Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Weet soms iemand waar je relatief goedkoop een bitloos hoofdstel kunt kopen? Wil het eens proberen...
Ik ga werken, tot vanavond!
Peelie schreef:nou ik ook maar weer eens hier... ik ben de laatse tijd een beetje druk dus niet veel achter de computer kunnen zitten, bijdeze
Mara is voor het eerst geschoren (had ik dat niet al verteld? lol) ze was echt super braaf. Op haar hals was wel heel spannend maar uiteindelijk bleef ze braaf staan.
En ik ben OMA geworden...
Ik heb een poosje terug een vis gekregen van de congerge bij mij op school omdat die o dik was/is dat die zowat uit elkaar knalde. Dus ik had zoiets van nou dan neem ik hem wel mee.... Maar nu blijk ze dus gewoon zwanger te zijn. Ze was zo dik dat het gewoon niet gezond was. maar ze is nu al een poosje bezig met bevallen. Er zijn nu 4 a 5 kleintjes en er komen er nog meer aan. Ze is echt nog mega. Maar we hadden dus niet verwacht dat ze zwanger was, omdat ze haar ik een apparte bak hadden gedaan en toen was ze dun geworden... (en dus geen kleintjes te bekennen.) maar nu dus aan het bevallenIk ben OMA