Haflinger weekend 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 01:04

Maar die heb je niet met het springen, dus dan zou je daar weer wat voor moeten verzinnen. Vaardigheid is geloof ik maar 1 prijs voor, toch? Of ja, twee, één voor jeugd en één voor volwassenen.

Ben nu nog een keer de crossfilmpjes aan het terugkijken. Is zo grappig; de complete les is zo ongeveer gefilmd.
@Lianne: weet Aniek misschien hoe dat andere meisje bij ons in de les heette?

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 07:52

Paulusjuh schreef:
CoronaLime schreef:
Paulus wat is er met jou prijs dan? Moest die nagestuurd worden?

Ze wilden me blij maken met een halster als eerste prijs in de eerste proef (wat dus echt een beker moet zijn). Daar was ik het niet mee eens :+ Ik rijd ook een keer de eerste prijs en krijg dan geen beker toedeloe. Was al verkeerd weggegeven, jaja, dat hebben ze met alle bekers gedaan volgens mij!

Voorheen was het wel dat de eerste proef eremetalen kreeg en de tweede proef gebruiksartikelen ;) dus daar kan het ook nog aan liggen...

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 07:54

MoonWencke schreef:
Ben nu nog een keer de crossfilmpjes aan het terugkijken. Is zo grappig; de complete les is zo ongeveer gefilmd.
@Lianne: weet Aniek misschien hoe dat andere meisje bij ons in de les heette?

Ik gok zo maar van niet, maar zal het eens vragen :)

MoonWencke

Re: Haflinger weekend 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 08:58

Ik denk dat ik het al weet. Zal Melanie van Vulpen met Siebe zijn geweest. Erika was er helaas niet bij en Susanne Modderkolk lijkt (als het de juiste is op Hyves) 16 te zijn, en dat andere meisje was 13. Kijken of ik haar ergens terug kan vinden, dan kan ze ook die foto's krijgen die er met mijn camera zijn gemaakt.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 10:24

LoveLita schreef:
Voorheen was het wel dat de eerste proef eremetalen kreeg en de tweede proef gebruiksartikelen ;) dus daar kan het ook nog aan liggen...

Dat klopt idd! Maar het was ook mijn eerste proef!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 10:25

Moest je je startnummer inleveren??

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 10:27

DTL schreef:
monique1983 schreef:
moet ik gewoon 3 keer op plaatsen druken mensen ongeduldig hier hahaha kwam er niet eens meer tussen hahaha

Afbeelding

monique1983 schreef:
Afbeelding

We stonden hier wel heel knusjes :D (ik sta op de 3de plek van links)

Iedereen super gefeliciteerd met behaalde prijzen, punten etc! Ik heb weer ontzettend genoten van Ermelo! Helemaal omdat ik vorig jaar heb moeten missen. Mijn lieve hafje heeft echt weer d'r best gedaan en ik ben weer supertrots. (ze is per slot van rekening nog niet zo lang geleden " rechtgezet" in d'r lijf, dus alles vragen kan niet) Maar wat ze heeft gedaan deed ze braaf! Dus ze kreeg weer een dikke knuffel, aai over d'r bol en een lekker appeltje al prijs voor de dag :P

Wat waren er weer een knappe hafjes in Ermelo! Willem viel me bij het losrijden op! Wat een KANJER zeg, WOW!!! Ik heb weer gelachen bij de vaardigheid ohz, genoten van het spiegelparcours (ik was zo an het meeleven dat ik zou zweren dat ik zelf reed! Wat ging dat hard en wat was dat spannend! Knap hoor!
De hoogte sprong was geweldig Ester en Lyanne, wat een toppers, ik doe het jullie niet na, maar ik genoot nog het meest van die grote glimlach op haar gezicht!

Ik ben volgens mij weer helemaal bijgelezen :D (waren ff wat pagina's) Was zaterdag laat thuis, zondag brak en naar een verjaardag en helaas gisteren weer eerste werkdag na de vakantie, dus hakte er flink in. Maar langzaam trek ik weer bij _O- (zou het ouderdom zijn?)

Ik ga ff alle foto's bekijken! Zullen vast weer hele mooie tussen zitten! Ben benieuwd!

Ik stond naast je (die met de brede bles), die van mij ging telkens in z'n achteruit en met zn billen tegen de regen in staan :+
Werd het een beetje zat denk k :o
Naast mij is geloof ik Candace! Was erg gezellig hebben veel gekletst tijdens de parade :))
En wat waren onze haffies braaf <3

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:40

MoonWencke schreef:
Ik denk dat ik het al weet. Zal Melanie van Vulpen met Siebe zijn geweest. Erika was er helaas niet bij en Susanne Modderkolk lijkt (als het de juiste is op Hyves) 16 te zijn, en dat andere meisje was 13. Kijken of ik haar ergens terug kan vinden, dan kan ze ook die foto's krijgen die er met mijn camera zijn gemaakt.

