Plus dat het nogal een operatie is om dat monster te verhuizen van me

Dus dat doe ik liever niet te vaak

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:blondiev schreef:Ik ben echt jaloers op de tienertijd van jou Peelie, veel plezier.
Amanda klinkt goed, ik vind het wel erg duur is dat normaal bij jullie allemaal?
Bij ons gaat het naar grootte van paard en Verena is1.45,dus een D-pony en kost 180 euro incl mesten,voer over de hele dag en hal. Het enigste wat wij hoeven te doen, is poetsen en rijden. Zelfst de dagelijkse medicijnen of voedings suplementen laat ik door Hub geven. Ik geloof dat wij het wel heel erg goed hebben, als ik dat allemaal zo lees.
Wat is er zo bijzonder aan mijn tienertijd dan? Het is heeeeeel zwaar geweest.
Hinke schreef:@dieuwke: ja ben nu net weer in oegstgeest.. Vind het jammer maar moet nog wat dingen doen hier. Wil nu wel vaker naar mn ouders toe, nu ankie bij mijn ouders staat. Het idee is om de week, hopelijk lukt dat. Dus dan kunnen we altijd nog een keer afspreken!
Vandaag weer buitenritje gedaan. Waren bijna thuis, zat er ineens een MEGAvrachtwagen achter ons. Ik hoorde wel iets maar dacht dat het een auto was dus keek niet achterom eerstIk scheet zowat in mijn broek, maar ankie gelukkig niet
We zijn naar huis gedraafd, en die vrachtwagen bleef heel netjes rustig achter ons
Als alle chauffeurs nou eens zo goed rekening hielden met paarden zouden er veel minder ongelukken gebeuren
muppetmayo schreef:Ik zal vandaag of morgen even foto's van ze maken.
Kunnen jullie beoordelen of ze echt te mager zijn.
Kijk, onder de mestvlekken kan ik niks aan doen, zeker niet met deze temperaturen.
En Daims ligt het liefst in de mest.
Maar door mestvlekken is een paard toch niet verwaarloosd...