Klasien schreef:Ik heb even een baalmiddag hoor. Zou even wat winkelen (kledingwinkel, dierenwinkel en supermarkt). Heb ik net een onwijs leuk jurkje gepast (en mee genomen!), belt mijn pa dat ik snel thuis moest komen. Ma is gevallen, waarschijnlijk de pols kapot... Ze verkopen kerstbomen, dus er moest wel iemand thuis zijn. Dus ik snel afrekenen en op naar huis. Bye bye leuke middag. Mijn ma is een paar maanden geleden aan haar rechter schouder geopereert, wat net weer een beetje hersteld is, nu is ze op haar linker pols gevallen. Hoop dat het mee valt...
Oooooh zul je altijd zien
Hoe is het afgelopen?
Klasien schreef:Nou de pols is gebroken, mijn pa belde net. Kopje van de ellepijp is kapot. Het moet gezet worden, jakkes... en daarna in het gips. Mijn moeder heeft ook reuma, en in die pols ook nog artrose, extra vervelend dus. Veel pijn en was ook al flauw gevallen. Zo sneu, want ze is echt keihard voor zichzelf! Ga hier de komende tijd dus wat extra helpen.
Jeetje
Sneu hoor!! Sterkte hiermee vooral nu in de kerstdrukte!!
maessie schreef:@Klasien: Sterkte met je moeder! Zit haar niet mee zeg.
Zitten jullie aan de doorgaande weg met de kerstbomen? Ben net over de betonweg gereden, en zag daar een ding met kerstbomen, moest ik aan denken toen je dat zei. Mn pa zit ook in de kerstboomhandel nl

(geen concurrentie

)
Ben net terug van mn sollicitatiegesprek. Echt een heel leuk gesprek gehad, wel een positief gevoel over. Maar goed heb mezelf wel eerder blij gemaakt, dus nog maar even in spanning afwachten! Ik hoor later deze week meer gelukkig

Ik duim voor je !
Sita_ schreef:Viet schreef:http://www.agriwerker.nl/vacatures-agra ... n-6262.htmDeze kwam ik tegen op bokt, is dat niks voor jou sita? Lijkt me echt leuk!

Hmm.. Daar zou ik wel eens naar kunnen kijken..

Thx!
Lijkt mij ook wat voor jou indd 
Siersma schreef:Ik heb dan eindelijk zaterdag een nieuwe cap gekocht, tis een twotone van HH geworden.
http://www.harryshorse.com/nl/catalogus ... .30200075/Gelijk smiddags gereden. Wat een drama was dat zeg. Ik ben echt totaal mn vertrouwen kwijt en zat dus niet stevig. Waren ze ook nog in het bos bezig met kappen, dus hele stukken afgezet. Marissa compleet over de zeik van het rood-witte lint dat er hing. Is dus een erg klein rondje geworden. Was wel lekker om er weer op te zitten, maar dat vertrouwen moet ik dus nog terugvinden. Dus rustig aan voorlopig. Gister dus ook niet gereden, was hier windkracht 8, dus leek me verstandig.
Mooi ding!
Hoop dat je snel het vertrouwen terug hebt! 
Ik heb ook aaaaltijd als Asra druk is dat er nog meer dingen om ons heen gebeuren waardoor ie nog meer over de zeik raakt 
maessie schreef:@Siersma: Kan me voorstellen dat je geen zin had in 20 pagina's haha, is bijna een dagtaak om het hier bij te houden! Maar heb gesolliciteerd bij de Epplejeck

Heb jij al wat weer gehoord?
Klasien schreef:)
Mijn moeder is weer thuis, ze heeft spalkgisp gekregen en krijgt volgende week gewoon gips. Het is moest gezet worden, ze gingen het proberen en anders was het een operatie geworden... Een vervelende breuk op een vervelende plek. Nu zit het nog niet helemaal recht op elkaar, maar wel zo dat de pols weer redelijk bruikbaar wordt. Het is alleen afwachten wat het gips met de artrose doet, het kan zijn dat de pols nu stijf wordt. Maar eerst maar eens afwachten hoe het er volgende week uit ziet. Ze baalt enorm, maar is blij dat ze niet geopereert hoeft te worden.
Ze bedankt jullie voor de reacties!
Wat oliebol voor jullie, beterschap voor d'r 
Yvank_ schreef:Beterschap voor je moeder

Nou ik ben net bij de dokter geweest, moet nu naar de neuroloog om te laten onderzoeken of er geen afwijkingen in de heresens zitten.
Ohjee wat rot wanneer moet je ? Zo'n hersenfilmpje? Heb ik ook gehad stelt niet zoveel voor 
Leuk Sita pak jezelf goed in!!