Lekker genieten van die kleintjes, voor je het weet zijn ze groot

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nathalie83 schreef:neey ik heb ook ff weinig te melden.. vandaag niet kunnen rijden ivm werk en morgen op cursus en daarna crematiedus ik denk dat ik morgen avond nog ff troost ga halen bij de meisjes..
Hinke schreef:Nathalie83 schreef:neey ik heb ook ff weinig te melden.. vandaag niet kunnen rijden ivm werk en morgen op cursus en daarna crematiedus ik denk dat ik morgen avond nog ff troost ga halen bij de meisjes..
Wat naar! Was dat het vervelende nieuws waar je het eerder over had?
Ik ben nog steeds aan het dubben over welk zadel ik zal nemen. Ik ben aan het twijfelen tussen een wintec xxl (heb ik nu te leen van een oud stalgenoot, en die mag ik houden als zij mijn wintec isabelle werth houd), en een thorowgood haflinger. Ik zit op de wintec xxl heel fijn, maar ik zie dat het zadel boven ankies rug zweeft als ze haar hoofd helemaal omlaag doet, en dat is toch niet goed? Iemand ervaring met 1 van deze 2 zadels?
Madeira_ schreef:Nou meiden vanavond krijg ik een telefoontje of Madeira per 1 of half dec daarheen kan.. Weet alleen nog niet hoe ik haar in de trailer ga krijgen (Naomi, help??). Zij komen mee, 2 mensen, die wel veel verstand hebben van paarden.. dus zou wel goed komen
Sorry dat ik niet heb bijgelezen. Laatste tijden beetje griep gehad enzo, dus heb na school zowat alleen maar geslapen.
joopiexx schreef:Leuk reisverslag en foto's Freya!
Het heeft gesneeuwd vandaag, maar ik heb er nix van meegekregen, was wel btje erg laat uit bed en toen was t al gesmolten. Weer geen foto's haha!
Nathalie83 schreef:Waarom sneeuwt het altijd overal behalve hier.. Elk jaar weer het zelfde.. IK WIL OOK SNEEUW