Ik was er inderdaad niet bij. De zaterdag was erg leuk, maar zondag geen ontbijt kunnen vinden en laurie had zich verwond. Kan nog wel een paar dingen opnoemen, maar het was voor mij even de druppel en toen zijn we lekker naar huis gegaan. Kon ze lekker brokjes eten want mij biks was gejat..
Dus we hebben haar 10.00 uur opgeladen.

Had me er zo erg op verheugd, daarom zijn we ook maar in de tent gaan slapen om toch te gaan..
Volgend jaar misschien weer!

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:24

Daar dacht ik ook al aan! Gelijk de naam erbij zetten van de prijswinnaressen!

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:43

melody93 schreef:
Ik stond naast je (die met de brede bles), die van mij ging telkens in z'n achteruit en met zn billen tegen de regen in staan :+
Werd het een beetje zat denk k :o
Naast mij is geloof ik Candace! Was erg gezellig hebben veel gekletst tijdens de parade :))
En wat waren onze haffies braaf <3

Jaaa dat ben ik haha! :) Ze waren echt super lief!

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 17:02

Mandarijn schreef:
Paulusjuh schreef:
Wat snap je niet?

Ze zeiden tegen mij: Cat. C+D zijn samen gedaan met de prijzen dus je bent tweede qua prijzen.

Máár: Op het blaadje wat ze me daar lieten zien, stond Carlijn met Bailey als enige (en dus eerste) bij cat. C.
Ik dacht dat ik 175 bij de punten zag staan, maar was niet helemaal wakker meer en dacht dat ik het verkeerd gezien had en dat het 195 was.
Ze zeiden namelijk dat zij boven mij was geëindigd qua punten en dus eerste was.

Maar nu zie ik op de site dat zij dus wél 175 was en dus niet hoger had dan mij. Dús ben ik gewoon wel eerste.

:?

Ze hebben de Cat C en D appart gedaan met prijzen maar ik was niet de enige C :n We waren met in totaal iets van 5 combinaties. Ik heb zelf nog de lijst nagekeken. Op de uitslagen en startlijsten zijn de C en D wel bij elkaar.

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 18:31

Ik heb ook even gemaild. Ik wil graag duidelijkheid. Behalve dat het voor Mandarijn vervelend is, is het voor mij ook niet leuk. Mandarijn heeft waarschijnlijk een prijs te weinig terwijl ik er 1 te veel heb. Kan er niet om lachen. Ik ben ook wel zo eerlijk dat ik liever eerlijk verlies als nep win. Maar als dit klopt dan is dat een behoorlijke domper en dat ga ik ze dan vertellen ook :=

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 18:46

Ja ik snap het ook allemaal niet meer. Ik zie wel degene die in de tweede proef eerste was. Pony heet Cato, waarschijnlijk geen bokker? Aardige meid trouwens met een prachtige haf ;) Misschien dat die er met mijn beker vandoor is? Zij is in de tweede proef eerste geworden!

Ik zie bij een aantal ook kampioen in het onderschrift staan. Is dat gebaseerd op de eerste plek of iets van bestgaand o.i.d? Anders ga ik het er ook maar eens inzetten, hihi :P

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 18:47

Gebaseerd op de eerste plek. Omdat het iets landelijks van de DAH was :)

Pff nou wat een gedoe zeg, inderdaad. Dit moeten ze gaan verbeteren anders zien ze mij niet meer terug := Ook niet met toekomstige haf. Zo iets is toch wel een smet op zo'n evenement. Het is echt niet het allerbelangrijkste maar als je wat wint wil je, je prijs. Punt. :Y)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 18:56

Paulusjuh schreef:
Jeah de uitslagen zijn online! Valt mij op dat er bij de eerste proef vrij streng is gejureerd en bij de tweede een stuk soepeler :)

ga ook even kijken hoe lijstje er bij mijn onderdelen precies uit zien

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:10

Joehoe!
Lianne ik zag jou foto met Lita's ribbelkontje , tenminste dat was jij toch die um plaatste?
Nou shake hands ! Ken er nog 1 :
Afbeelding

Verder over die prijzen, Kim is uiteindelijk nog 3de geworden met een proef, zij zei dat iemand haar de prijs mee zou nemen, ik heb haar maar even voorbereid op een halster of een poetssetje.

Iig gaan wij dat wel even anders aanpakken 20 november bij het haf concours wat we organiseren..

