laura's ego ook weer gestreeld
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hinke schreef:Jeetje mina jah! Hij is gewoon slank hoor! Ankie is breder iig. Komt dat door zijn sloot avontuur? Hij ziet er iig goed uit, hopelijk kun je hem zo houden!Citaat:Ik leef in de TT week dus erg laat op bed (of vroeg, is maar hoe je het ziet ) dus dan ben ik nog niet om 8u wakker
TT week? Wasda?
we hebben het circuit hier bijna in de achtertuin liggen
heel assen op z'n kop 
_Laura__ schreef:Maar de trombose is er toch gekomen doordat ze je niet goed opgevolgd hebben? Een klonter is er niet zo maar ineens 'poef'... Die heeft toch even tijd nodig om te ontwikkelen? Of heb je stollingsproblemen ofzo dat je snel klonters ontwikkelt? Sorry voor al de vragen.Vie, het zijn inderdaad proppen en heb nu bloedverdunners. het gaat wel weg als het goed is maar als ik dan weer van het paard val is de kans groot dat de trombose veel erger terug komt in de vorm van een beroerte dus dat risico wil ik niet nemen.
Maar als het ziekenhuis je aangeraden heeft niet meer te rijden om deze reden, ben ik wel benieuwd. Ik heb er nog nooit gehoord. Dus ik ben gewoon benieuwd naar het hoe of wat. 

Foto's volgen nog! 
En goed dat je ook zonder zadel hebt rondgestapt
Jullie gaan steeds meer vooruit!
Een vriend van mij is ook geweest! 

Wát een supergevoel is het hé 
Vanmiddag en vanavond mee als groom (hangen achterop de kar) met mn stalhouder met zn 2 paarden

Ben helemaal trots, en heb helemaal happy kriebels vanbinnen

Ik zie het zo graag dat mijn poownie er ook een keertje 'bijhoort' en er lief tegen hem gedaan wordt, hij staat nu dus samen met die arabier, en dat gaat perfect. Als er nu eentje bij komt, dan beschermt de arabier Stravero

Die 2, zijn zo aan elkaar gehecht hihi en als ze op stal staan kunnen ze toch zo grijnzen naar elkaar
(hoewel het wel minder is geworden, dat grijnzen)
zal blij zijn als hij dichterbij staat dan kan ik er ook even snel langs ipv eerst een half uur rijden.
Ikke blij. Hij is vandaag al een week oud!!!
anders word ze té mager. en dat is natuook niet goed. Nash was heel eigenwijs vandaag!!!! hij stond gewoon recht op zijn achterbenen omdat hij het er niet mee eens was. Recht op naar míj he! boef!
gewoon een lange lijn aan Nash, Mara die loopt wel 

!!! 
Nu zelfs nog een stukje gedraafd ook! 3 rondjes ofzo, maar ow ow ow wat voel ik me ontzettend trots!
?