Haflinger weekend 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:12

Mandarijn schreef:
Pff, ik snap er echt helemaal niks meer van :') .

haflingersermelo@hotmail.com Hier moet je naartoe mailen toch?

volgens mij wel ja :)

Mandarijn

Re: Haflinger weekend 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:26

Pff, wat een gedoe zeg := .

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:51

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:57

jaaaaaa :D 2 super foto's! Mijn handen en de buiging van bails zijn bagger maar het plezier straalt eraf!

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 22:02

Bailey_4ever schreef:
Gebaseerd op de eerste plek. Omdat het iets landelijks van de DAH was :)

Pff nou wat een gedoe zeg, inderdaad. Dit moeten ze gaan verbeteren anders zien ze mij niet meer terug := Ook niet met toekomstige haf. Zo iets is toch wel een smet op zo'n evenement. Het is echt niet het allerbelangrijkste maar als je wat wint wil je, je prijs. Punt. :Y)

zo zou ik eigenlijk met 189 punten 3e moeten zijn in de L1...maar mijn punten staan er niet eens bij :n staat alleen maar NG
ik heb al een mailtje weg gedaan gisteren....ben benieuwd wat voor antwoord ik ga krijgen.
vind het echt slecht dat het zo met de prijzen is gelopen hoor..... :roll:

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 22:03

eridinges schreef:
MoonWencke schreef:
Ik denk dat ik het al weet. Zal Melanie van Vulpen met Siebe zijn geweest. Erika was er helaas niet bij en Susanne Modderkolk lijkt (als het de juiste is op Hyves) 16 te zijn, en dat andere meisje was 13. Kijken of ik haar ergens terug kan vinden, dan kan ze ook die foto's krijgen die er met mijn camera zijn gemaakt.

Ik was er inderdaad niet bij. De zaterdag was erg leuk, maar zondag geen ontbijt kunnen vinden en laurie had zich verwond. Kan nog wel een paar dingen opnoemen, maar het was voor mij even de druppel en toen zijn we lekker naar huis gegaan. Kon ze lekker brokjes eten want mij biks was gejat..
Dus we hebben haar 10.00 uur opgeladen.

Had me er zo erg op verheugd, daarom zijn we ook maar in de tent gaan slapen om toch te gaan..
Volgend jaar misschien weer!

Ontbijt was gewoon in de kantine!
grappig dat je bokker bent, wist ik niet (je heb nog musli van mij gekregen ;) )

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 22:08

Hoi miss dom maar snap er niks meer van en kon het ook niet zo snel vinden,is de haflinger dag nou al geweest?? En zo niet welke data is het ?? Miss kan ik dit jaar mee doen met haf lief ..

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 22:09

Het was afgelopend weekend :) .

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 22:09

suffie schreef:
Monica_86 schreef:
Ben alles nu aan het uploaden, alle foto's staan zo online --> http://www.monicabrouwer.nl

Je schreef in een eerder berichtje dat je ook nog een paar foto's had van de finale merries/ruinen? Waar kan ik die vinden, want ik ben heel benieuwd of ik daar nog op sta :D

Je hebt gelijk, stom vergeten :?
Zet ik vanavond nog online, zijn er niet veel hoor.

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 22:11

Aa. Vet balen naja dan maar volgend jaar.. bedankt

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 22:13

Vond het met de crosstraining trouwens ook wel komisch dat hij steeds riep "Ja, ga maar achter die vos aan!"
Euh, welke vos precies :D ?

Vond hem echt leuk lesgeven :j .

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 22:17

eridinges schreef:
MoonWencke schreef:
Ik denk dat ik het al weet. Zal Melanie van Vulpen met Siebe zijn geweest. Erika was er helaas niet bij en Susanne Modderkolk lijkt (als het de juiste is op Hyves) 16 te zijn, en dat andere meisje was 13. Kijken of ik haar ergens terug kan vinden, dan kan ze ook die foto's krijgen die er met mijn camera zijn gemaakt.

Ik was er inderdaad niet bij. De zaterdag was erg leuk, maar zondag geen ontbijt kunnen vinden en laurie had zich verwond. Kan nog wel een paar dingen opnoemen, maar het was voor mij even de druppel en toen zijn we lekker naar huis gegaan. Kon ze lekker brokjes eten want mij biks was gejat..
Dus we hebben haar 10.00 uur opgeladen.

Had me er zo erg op verheugd, daarom zijn we ook maar in de tent gaan slapen om toch te gaan..
Volgend jaar misschien weer!

