Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 17:17

Hoi, ik kom ook weer even binnenvallen. Heb niet alles bij gelezen, moest 20!! paginas lezen( niet zon zin in eigenlijk :o )

Zie mooie kattenplaatjes voorbij komen, wat een schatjes. Zag ook weer een nieuweling, Gefeliciteerd en welkom Fleur!

Jeetje das ook balen Klasien, duurt lang voor het genezen is denk ik zo.

Leuk Meassie dat je een goed gevoel hebt over je gesprek, waar is het? Zal je wel al gezegd hebben, maar ik heb niet alles gelezen.

Ik heb dan eindelijk zaterdag een nieuwe cap gekocht, tis een twotone van HH geworden.
http://www.harryshorse.com/nl/catalogus ... .30200075/

Gelijk smiddags gereden. Wat een drama was dat zeg. Ik ben echt totaal mn vertrouwen kwijt en zat dus niet stevig. Waren ze ook nog in het bos bezig met kappen, dus hele stukken afgezet. Marissa compleet over de zeik van het rood-witte lint dat er hing. Is dus een erg klein rondje geworden. Was wel lekker om er weer op te zitten, maar dat vertrouwen moet ik dus nog terugvinden. Dus rustig aan voorlopig. Gister dus ook niet gereden, was hier windkracht 8, dus leek me verstandig.

maessie

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 17:29

@Siersma: Kan me voorstellen dat je geen zin had in 20 pagina's haha, is bijna een dagtaak om het hier bij te houden! Maar heb gesolliciteerd bij de Epplejeck ;)

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 17:33

hoi hoi!
fleur welkom! is kitty de moeder van jouw haf? de fokker van jouw haf woont een paar honderd meter verderop! hij heeft ook geholpen toen luxje werd geboren ;) en nog gefeli met je b-day!
meassie, fijn dat het gesprek goed ging!
Klasien, wat naar van je mams..

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 17:36

Oeh das gaaf!! Hoop dat je word aangenomen Maessie.

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 17:42

Leuke cap siersma!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 17:56

Leuke cap idd!! :)

@ klasien: vervelend van je mama! Net nu ze weer herstellende was... Sterkte ermee! Hopelij geneest het snel!

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 18:35

maessie schreef:
@Klasien Zitten jullie aan de doorgaande weg met de kerstbomen? Ben net over de betonweg gereden, en zag daar een ding met kerstbomen, moest ik aan denken toen je dat zei. Mn pa zit ook in de kerstboomhandel nl ;) (geen concurrentie ;) )

Die langs de betonweg zijn wij niet, wij zitten aan de andere kant van het dorp ;)

Mijn moeder is weer thuis, ze heeft spalkgisp gekregen en krijgt volgende week gewoon gips. Het is moest gezet worden, ze gingen het proberen en anders was het een operatie geworden... Een vervelende breuk op een vervelende plek. Nu zit het nog niet helemaal recht op elkaar, maar wel zo dat de pols weer redelijk bruikbaar wordt. Het is alleen afwachten wat het gips met de artrose doet, het kan zijn dat de pols nu stijf wordt. Maar eerst maar eens afwachten hoe het er volgende week uit ziet. Ze baalt enorm, maar is blij dat ze niet geopereert hoeft te worden.
Ze bedankt jullie voor de reacties!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 18:48

Beterschap voor je moeder :(:)

Nou ik ben net bij de dokter geweest, moet nu naar de neuroloog om te laten onderzoeken of er geen afwijkingen in de heresens zitten.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 18:53

Oh dat klinkt eng...

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 18:59

Bedankt meiden! :+:

Yvanka, wat een gave foto :) Wat naar zeg je klachten :(:) hopelijk kan de neuroloog je gauw verder helpen.

Rosanna, wat balen zeg van de lekkage!

Maessie, wat een lieffie zeg :+: Super dat je sollicitatie zo goed ging!! :D Ik duim voor je!

Fleur, welkom! :D En van harte gefeliciteerd!

Wiek, ah wat een schatje! :+:

Sita, hopelijk kan de huisarts je goed helpen

Klasien, ach wat sneu zeg voor je moeder.. heel veel sterkte en beterschap voor haar gewenst! :(:)

:wave: Siersma! Hopelijk komt je vertrouwen gauw weer terug :)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:01

Dat klinkt eng Yvanka, hopelijk weten ze snel wat je mankeert.. :(:)

Brr... :brr: wat is het frisjes!
Strakjes naar les! Pronkdame gaat ook voor t eerst mee sinds ze ohz is, ben dus heel benieuwd wat mn instructeur van haar en mn bijrijdster vind!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:22

Klasien schreef:
Ik heb even een baalmiddag hoor. Zou even wat winkelen (kledingwinkel, dierenwinkel en supermarkt). Heb ik net een onwijs leuk jurkje gepast (en mee genomen!), belt mijn pa dat ik snel thuis moest komen. Ma is gevallen, waarschijnlijk de pols kapot... Ze verkopen kerstbomen, dus er moest wel iemand thuis zijn. Dus ik snel afrekenen en op naar huis. Bye bye leuke middag. Mijn ma is een paar maanden geleden aan haar rechter schouder geopereert, wat net weer een beetje hersteld is, nu is ze op haar linker pols gevallen. Hoop dat het mee valt...

