Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
blondiev schreef:Ik begrijp ook best dat het voor jou heel erg leuk is om te flirten en aandacht te krijgen. Ik flirt ook wel eens ook al ben ik getrouwd, maar hou er gewoon rekening mee dat het voor hem misschien ook niet meer betekend dan alleen een beetje aandacht willen trekken en meer niet
blondiev schreef:Peelie hoe lang was je met Marien samen, dat dit nu zo nieuw voor je is?? Flirten is eigenlijk ook zo ongeveer de leukste aandacht die er is. Je zult het ook nog heel veel doen denk ik zo, dus geniet ervan.
blondiev schreef:Ik ben echt jaloers op de tienertijd van jou Peelie, veel plezier.
Amanda klinkt goed, ik vind het wel erg duur is dat normaal bij jullie allemaal?
Bij ons gaat het naar grootte van paard en Verena is1.45,dus een D-pony en kost 180 euro incl mesten,voer over de hele dag en hal. Het enigste wat wij hoeven te doen, is poetsen en rijden. Zelfst de dagelijkse medicijnen of voedings suplementen laat ik door Hub geven. Ik geloof dat wij het wel heel erg goed hebben, als ik dat allemaal zo lees.