Jasia schreef:Hoi
Moon, balen joh!Snel beter worden he
jah ik doe me best
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jasia schreef:Hoi
Moon, balen joh!Snel beter worden he
Kyrseltje schreef:
dlientjuh schreef:nog steeds hoofdpijn en niet helemaal lekker..
zie echt tegen werk op morgen... maar hellaas
heb me conrector een mail gestuurd en hoop dat hij er wat mee gaat doen please please please
dlientjuh schreef:Mijn brief
Beste Goverde,
Op internet kon je de nieuwe klassenindeling bekijken.
Ik er helaas niet tevreden mee in welke klas ik ben ingedeeld. Ik zit in een klas met mensen waar ik me totaal niet prettig bij voel en bij de mentor dhr Toonnen ook niet. Ik vind het heel erg prettig om een goede mentor te hebben. En bij toonnen is het altijd een totale chaos.
Ik had graag een verzoek of ik alstublieft in een andere klas mag. Ik heb de klassen bekeken en 5HB en 5HD zijn echt de klassen waarbij ik me het prettigst voel. Het liefste zou ik mevrouw de RYKE als mijn mentor hebben , omdat je bij haar veel kwijt kan. Ook zitten daar de mensen waar ik me op me gemak bij voel. En als ik dat gevoel heb op school zijn mijn prestaties ook véél beter. Ik vroeg me af of het mogelijk zou kunnen zijn of ik in die klas terecht kon komen. En als dit echt echt echt niet mogelijk is zou ik nog wel bij 5HD terecht willen komen. Mevrouw ZWR is ook een erg goede mentor.
Ik hoop dat dit kan lukken dan kan ik goed en tevreden op mijn laatste jaar terug kijken.
Met vriendelijke groet,
Dorien de vries
Hij wist me wel te vertellen dat ik voor 90% Kinkhoest had, vanwege die bezinking in me bloed, maar ik krijg er geen medicijnen ofzo voor want ik heb het nu toch al 

Nicky_ schreef:Tot ik kwam was het nog wat overzichtelijk. Nu ken ik volgens mij de helft al niet meer

Jasia schreef:Ben ik weer
Heb even een osteopaat voor Anneloes gemaild
Mmm, ja er komen de laatste tijd wel veel nieuwe mensen bij..
Misschien omdat het een nieuw topic (dus nieuwe naam) is en mensen die niet kennen en dus aanklikken?

dlientjuh schreef:suus wat rot![]()
ik raak de draad ook kwijt... en er zijn eigenlijk ook heel veel nieuwe die of geen zin hebben om terug te lezen. en die maar 1 keer in de week hier zijn ofzo

Seni schreef:dlientjuh schreef:suus wat rot![]()
ik raak de draad ook kwijt... en er zijn eigenlijk ook heel veel nieuwe die of geen zin hebben om terug te lezen. en die maar 1 keer in de week hier zijn ofzo
ik ben hier ook nieuw, maar ik ben hier wel vaker dan 1 x in de weekmaar het gaat ook zoo snel dathet wel moeilijk is om echt bij te kunnen houden

Moon waarom krijg je dan niks anders wat de hoest verminderd. Dat is toch het minste wat ze kunnen doen

En ik snap ook wat je bedoelt. Dat is ook de reden waarom ik hier niet zoveel meer ben. En helemaaldalijk als ik weer naar school moet zal ik hier weinig zijn...
neem toch ontslag joh, je komt er nou al zo'n half a 3kwartjaar met tegenzin...
Babsie_Flash schreef:@Biancailona, ik heb net je profiel bekeken, leuke foto's! Vooral die van het huis van boven af gezien! Erg Leuk