Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paulusjuh schreef:CoronaLime schreef:Paulus wat is er met jou prijs dan? Moest die nagestuurd worden?
Ze wilden me blij maken met een halster als eerste prijs in de eerste proef (wat dus echt een beker moet zijn). Daar was ik het niet mee eensIk rijd ook een keer de eerste prijs en krijg dan geen beker toedeloe. Was al verkeerd weggegeven, jaja, dat hebben ze met alle bekers gedaan volgens mij!
DTL schreef:monique1983 schreef:moet ik gewoon 3 keer op plaatsen druken mensen ongeduldig hier hahaha kwam er niet eens meer tussen hahahamonique1983 schreef:
We stonden hier wel heel knusjes(ik sta op de 3de plek van links)
Iedereen super gefeliciteerd met behaalde prijzen, punten etc! Ik heb weer ontzettend genoten van Ermelo! Helemaal omdat ik vorig jaar heb moeten missen. Mijn lieve hafje heeft echt weer d'r best gedaan en ik ben weer supertrots. (ze is per slot van rekening nog niet zo lang geleden " rechtgezet" in d'r lijf, dus alles vragen kan niet) Maar wat ze heeft gedaan deed ze braaf! Dus ze kreeg weer een dikke knuffel, aai over d'r bol en een lekker appeltje al prijs voor de dag
Wat waren er weer een knappe hafjes in Ermelo! Willem viel me bij het losrijden op! Wat een KANJER zeg, WOW!!! Ik heb weer gelachen bij de vaardigheid ohz, genoten van het spiegelparcours (ik was zo an het meeleven dat ik zou zweren dat ik zelf reed! Wat ging dat hard en wat was dat spannend! Knap hoor!
De hoogte sprong was geweldig Ester en Lyanne, wat een toppers, ik doe het jullie niet na, maar ik genoot nog het meest van die grote glimlach op haar gezicht!
Ik ben volgens mij weer helemaal bijgelezen(waren ff wat pagina's) Was zaterdag laat thuis, zondag brak en naar een verjaardag en helaas gisteren weer eerste werkdag na de vakantie, dus hakte er flink in. Maar langzaam trek ik weer bij
(zou het ouderdom zijn?)
Ik ga ff alle foto's bekijken! Zullen vast weer hele mooie tussen zitten! Ben benieuwd!
MoonWencke schreef:Ik denk dat ik het al weet. Zal Melanie van Vulpen met Siebe zijn geweest. Erika was er helaas niet bij en Susanne Modderkolk lijkt (als het de juiste is op Hyves) 16 te zijn, en dat andere meisje was 13. Kijken of ik haar ergens terug kan vinden, dan kan ze ook die foto's krijgen die er met mijn camera zijn gemaakt.
melody93 schreef:Ik stond naast je (die met de brede bles), die van mij ging telkens in z'n achteruit en met zn billen tegen de regen in staan![]()
Werd het een beetje zat denk k
Naast mij is geloof ik Candace! Was erg gezellig hebben veel gekletst tijdens de parade![]()
En wat waren onze haffies braaf
Mandarijn schreef:Paulusjuh schreef:Wat snap je niet?
Ze zeiden tegen mij: Cat. C+D zijn samen gedaan met de prijzen dus je bent tweede qua prijzen.
Máár: Op het blaadje wat ze me daar lieten zien, stond Carlijn met Bailey als enige (en dus eerste) bij cat. C.
Ik dacht dat ik 175 bij de punten zag staan, maar was niet helemaal wakker meer en dacht dat ik het verkeerd gezien had en dat het 195 was.
Ze zeiden namelijk dat zij boven mij was geëindigd qua punten en dus eerste was.
Maar nu zie ik op de site dat zij dus wél 175 was en dus niet hoger had dan mij. Dús ben ik gewoon wel eerste.
Bailey_4ever schreef:Ze hebben de Cat C en D appart gedaan met prijzen maar ik was niet de enige CWe waren met in totaal iets van 5 combinaties. Ik heb zelf nog de lijst nagekeken. Op de uitslagen en startlijsten zijn de C en D wel bij elkaar.
Mandarijn schreef:Bailey_4ever schreef:Ze hebben de Cat C en D appart gedaan met prijzen maar ik was niet de enige CWe waren met in totaal iets van 5 combinaties. Ik heb zelf nog de lijst nagekeken. Op de uitslagen en startlijsten zijn de C en D wel bij elkaar.
Echt? Tegen mij zeiden ze "Het is fout gegaan bij de prijsuitreiking bij de parade, C en D hoorden in 1 groep."
Gaat lekker...![]()
Inderdaad ook echt l.ullig voor jou zeg.
Monica_86 schreef:Ben alles nu aan het uploaden, alle foto's staan zo online --> http://www.monicabrouwer.nl
Paulusjuh schreef:Ja ik snap het ook allemaal niet meer. Ik zie wel degene die in de tweede proef eerste was. Pony heet Cato, waarschijnlijk geen bokker? Aardige meid trouwens met een prachtige hafMisschien dat die er met mijn beker vandoor is? Zij is in de tweede proef eerste geworden!