en ik kom niet met de meeting dus kan niet zo'n dekje kopen en laten borduren.. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en ik kom niet met de meeting dus kan niet zo'n dekje kopen en laten borduren..
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:en de dekjes? of is dat er ook bij? Lijkt mij ook leuk een dekjes met borduursel erop
Persoonlijk vind ik een dekje nog wel leuker dan een trui jullie niet?
en de dekjes kunnen direct bij Divoza geborduurd worden terwijl je er op wacht, toch?
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:en de dekjes? of is dat er ook bij? Lijkt mij ook leuk een dekjes met borduursel erop
Persoonlijk vind ik een dekje nog wel leuker dan een trui jullie niet?
Jasia schreef:de peesjes zijn btw maat Cob he.. Dus niet full.. Anne heeft kleine pootjes
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:Persoonlijk vind ik een dekje nog wel leuker dan een trui jullie niet?
En de mensen die geen peerd hebben?
. Voor ieder wat
Jasia schreef:Babs, heb een foto van alles.. Maar dan zonder peesjes, zal ze zo inm'n topic zetten
als het maar niet te duur is.. 
lotteluvah schreef:We maken gewoon een hele lijn spullen. Voor ieder wat
HAFxGEK schreef:Ja als jullie voor mij een dekje laten borduren vind ik het bestals het maar niet te duur is..
TjelleBieb schreef:Nouja, Tjelsie is naar d'r bedje.
Mayb kom ik straks nogwel terug, want weet toch zeker dat ik niet kan slapen, en anders tot morgen!
HAFxGEK schreef:eigenlijk ga ik nog steeds voor de trui..
Babsie_Flash schreef:HAFxGEK schreef:Ja als jullie voor mij een dekje laten borduren vind ik het bestals het maar niet te duur is..
Wat is niet te duur? 25 euro? meer, minder?
Babsie_Flash schreef:HAFxGEK schreef:eigenlijk ga ik nog steeds voor de trui..
Tjel en Gitta een trui? de rest een dekje?
Babsie_Flash schreef:The Shining komt vanavond
TjelleBieb schreef:Nouja, Tjelsie is naar d'r bedje.
Mayb kom ik straks nogwel terug, want weet toch zeker dat ik niet kan slapen, en anders tot morgen!
lotteluvah schreef:Lijkt me best gaaf om een haflinfertopiclijn op te zetten. Jullie niet?