Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hinke schreef:Nathalie83 schreef:Waarom sneeuwt het altijd overal behalve hier.. Elk jaar weer het zelfde.. IK WIL OOK SNEEUW
Geloof me dat wil je niet: vandaag in totaal een uur gefietst waarvan een half uur door de sneeuw, en het is nat koud en glad! Als het nou echte sneeuw was maar het zijn gewoon natte vlokken, die meteen wegsmelten.
Morgen weer zo'n koude dag...
Heb ff met mijn ouders gebeld en ze vinden ankie helemaal niet lastigMijn vader zet ankie tegelijk met een andere pony buiten en binnen, en hij vind dat ze heel netjes meeloopt
Volgende week ff bij haar kijken
paardke schreef:ik heb net gereden op belle en ze was heel braaf alleen toen er een tractor langs kwam schrok ze even (klein bokje) maar dat maakt niks uit!
en naomimak heb je met een proefje meegelopen? Dat mag tog niet?
Madeira_ schreef:Joeppieeee Madeira wordt a.s. zondag (meisje ging 1 week eerder daar weg) opgehaald met een vrachtwagen om op de nieuwe stal te komen![]()
Naomi, leuk dat je ze kon helpen!![]()
Ow, Madeira schrok trouwens omdat iemand met de kauwgom zo'n klapgeluid maakt hahagelukkig niet heel erg ofzo hoor, gewoon effe beetje rennen en verder doet ze niets (heb haar maar 1x ofzo zien bokken en dat was toen ze lekker in de bak rende en ze was 1 dag niet buiten geweest).
chipieke schreef:Oooh Klijntjuh ik ben benieuwd naar foto's van die knapperds
Weet soms iemand waar je relatief goedkoop een bitloos hoofdstel kunt kopen? Wil het eens proberen...
Ik ga werken, tot vanavond!
Nathalie83 schreef:Mmm nee als het niet blijft liggen is er idd niet veel aan nee.. Wat kou betreft vin k nie zo erg.. ik heb een warme autoen bij de paarden heb ik zo'n 5 lagen kleren aan
Beter ja dat Ankie bij je vader wel gewoon netjes meelooptecht super!!
Freya schreef:Hinke, donderdagavond weg en zaterdag ochtend weer terug op Nederlandse bodem. Alleen vrijdag in York geweest, eigenlijk te kort,maar we gaan terug. In York hebben ze ook een renbaan die alleen in de zomer open is, en dat wil ik uiteraard zien ...