Oooooh zul je altijd zien -O-
Hoe is het afgelopen?

Klasien schreef:
Nou de pols is gebroken, mijn pa belde net. Kopje van de ellepijp is kapot. Het moet gezet worden, jakkes... en daarna in het gips. Mijn moeder heeft ook reuma, en in die pols ook nog artrose, extra vervelend dus. Veel pijn en was ook al flauw gevallen. Zo sneu, want ze is echt keihard voor zichzelf! Ga hier de komende tijd dus wat extra helpen.

Jeetje :( Sneu hoor!! Sterkte hiermee vooral nu in de kerstdrukte!!

maessie schreef:
@Klasien: Sterkte met je moeder! Zit haar niet mee zeg.
Zitten jullie aan de doorgaande weg met de kerstbomen? Ben net over de betonweg gereden, en zag daar een ding met kerstbomen, moest ik aan denken toen je dat zei. Mn pa zit ook in de kerstboomhandel nl ;) (geen concurrentie ;) )

Ben net terug van mn sollicitatiegesprek. Echt een heel leuk gesprek gehad, wel een positief gevoel over. Maar goed heb mezelf wel eerder blij gemaakt, dus nog maar even in spanning afwachten! Ik hoor later deze week meer gelukkig :D

Ik duim voor je !

Sita_ schreef:
Viet schreef:
http://www.agriwerker.nl/vacatures-agra ... n-6262.htm

Deze kwam ik tegen op bokt, is dat niks voor jou sita? Lijkt me echt leuk! :))

Hmm.. Daar zou ik wel eens naar kunnen kijken.. :j Thx!

Lijkt mij ook wat voor jou indd :j

Siersma schreef:
Ik heb dan eindelijk zaterdag een nieuwe cap gekocht, tis een twotone van HH geworden.
http://www.harryshorse.com/nl/catalogus ... .30200075/

Gelijk smiddags gereden. Wat een drama was dat zeg. Ik ben echt totaal mn vertrouwen kwijt en zat dus niet stevig. Waren ze ook nog in het bos bezig met kappen, dus hele stukken afgezet. Marissa compleet over de zeik van het rood-witte lint dat er hing. Is dus een erg klein rondje geworden. Was wel lekker om er weer op te zitten, maar dat vertrouwen moet ik dus nog terugvinden. Dus rustig aan voorlopig. Gister dus ook niet gereden, was hier windkracht 8, dus leek me verstandig.

Mooi ding!

Hoop dat je snel het vertrouwen terug hebt! :(:)
Ik heb ook aaaaltijd als Asra druk is dat er nog meer dingen om ons heen gebeuren waardoor ie nog meer over de zeik raakt :\

maessie schreef:
@Siersma: Kan me voorstellen dat je geen zin had in 20 pagina's haha, is bijna een dagtaak om het hier bij te houden! Maar heb gesolliciteerd bij de Epplejeck ;)

Heb jij al wat weer gehoord?

Klasien schreef:
)

Mijn moeder is weer thuis, ze heeft spalkgisp gekregen en krijgt volgende week gewoon gips. Het is moest gezet worden, ze gingen het proberen en anders was het een operatie geworden... Een vervelende breuk op een vervelende plek. Nu zit het nog niet helemaal recht op elkaar, maar wel zo dat de pols weer redelijk bruikbaar wordt. Het is alleen afwachten wat het gips met de artrose doet, het kan zijn dat de pols nu stijf wordt. Maar eerst maar eens afwachten hoe het er volgende week uit ziet. Ze baalt enorm, maar is blij dat ze niet geopereert hoeft te worden.
Ze bedankt jullie voor de reacties!

Wat oliebol voor jullie, beterschap voor d'r :(:)

Yvank_ schreef:
Beterschap voor je moeder :(:)

Nou ik ben net bij de dokter geweest, moet nu naar de neuroloog om te laten onderzoeken of er geen afwijkingen in de heresens zitten.

Ohjee wat rot wanneer moet je ? Zo'n hersenfilmpje? Heb ik ook gehad stelt niet zoveel voor :)

Leuk Sita pak jezelf goed in!!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:25

Het is binnen lessen... Dat scheelt.. :))

Fleur787

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:37

Ja Kitty is de moeder van mij hafje! En ze lijkt vreselijk veel op haar moeder.. Zei is helaas ingeslapen een tijdje geleden. Weet niet precies wanneer!
sterkte!! Klasien
Het gaat hier id echt Heel erg hard!!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:40

Klopt , en met hard werken ben je zo warm!

