Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Babsie_Flash schreef:zo even uit mijn mouw geschud:
-CoCoChanel
-Misty
-Amber
-Mascotte
-Whistle
@Bianca leuke foto´s die van die Fries!
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:Nou heb weer fijn nieuws.... ik moet geopereerd worden aan me meniscus. Heel fijn in me knie. Krijg deze week brief met datum. Niet handig want heb niemand om dan amber te longeren. alle andere dingen doen me ouders/broertje wel, maar zn bewegingDie dingen komen ook altijd op van die fijne momenten maja...
Het zit ook niet mee he Moon! tot straks!
Naomi_Haffie schreef:BEN IK WEER moonb das minder
maja zoals nu is het ook niks... als ik me knie buig hoor ik het steeds knappen en het is niet bepaald een fijn gevoel Monica_86 schreef:Nou heb weer fijn nieuws.... ik moet geopereerd worden aan me meniscus. Heel fijn in me knie. Krijg deze week brief met datum. Niet handig want heb niemand om dan amber te longeren. alle andere dingen doen me ouders/broertje wel, maar zn bewegingDie dingen komen ook altijd op van die fijne momenten maja...
Monica_86 schreef:Naomi_Haffie schreef:BEN IK WEER moonb das mindermaja zoals nu is het ook niks... als ik me knie buig hoor ik het steeds knappen en het is niet bepaald een fijn gevoel
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:Nou heb weer fijn nieuws.... ik moet geopereerd worden aan me meniscus. Heel fijn in me knie. Krijg deze week brief met datum. Niet handig want heb niemand om dan amber te longeren. alle andere dingen doen me ouders/broertje wel, maar zn bewegingDie dingen komen ook altijd op van die fijne momenten maja...
Pff.. Gedverderrie wat een ellende allemaal.
Als ik de tijd had was ik elke dag gekomen voor amber maar die heb ik helaas niet.
maar dat zou inderdaad heel moeilijk gaan

Naomi_Haffie schreef:BEN IK WEER moonb das mindermaja zoals nu is het ook niks... als ik me knie buig hoor ik het steeds knappen en het is niet bepaald een fijn gevoel
oei, dat doet de mijne ook

lotteluvah schreef:Leuk stukje Moon!
Wentos schreef:haha, moon onze penny
Ik heb vanavond weer les

dlientjuh schreef:leuk stukje moon!
en veel succes met opereren
je was toch pas geopereerd
of heb ik dat fout
benk nie
dlientjuh schreef:allemaal iets aan de knie hier!!!
lijkt er wel op heh

Monica_86 schreef:dlientjuh schreef:leuk stukje moon!
en veel succes met opereren
je was toch pas geopereerd
of heb ik dat foutbenk nie
dlientjuh schreef:ik heb oxostose
en jullie iets aan de meniscus
heb net aardappel gebakken trouwens
was heerlijk
dlientjuh schreef:dacht dat je iets aan je sleutelbeen had