lekkere ronde billen. Daims kan ik niet helemaal zien. Maar hij is zeker niet te mager
We zouden Jim en Daims eens naast elkaar moeten zetten in de zomer. Zit net in je profiel te kijken, maar wat lijken ze toch op elkaar! Ik vond Daims altijd zwaarder gebouwd, maar nu Jim gaat uitzwaren is er weinig verschil te zien