Mandarijn schreef:Pff, ik snap er echt helemaal niks meer van.
haflingersermelo@hotmail.com Hier moet je naartoe mailen toch?
volgens mij wel ja

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mandarijn schreef:Pff, ik snap er echt helemaal niks meer van.
haflingersermelo@hotmail.com Hier moet je naartoe mailen toch?
Bailey_4ever schreef:Gebaseerd op de eerste plek. Omdat het iets landelijks van de DAH was
Pff nou wat een gedoe zeg, inderdaad. Dit moeten ze gaan verbeteren anders zien ze mij niet meer terugOok niet met toekomstige haf. Zo iets is toch wel een smet op zo'n evenement. Het is echt niet het allerbelangrijkste maar als je wat wint wil je, je prijs. Punt.
eridinges schreef:MoonWencke schreef:Ik denk dat ik het al weet. Zal Melanie van Vulpen met Siebe zijn geweest. Erika was er helaas niet bij en Susanne Modderkolk lijkt (als het de juiste is op Hyves) 16 te zijn, en dat andere meisje was 13. Kijken of ik haar ergens terug kan vinden, dan kan ze ook die foto's krijgen die er met mijn camera zijn gemaakt.
Ik was er inderdaad niet bij. De zaterdag was erg leuk, maar zondag geen ontbijt kunnen vinden en laurie had zich verwond. Kan nog wel een paar dingen opnoemen, maar het was voor mij even de druppel en toen zijn we lekker naar huis gegaan. Kon ze lekker brokjes eten want mij biks was gejat..
Dus we hebben haar 10.00 uur opgeladen.
Had me er zo erg op verheugd, daarom zijn we ook maar in de tent gaan slapen om toch te gaan..
Volgend jaar misschien weer!
suffie schreef:Monica_86 schreef:Ben alles nu aan het uploaden, alle foto's staan zo online --> http://www.monicabrouwer.nl
Je schreef in een eerder berichtje dat je ook nog een paar foto's had van de finale merries/ruinen? Waar kan ik die vinden, want ik ben heel benieuwd of ik daar nog op sta
eridinges schreef:MoonWencke schreef:Ik denk dat ik het al weet. Zal Melanie van Vulpen met Siebe zijn geweest. Erika was er helaas niet bij en Susanne Modderkolk lijkt (als het de juiste is op Hyves) 16 te zijn, en dat andere meisje was 13. Kijken of ik haar ergens terug kan vinden, dan kan ze ook die foto's krijgen die er met mijn camera zijn gemaakt.
Ik was er inderdaad niet bij. De zaterdag was erg leuk, maar zondag geen ontbijt kunnen vinden en laurie had zich verwond. Kan nog wel een paar dingen opnoemen, maar het was voor mij even de druppel en toen zijn we lekker naar huis gegaan. Kon ze lekker brokjes eten want mij biks was gejat..
Dus we hebben haar 10.00 uur opgeladen.
Had me er zo erg op verheugd, daarom zijn we ook maar in de tent gaan slapen om toch te gaan..
Volgend jaar misschien weer!
suffie schreef:Dat ben ikIk was idd eerste en mijn mond zakte open toen ik mijn prijs in ontvangst mocht nemen. Een halster maat pony
Ik reageerde nogal verbaasd, zovan heb ik daar zo goed mijn best voor gedaan. Het antwoord was dat alle 2e proeven uit gebruiksartikelen bestonden. Ik heb jouw beker dus niet, want er was geen beker
![]()
In mijn 1e proef was ik 4e en heb ik wel een beker ontvangen met daarop 4e plaats.
Bailey_4ever schreef:Gebaseerd op de eerste plek. Omdat het iets landelijks van de DAH was
Pff nou wat een gedoe zeg, inderdaad. Dit moeten ze gaan verbeteren anders zien ze mij niet meer terugOok niet met toekomstige haf. Zo iets is toch wel een smet op zo'n evenement. Het is echt niet het allerbelangrijkste maar als je wat wint wil je, je prijs. Punt.
Mandarijn schreef:Hier zijn mijn foto's:
http://s202.photobucket.com/albums/aa45 ... lo%202011/
Suus, de foto's van jou&Asra heb ik wel heel erg moeten nabewerken - dus ze zijn niet zo mooi helaas.