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:14

haha suus :P Nou mooi dat jullie dat anders gaan doen! Is toch te gek voor woorden dat zo'n goed georganiseerd evenement zo faalt op gebied van prijzen..ja nouja mijn punt is duidelijk en ik hoop dat ik snel een reactie krijg op mijn mail.

@ Mandarijn. Als jij reactie hebt op je mail, kom je dat hier dan even vertellen? :) Ik ben wel benieuwd wat voor een excuus ze hebben. Ik verwacht zelf ook een mailtje dus we zullen zien of ze het zelfde zeggen of dat we beiden worden afgescheept met smoesjes die niet overeen komen :z

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:23

Ja , ik heb een foto gezien van de prijzentafel, ik weet niet meer waar die foto stond.
Maar daar lagen briefjes voor met 1ste prijs, verder geen deelnemer naam ofzo .
Heb al gezegd dat wij de prijzen van briefjes met de winnende naam voorzien , en eventueel als 'bewijs' om misverstanden te voorkomen een coupon willen zien.

In Ermelo probeerde die jongen ook gewoon om me een eerste prijs mee te doen naar huis, nou die wil ik niet hebben, niet gewonnen dus ook niet welkom in mn kast :)
Zou het zelf ook niet waarderen als iemand anders mijn prijs meeneemt die niet voor hem/haar bedoelt is.

Ik ben zeer benieuwd naar reactie op jullie mail, mag ik weten wat je gemaild hebt Carlijn?

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:49

Ja tuurlijk ik zal je even pb'en :) De prijs die ik meekreeg was trouwens ook niet die van mandarijn bedenk ik net.

Ze zeiden tegen mij ook al dat de prijs weg was, dus ik kreeg een vervangend beeldje. Dat betekent dat de prijs die wss eigenlijk van mandarijn was, die ze toen aan mij wouden meegeven aan een nog weer andere is meegegeven _O-

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:55

Bailey_4ever schreef:
Ze hebben de Cat C en D appart gedaan met prijzen maar ik was niet de enige C :n We waren met in totaal iets van 5 combinaties. Ik heb zelf nog de lijst nagekeken. Op de uitslagen en startlijsten zijn de C en D wel bij elkaar.

Echt? Tegen mij zeiden ze "Het is fout gegaan bij de prijsuitreiking bij de parade, C en D hoorden in 1 groep."
Gaat lekker... :\

Inderdaad ook echt l.ullig voor jou zeg :(:) .

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:57

Ik heb nog niet gemailt, ga ik nu doen.

Mag ik weten wat jij gemailt hebt, Carlijn?

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:59

Mandarijn schreef:
Bailey_4ever schreef:

Echt? Tegen mij zeiden ze "Het is fout gegaan bij de prijsuitreiking bij de parade, C en D hoorden in 1 groep."
Gaat lekker... :\

Inderdaad ook echt l.ullig voor jou zeg :(:) .

En vervolgens zei de muts bij de prijzen: Tjah er is een prijs te weinig want er is er geen meer voor de cat C. :)* Heeft iemand anders hem opgehaald?

En later: Het is fout gegaan bij de prijsuitrijking: Er is namelijk maar 1 prijs omdat ze de groep C/D als 1 hebben gezien en het zijn er 2. C en D apart :j Maar ondertussen was de prijs al weg voor jij of ik hem maar kon hebben _O- Vraag me af wie hem nu heeft?! :')

Ik stuur je even een PB ;)

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:59

Monica_86 schreef:
Ben alles nu aan het uploaden, alle foto's staan zo online --> http://www.monicabrouwer.nl

Je schreef in een eerder berichtje dat je ook nog een paar foto's had van de finale merries/ruinen? Waar kan ik die vinden, want ik ben heel benieuwd of ik daar nog op sta :D

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:02

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:04

Paulusjuh schreef:
Ja ik snap het ook allemaal niet meer. Ik zie wel degene die in de tweede proef eerste was. Pony heet Cato, waarschijnlijk geen bokker? Aardige meid trouwens met een prachtige haf ;) Misschien dat die er met mijn beker vandoor is? Zij is in de tweede proef eerste geworden!

Dat ben ik :D Ik was idd eerste en mijn mond zakte open toen ik mijn prijs in ontvangst mocht nemen. Een halster maat pony :o Ik reageerde nogal verbaasd, zovan heb ik daar zo goed mijn best voor gedaan. Het antwoord was dat alle 2e proeven uit gebruiksartikelen bestonden. Ik heb jouw beker dus niet, want er was geen beker ;)
In mijn 1e proef was ik 4e en heb ik wel een beker ontvangen met daarop 4e plaats.