ik ga zo naar de paardejs toe, ik ga mara vandaag wassen, aangezien het weer er nu wel naar is
gistere stond een stalgenoot haar paard in de regen te wassen hahaha was wel een grappig gezicht
nts19
Geplaatst: 11-09-10 15:29
pfoee moest tot vanacht half 3 oppassen! damnn ik was moe! lekker uitgeslapen en net bij angel gewerkt! Het buurmeisje van stal kwam angel lekker poetsen ! zij heeft ook trouwens 2 kittens van mij gekocht Angel zag je weer lekker genieten ! En volgende week zaterdag komt ze rijden op Angel! Want met kinderen gaat het rijden wel goed.. dus dan laat ik kinderen er gewoon oprijden! word er toch nog iets anders gedaan met haar
Ik ben verrot van heel de week school (nieuwe opleiding) zwaar maar wel erg leuk. En dan nu gewerkt. Volgende week zaterdag nog een x werken en dan niet meer. Ga vanaf de 3e week van januari als het goed is fulltime werken bij me opleiding dus.
Manderyntjuh
Geplaatst: 11-09-10 16:40
Pierrot ook lekker gewassen vanmorgen, daarna een wandelingetje gemaakt! wat een lekker weertjee
Vanmiddag lekker met Aardje gereden zonder zadel hij was braaf
Daarna nog gewandeld met Pien en de 'ukkies'
(foto's zijn met mobiel, lopen en foto's maken vind ie niet leuk ) Baloutje (en Pien wazig op de achtergrond)
Loeder ziet schaapjes
Loetje leert met grondwerken, dat wat eng is even aan te raken (voor een snoepje) En als ie dan inziet dat het niet eng is, zet ie z'n tanden erin De steen kreeg een likje
Marah wil ook snoepje na aanraken
Laatst bijgewerkt door Nathalie83 op 11-09-10 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Ging ook super goed! We gingen nog langs de camping (daar zijn altijd wel 'enge' dingen) Ze waren super braaf alleen toen er 2 kids van achter aan kwamen rennen schrokken ze even. Zodra ze onder het zadel zijn, kunnen we zo het bos in
Lanita
Geplaatst: 11-09-10 22:00
Ja, dat is het voordeel. Timo is ook hartstikke verkeersmak, die nam ik altijd mee als handpaard, leren ze ook veel van.
Heb heerlijk op farah fanny en arinda gereden, Lekker geshopt bij de divoza, nieuwe winterdeken gekregen voor farah ( farah heeft er nu 2) uit de nieuwe collectie van wetherbeta pijpe kousen voor fanny gekocht nieuwe stijgbeugels en niet te vergeten snoepjes voor de paardjes
Morgen een buiten rit in de planning met farah en dan lkkr niksen hihi Voor nu
Slaaplkkr allemaal succes morge lisa!
suus_elviera
Geplaatst: 12-09-10 00:03
nts19
Geplaatst: 12-09-10 00:32
Leuke halster met dat bont!
@ suus_elviera: Wat een leuke foto zeg!! Heb je nog meer foto's ? Van heel je jurk!
net terug van de gondelvaart! het was me weer een avondje! Mijn broer was zoo dronken! heb kapot om hem gelachen!
Helm op, en gaan. Geef t door rechts gaat voor. zo ging het heel de weg! Hij heeft in een veld zonnenbloemen staan plukken en aan meiden gegeven die hij aardig vond hij was zooo grappig! En iedereen moest om hem lachen! We hebben 3 dorpen afgefietst en iedereen moest lachen! en iedereen kent hem ook
Ga nu naar bed! morgen gaan we met een groep wat leuks doen! en daarna naar Angel
Mooie foto suus, ik ben ook wel nieuweschierig naar de rest van je jurk! Hoe was je trouwdag?
Ik heb mara gistere helemaal gewassen (behalve voorpluk, omdat dat echt onmogenlijk is bij haar. Dan onstaat er totaale paniek. (kopschuw) En ze gaat vanaf nu dus weer onder een regendekentje door het leven. Ze was zooooo smeerig, dat ik echt zoiets had van, huppa, shampo'en en een deken er op. Heb trouwens voor het eerst conditioner gebruikt bij mara's manen en staart. Het werkt wel, maar ik heb het idee dat het en beetje vettig blijft, misschien heb ik het niet goed genoeg uitgespoeld? Ik heb zin om pica's te maken van mara, ze is zooo mooi ze glanst nu door het wassen helemaal goud! echt gruwelijk mooi! Even iets anders wat iets minder mooi is, voklgens mij heeft mara echt fikse haken aan haar linke rij kiezen. Er zit aan de buitenkant bij haar wang zeg maar echt een dikke harde buld. Is ook niet in te drukken. Ik mocht er ook niet aan komen, dan draaide ze gelijk haar hoofd weg. Ik ga morgen dus even de tandarts bellen (heb er al een op het oog die erg goed schijnd te zijn). De laatste keer dat mara is gedaan door de tandarts (2 jaar geleden , ooo slecht van mij) toen moest ze verdoofd worden en heeft ze tot 3 keer toe door de klem heen gebeten. En dat terwijl ze verdoofd was. Nou scheind hij zonder verdoving te werken en door zijn 'paranormale' gave de paarden gerust te stellen, waardoor het dus zonder verdoving kan. Nouja, eerst zien, dan geloven, maar ik ben wel nieuwschierig!
Zo ik heb Angel even een grote poetsbeurt gegeven! Ze stond echt te genieten! op zondag doe ik nooit zoveel met haar dan is het rust dag morgen gaan we weer hard werken
Lekker een rustig dagje dus. Ik ga na het eten naar peeps. Gister beetje laat geworden(feest van zus der vriend+broer) en toen bleef vriendlief hier slapen en nu is lis nog bij der vriend dus gaan na het eten enw ordt dus ook rustig dagje voor peeps. Denk ef vrijspringen en poetsen en mesten.