[HK] Haflingerklets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jSophiaF

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 21:51

Hinke, donderdagavond weg en zaterdag ochtend weer terug op Nederlandse bodem. Alleen vrijdag in York geweest, eigenlijk te kort,maar we gaan terug. In York hebben ze ook een renbaan die alleen in de zomer open is, en dat wil ik uiteraard zien ...

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:09

Hinke schreef:
Nathalie83 schreef:
Waarom sneeuwt het altijd overal behalve hier.. Elk jaar weer het zelfde.. IK WIL OOK SNEEUW

Geloof me dat wil je niet: vandaag in totaal een uur gefietst waarvan een half uur door de sneeuw, en het is nat koud en glad! Als het nou echte sneeuw was maar het zijn gewoon natte vlokken, die meteen wegsmelten.
Morgen weer zo'n koude dag...

Heb ff met mijn ouders gebeld en ze vinden ankie helemaal niet lastig Knipoog Mijn vader zet ankie tegelijk met een andere pony buiten en binnen, en hij vind dat ze heel netjes meeloopt Koe Volgende week ff bij haar kijken Go jij! Go jij!

Mmm nee als het niet blijft liggen is er idd niet veel aan nee.. Wat kou betreft vin k nie zo erg.. ik heb een warme auto Lachen en bij de paarden heb ik zo'n 5 lagen kleren aan Tong uitsteken

Beter ja dat Ankie bij je vader wel gewoon netjes meeloopt Haha! echt super!!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 12:24

JEEJJ! Haha! vandaag weer naar Alex en Abel! En ik heb voor mijn verjaardag een spiegelreflexcamera gehad! dus dat worden FOTO's!! Haha!:D

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 12:27

Oooh Klijntjuh ik ben benieuwd naar foto's van die knapperds Haha!

Weet soms iemand waar je relatief goedkoop een bitloos hoofdstel kunt kopen? Wil het eens proberen...

Ik ga werken, tot vanavond!

Yuliett

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:21

Hele lieve pony's!
(A) echt een fantastische galop! Zit erg fijn.
Haflingers zijn bijna de enige pony's die ik echt echt leuk vind Haha!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 17:39

Hinke dat is goed nieuws!

Gister had ik echt vriestenen van de kou, want ik kon mn thermo laarzen niet zo snel vinden.
En met die laarzen vind ik het rijden ook niet zo veilig, want mn beugels blijven nog welleens hangen aan die laarzen. En aangezien pony denkt dat hij een tweede jeugd heeft, is die niet heel verstandig. Ik rijd ook weer keurig met mn cap op de laatste tijd.

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 19:05

gisteren was ik bij mij vlak bij op de manege (manege goedhart) want er was wedstrijd de helemiddag geholpen proefjes voor gelezen en kleine kinderen geholpen met hoofdstellen en zo en tijdens preofjes met een pony mee gelopen om dat ie lastig was Tong uitsteken
was heel leuk:p

paardke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 19:17

ik heb net gereden op belle en ze was heel braaf alleen toen er een tractor langs kwam schrok ze even (klein bokje) maar dat maakt niks uit!

en naomimak heb je met een proefje meegelopen? Dat mag tog niet?

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 19:19

paardke schreef:
ik heb net gereden op belle en ze was heel braaf alleen toen er een tractor langs kwam schrok ze even (klein bokje) maar dat maakt niks uit!

en naomimak heb je met een proefje meegelopen? Dat mag tog niet?

na het zijn onderlingen wedstrijden vna de manege en dat ponytje bokt er al 2 kinde r er af dus vroeg de eigenaar of ik er naast wou lopen

ik had gisteren trouwnes weer op bianca gereden
zo weer op bianca
ging echt vet goed denk dat ik deze week los ga draven dan horen jullie het meteen
xxx

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 19:23

Joeppieeee Madeira wordt a.s. zondag (meisje ging 1 week eerder daar weg) opgehaald met een vrachtwagen om op de nieuwe stal te komen Haha!

Naomi, leuk dat je ze kon helpen! Lachen

Ow, Madeira schrok trouwens omdat iemand met de kauwgom zo'n klapgeluid maakt haha Tong uitsteken gelukkig niet heel erg ofzo hoor, gewoon effe beetje rennen en verder doet ze niets (heb haar maar 1x ofzo zien bokken en dat was toen ze lekker in de bak rende en ze was 1 dag niet buiten geweest).

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 19:25

Madeira_ schreef:
Joeppieeee Madeira wordt a.s. zondag (meisje ging 1 week eerder daar weg) opgehaald met een vrachtwagen om op de nieuwe stal te komen Haha!

Naomi, leuk dat je ze kon helpen! Lachen

Ow, Madeira schrok trouwens omdat iemand met de kauwgom zo'n klapgeluid maakt haha Tong uitsteken gelukkig niet heel erg ofzo hoor, gewoon effe beetje rennen en verder doet ze niets (heb haar maar 1x ofzo zien bokken en dat was toen ze lekker in de bak rende en ze was 1 dag niet buiten geweest).

je kan me altijd berijken dat weet j e
heb alles voor me schajte over

heb z'n zin in onze planning voor in de zomer
ben druk bezig met bianca dus voor de zomer ken ik denk wel vatsoenlijk met der rijden
en kan jij fatsoenlijk madeiratje rijden:P
ze zijn trouwens ook nog bijna even groot:P
hvjullie

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:00

Leuk dat je dan kan verhuizen!
Ben je al bekend met de stal waar je naartoe gaat Paulien?