Ontbijt was gewoon in de kantine!
grappig dat je bokker bent, wist ik niet (je heb nog musli van mij gekregen ;) )[/quote]

Hoi heb al een mail gestuurd!
Ja grappig he, kleine wereld!
Bedankt nog voor de muesli :D

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 22:18

suffie schreef:
Dat ben ik :D Ik was idd eerste en mijn mond zakte open toen ik mijn prijs in ontvangst mocht nemen. Een halster maat pony :o Ik reageerde nogal verbaasd, zovan heb ik daar zo goed mijn best voor gedaan. Het antwoord was dat alle 2e proeven uit gebruiksartikelen bestonden. Ik heb jouw beker dus niet, want er was geen beker ;)
In mijn 1e proef was ik 4e en heb ik wel een beker ontvangen met daarop 4e plaats.

Oh leuk dan heb ik toch nog iemand gemeet! Hahaha.
Ja ik kreeg dus voor mijn eerste proef een halster maat cob aangebodeb. Die pastie niet!!
Ik heb ook naar haflingersermelo gemaild. Ben zeer benieuwd!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 22:23

Bailey_4ever schreef:
Gebaseerd op de eerste plek. Omdat het iets landelijks van de DAH was :)

Pff nou wat een gedoe zeg, inderdaad. Dit moeten ze gaan verbeteren anders zien ze mij niet meer terug := Ook niet met toekomstige haf. Zo iets is toch wel een smet op zo'n evenement. Het is echt niet het allerbelangrijkste maar als je wat wint wil je, je prijs. Punt. :Y)

Ok! Was je 1 x eerste of 2x? Even kijken of ik ook het 'recht' heb om het in mijn naam te zetten hihi ;)

Nou idd, die prijzen mogen wel netjes worden opgelost, want dat is toch wel een domper van het hele evenement!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 23:13

Asra vandaag lekker een dagje vrij, wel losgegooid gewoon om de spieren toch wat in beweging te zetten.
Ennnnnn toen sprong de pomp aan.
Afbeelding

Daarna even een sprint trekken zie zn benen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Morgen mag ie weer werken, hij vind vrij niet zo leuk mja ik wil dat toch 1x per week doen, wij mensen werken ook geen 7dagen per week.(De meeste mensen dan :Y) )
En hij heeft het verdient, Ermelo was zwaar, dag daarna gereden i.v.m spieren, maandag gereden i.v.m les dinsdags, ik heb hem 1x eerder vrij gedaan een dag voor les, doen we maar niet weer _O-
Vandaar dat ie wat lam uit zijn ogen kijkt .
Laatst bijgewerkt door S_uus op 31-08-11 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 23:13

Zal ff kiekn Clau!

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 23:15

Sorry dat ik, waarschijnlijk, heel banketstaaf tussenkom nu, maar wil toch mijn mening even in de groep gooien...

Vind het gedoe om de prijzen wel een beetje te ver gaan als ik eerlijk mag zijn :o Natuurlijk, het is niet leuk. Ik ken het, bij mij is het mijn eerste en tweede jaar Ermelo ook niet goed gegaan. Heb ook gedeald met wat ik had, klaar... Die mensen doen ook hun stinkende best en als je nu een beker hebt met een verkeerde plaatsing erop, kan ik me voorstellen dat je een ander plaatje zou willen.
Maar ik kan me best een beetje boos maken om het feit dat mensen meteen een mail gaan sturen, omdat zij een halster maat pony/maat cob hebben gehad die niet past. DAH zal die prijzen ook maar aangeboden hebben gekregen van de sponsoren, dus die zullen zij moeten verdelen onder de prijswinnaars en ik neem aan en zij zullen je echt niet bewust een halster meegeven wat niet past.

Dat de verkeerde prijzen mee worden gegeven is uiteraard niet netjes, geef ik een ieder die deze mening deelt gelijk in. Maar come on, een te klein halster niet goed genoeg bij een eerste, tweede, derde of vierde plaats, noem maar op.. Had het halster wel gepast, was je er waarschijnlijk blij mee :)

Ik wil hiermee niemand persoonlijk 'aanvallen', absoluut niet. Maar ik vraag me af waar je voor op wedstrijd gaat als het uiteindelijk zo om de prijs draait. Met je punten en gevoel kom je verder, een prijs (wat deze dan ook mag zijn) is een beloning ervoor..

Ik wil hier ook absoluut geen rellen o.i.d. mee beginnen, maar ik hoop dat iedereen zich toch nog even kan bedenken hoe blij zij wel niet moet zijn met zijn/haar prijs. Er zijn er velen die de prijs niet hebben gehad, omdat jij gewoonweg beter was ;)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 23:23

Mandarijn schreef:
Hier zijn mijn foto's :) :

http://s202.photobucket.com/albums/aa45 ... lo%202011/

Suus, de foto's van jou&Asra heb ik wel heel erg moeten nabewerken - dus ze zijn niet zo mooi helaas :o .