Ik heb lekker gelongeerd eindelijk weer!
Het was droog, sneeuw weg alleen enorme tegenwind op de fiets.
Loop ik naar buiten op stal met Asra zie ik in de verte sneeuw/regenachtige neerslag :\ ben ik bij de deur/uitgang is het droog haha.

En leuk nieuwtje:
Vorige week had ik een gesprek met iemand van een re-integratie bureau , zij was positief over me te spreken en ging een re-integratie plan maken voor mij.
Kon goed met haar overweg, zij fotografeert ook en heeft pas haar eigen paard moeten verkopen omdat zij 3 hernia's gehad heeft en is geopereerd vet sneu , maar zo weet ze wel hoe het werken met paarden is en wat het mooie is aan fotografie.

Kom ik op stal aan vandaag, Asra onder het solarium en klaar maken voor een paar rondjes longe.
Komt Annemiek bij me staan of ze me wat mag vragen, en ze vroeg me of ik voor haar wil werken :oo :):) :):) :):) :):) Zo gaaf!

Vorige week had ik haar even uit de brand geholpen om haar paarden hooi te voeren , en nu dit echt ontzettend leuk!
Dus ik haar uitgelegd dat ik alles meld bij het UWV want dat is mijn plicht, ze vond het heel goed dat ik dat doe.
Het is dan voor 3 keer per week , haar paarden zadelen en klaarmaken voor haar en stallen doen/hooi voeren.
Ze moet me alleen wel even helpen met stang en trens hoofdstel want dat ken ik niet .
Ik krijg dan ook eens per week les das zo fijn want kon 1x per maand betalen.

Ik had gezegd dat ik de vrouw die mij helpt bij re-integratie , even zou bellen hierover.
Toevallig had ze mij net gebeld , dus terug gebeld en zij was ook vet enthousiast :D
Ze wil binnenkort even om tafel om alles te bespreken!! Voelde me wel banketstaaf want zij heeft een dik re-integratie plan gemaakt en ik heb ineens werk en nog bij een top amazone ook !

Ik ben zo benieuwd en hoop dat alles doorgaat!!

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:42

Fleur787 van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Sita, veel plezier met les, gaat vast goed komen met Pronkdame en haar amazone.

Suus, dat klinkt echt super goed joh! Stang en trens in doen is niet veel anders dan een gewoon hoofdstel hoor, je moet even weten hoe strak alles moet. Gefeliciteerd!

Mijn moeder heeft zo tegen kerst inderdaad een niet al te handig tijdstip uitgekozen, mijn vader is 1ste kerstdag jarig...

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:00

Ja echt tof!
Oké haha vind dat wel wat spannend.

Met jullie hulp en steun komt het vast goed , maar het is rot!

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:08

suus, leuk joh!! fijn dat je dan ook wat meer kan lessen, das een leuke bijkomstigheid!
fleur, leuk, ik ken Kitty nog wel ;) was een knappe merrie !

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:13

Suus gefeliciteerd! Echt super zeg :D

Yvank wat eng zeg! Ik hoop dat het niks ernstigs is!

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:31

Sterkte met je moeder Klasien, klinkt niet fijn.

Hopelijk valt het mee Yvank!

Fijn dat je mag helpen Suus, nog leuk werk ook. :)

Ik heb net les gereden, ging erg goed. Vlak ervoor werd ik gebeld: ik ben aangenomen!!! *\o/*

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:32

Ooh en sita ben benieuwd hoe de les ging!

Het sneeuwd hier weer keihard :=

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:38

Hier geen sneeuw, houden zo!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:43

Dank jullie wel! Heb er zo'n zin in :):)

Daph Gefeliciteeerrrrrrrrrrrd!!!! *\%/* *\o/*

Hier ook geen sneeuw geloof ik, lamellen zitten dicht zal even kijken zo.

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:45

Gefeliciteerd Daphne!

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:57

Hallo :wave:
Zo moest even ruim 10 pagina's bijlezen! Heb wel alles gelezen, maar op alles reageren was me iets te veel van het goede. Hoop dat jullie me vergeven.. :)

Heb vanalles gelezen over hafjes die (naar mijn idee) mega hoog springen. Dat is echt niks voor mij. Durf ik niet en is ook geen aanrader met een westernzadel :+

En bijna iedereen met een jurkjes trauma :P Ik vond jurkjes vroeger ook nooit wat voor mij, maar tegenwoordig loop ik er gewoon in rond.

Zag nog een paar nieuwelingen voorbij komen, welkom!

En Viet, Suus en Daphne die nieuw werk hebben! top gefeliciteerd dames!

en euh..... verder weet ik het zo ff niet meer

Owja, Klasien, sterkte met je moeder!