K moet zo nog de deur uit, moet naar een bijeenkomst over dyslexie.
Wel heel interessant maar het is zo koud buiten.. Even mezelf een schop onder mn kont verkopen! Vork

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:12

Jody (zo heette je toch? Tong uitsteken) ik ben er geweest en ik heb daar ook een paar mensen zitten die ik ken. Lachen

Naomi, ik weet dat je alles voor haar over hebt Haha!

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 21:15

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:21

Pjotr, leuke Haf, 10 jaar, ruin, zoekt nog iets! Namelijk iemnd in omgeving Zuidlaren, die zich met hem bezig wil houden! Kar, rijden, mr BESLIST een doortastend iemand, meneer is stronteigenwijs, dat is niks voor knuffelmensen of beginners.
Mooi paard? Lopen als een tierelier? Dressuuraanleg? Voor de kar kunnen? Allemaal aanwezig, alleen eigenaresse kan niet meer, maar kan ook niet verkopen (is bij haar geboren).
Is dus al 3-4 jaar niks mee gedaan. Jammer! Staat niet op manege, maar particulier. Mijn paard (Bonte Jaopie Tinker x Fries) staat er ook, ik heb dus geen tijd. Wie wel, PB me anders voor meer details. De gedroomde stronteigenwijze Hafruin (met ook nog eens hele mooie lange manen en dressuuraanleg)!
Moet-ie zo nog tien jaar blijven staan niksen dan?

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:48

dat hebj egoed paulien(L)(K)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 00:30

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 16:58

het ging gister heel goed met bianca
ging zo ver van me tnate af zeg maar in draf dat er een met of 8 tussen zat en ze vodn het niet erg:P
dit gaat goed:P
zal wel een keer een foto make;p

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 17:14

het is gier rustig leuek had veuelens!!
wouw zo cado wil k ook wel Klijntjuh !!
ik ga ff snel in je topic kijke Lachen

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 17:15

wouw! ik ben verlief op die witte Tong uitsteken

paardke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 19:24

ik vind die witte ook heel mooi (de rest ook hoor)

Nienke_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 20:00

Hallo allemaal!
Heb eerst maar weer even bijgelezen, want ben de laatste 2 dagen niet echt actief geweest.

@ Freya: ziet er uit als een geslaagde minivakantie. Ik zou deze maand ook met mijn vader een boottrip doen naar Newcastle en daar gaan kerstshoppen maar mijn ouders hadden net de sleutel van hun nieuwe huis dus dat ging even voor. Maar nu gaan we in het voorjaar waarschijnlijk wat langer Haha!
@ Madeira_: fijn dat je al zo snel terecht kunt op de nieuwe stal Lachen
@ Dapnik: ik wil altijd wel nieuwe spulletjes maar deze maand is al zo duur Boos!
@ Klijntjuh: leuke foto's hoor! Ze zijn echt schattig Haha!
@ Chiepeke: ik zou het zo niet weten, misschien even op internet kijken?

Heb zelf de afgelopen dagen niet veel gedaan, zondag nog even met Sjouks en vriendlief een buitenritje wezen maken door de sneeuw. Was toch wel romantisch haha.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:29

Leuke haflingers zijn het klijntjuh Knipoog

chipieke schreef:
Oooh Klijntjuh ik ben benieuwd naar foto's van die knapperds Haha!

Weet soms iemand waar je relatief goedkoop een bitloos hoofdstel kunt kopen? Wil het eens proberen...

Ik ga werken, tot vanavond!

Nee geen idee Knipoog De meeste bitloze hoofdstellen zijn idd duur!

Nathalie83 schreef:
Mmm nee als het niet blijft liggen is er idd niet veel aan nee.. Wat kou betreft vin k nie zo erg.. ik heb een warme auto Lachen en bij de paarden heb ik zo'n 5 lagen kleren aan Tong uitsteken

Beter ja dat Ankie bij je vader wel gewoon netjes meeloopt Haha! echt super!!

Ja idd, daar blijkt wel weer uit dat ze heus wel weet hoe het moet Ja maar dat ze haarfijn aanvoelt bij wie ze kan lopen etteren en bij wie niet. Je hoeft niet overdreven streng te zijn oid, maar zodra ze merkt dat je bang bent is ze weg Clown

Ik heb gedroomd over dat ik dit weekend naar mijn ouders ging en dat ankie er helemaal verwaarloosd bij liep, met plukkige vacht en haar manen helemaal in de klit Tong uitsteken Echt erg dat ik over zoiets droom Clown

Even ter update van mijn zadelperikelen: ik ga dit weekend bij een zadelmaker langs, en die gaat kijken welke boommaat ankie heeft. Ik heb net een thorowgood griffin haflinger besteld, met de afspraak dat ik hem terug mag sturen als hij niet goed ligt. Kan de zadelmaker meteen kijken welke beter ligt, de thorowgood, of de wintec xxl. Ik ben benieuwd Ja

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:33

Freya schreef:
Hinke, donderdagavond weg en zaterdag ochtend weer terug op Nederlandse bodem. Alleen vrijdag in York geweest, eigenlijk te kort,maar we gaan terug. In York hebben ze ook een renbaan die alleen in de zomer open is, en dat wil ik uiteraard zien ...

Idd dat moet wel heel leuk zijn om mee te maken. Dus je gaat in de zomer terug?

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:34

Iemand nog een 200 grams winterdeken nodig! waterdicht maat 185? is nog nooit bij een paard in de buurt geweest!