Ik kijk morgen nog wel eens.. Computer liep nu tot 2keer toe compleet vast op je link :+ Wie weet sta ik er nog eens tussen :P

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 23:26

Mensen die klagen over te klein halster? Dat heb ik nog niet meegekregen.
Wat ik gewoon niet netjes vind, en gezegd heb is dat ik geen 1ste prijs wil meekrijgen als ie van een ander is die hem nog moet halen.
Dat is wat ik niet netjes vond.

Ik snap best als het je eerste wedstrijd is dat je graag je gewonnen beker/rozet thuis wil neerzetten/ophangen want dat is iets om trots op te zijn den ik.

Andere kant, op paarden concours win je geld , kun je helemaal niet op terug kijken dus ik vind het niet zo'n groot probleem.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 23:27

Hee Clau!
Gave foto's!!!! Waarom heb je ze zo moeten bewerken dan?

Ik heb jou helemaal niet opgemerkt :oo , had me geroepen :D

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 23:43

@ lovelita: ik snap heel je verhaal en inderdaad geklaagd wordt er niet over de halsters. Je kan er vast een ander mee blij maken. Dat die mensen hun stinkende best doen daar en ik het dan weer niet mee eens. Zo moeilijk moet het niet zijn om een lijstje te maken met bekerwinnaars en met dingenwinnaars.

Het is toch knap banketstaaf dat je in je eerste proef een eerste, tweede of derde prijs hebt en je niet trots kan zijn op je gewonnen beker... Want die is al weggegeven. Dat vind ik echt dikke onzin! Blijkt nu dus dat ook Astrid 'mijn' beker niet heeft, die in de tweede proef eerste was. Wie dan wel? Zij had er dan na mij nog enigzins recht op.

Mijn mening is dat het echt een domper is om met een megagrijns je beker op te halen en dan vervolgens met lege handen weggaan... Daar rijd je dan 5 kwartier voor terug...

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 23:44

S_uus schreef:
Hee Clau!
Gave foto's!!!! Waarom heb je ze zo moeten bewerken dan?

Ik heb jou helemaal niet opgemerkt :oo , had me geroepen :D

Sommige waren niet helemaal scherp en een paar waren wat licht in de kleuren :) .

Haha, ik ben nooit zo van het mensen aanspreken :o .

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 23:48

Ik noem dat halster maar even als voorbeeld, richt me ook absoluut niet persoonlijk tot iemand en ga er verder al helemaal geen namen bij noemen. Het staat in het topic en personen die zich mogelijk aangesproken voelen om een soortgelijke situatie weten het dan zelf wel.

Ik zeg al, het is absoluut niet netjes om dan maar andermans prijzen weg te geven en vind dat dan ook echt tof dat je die prijs afgewezen heb!!! Zijn er toch geweest die dat niet deden. Maar ik kan me ook voorstellen dat de organisatie daar op het moment zelf ook maar met de handen in het haar staan en alsnog iedereen tevreden naar huis willen laten keren..

Dit is hoe ik er over denk. Deze mening/gedachte hoef je niet met mij te delen. Maar ik ben blij mijn zegje erover gedaan te hebben :o

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 23:54

Haha dat is alleen maar goed toch :)
Ze hadden alleen wat meer moeten nadenken... Als ze mensen tevreden naar huis willen sturen dan moeten ze de gewonnen prijzen ook aan de juiste mensen geven.

Ik heb ook mensen gehoord die kregen een andere beker mee en een plaatje toegestuurd. Dat is toch absurd! Ik wil er best volgend jaar vrijwillig gaan helpen...

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 23:56

Dat van die halsters etc ben ik wel met je eens, ik bedoel maar dan heb je wel gewoon je prijs gekregen en dat het dan niet past kan de organisatie ook niks aan doen...

Ik heb ook puur gemailt omdat ik niet meer snap hoe het zit qua uitslag, volgens de uitslagenlijst ben ik sowieso eerste (als ze C+D bij elkaar doen en ook als ze apart zijn) - maar zaterdag waren ze helemaal ervan overtuigd dat ik tweede was en Carlijn eerste. Als C+D samengevoegd waren.
En aangezien ze bij mij een nieuw plaatje met "2e plaats" zouden opsturen, wil ik ook daarvoor even weten hoe het precies zit - want ik vind het ook zonde als ze zo iets opsturen wat niet klopt :) .