tot laterzzz Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tot laterzzz 

biancailona schreef:vervelend van je vader en ook van je moeder.
Ben mijn moeder vorig jaar verloren. Tis niet niks 1 van je ouders te moeten missen of dat er iets met hun is.

Nicky_ schreef:Suus, je bent niet de enigste die er af en toe niks meer van snapt
Ik volg het hier ook niet altijd. Vindt het vaak erg druk.

biancailona schreef:vervelend van je vader en ook van je moeder.
Ben mijn moeder vorig jaar verloren. Tis niet niks 1 van je ouders te moeten missen of dat er iets met hun is.

Jasia schreef:Assunta is moooooi!

Ofja, stage
dlientjuh schreef:suus wat rot![]()
ik raak de draad ook kwijt... en er zijn eigenlijk ook heel veel nieuwe die of geen zin hebben om terug te lezen. en die maar 1 keer in de week hier zijn ofzo
maar het gaat ook zoo snel dathet wel moeilijk is om echt bij te kunnen houden
dlientjuh schreef:suus wat rot![]()
ik raak de draad ook kwijt... en er zijn eigenlijk ook heel veel nieuwe die of geen zin hebben om terug te lezen. en die maar 1 keer in de week hier zijn ofzo
Ik ben er de laatste twee weekjes niet zo heel veel geweest.. Had het heel druk.. Maar heb geprobeerd af en toe toch nog even snel een berichtje te plaatsen

Jasia schreef:Hoi
Moon, balen joh!Snel beter worden he
Ja Hilde tis echt k**t nu op school he! Ik heb een *pieeeeeeeep* rooster..
Assunta is moooooi!
Bleh 3 keer per week tot 4 
suusiejj schreef:zoals jullie opgevallen is ben ik een tijd weinig aanwezig
simpel weg
1 ik moet wennen aan meeeeeer nieuwen elke keerdat word me ff te ingewikkeld nu
2 ben druk met me vrienden
3 1 van me maten heeft rot nieuws gehad, pa is al overleden en moeder heeft nu kanker
4 erg druk met me feest
5 volg er nog weinig van, excuus, ben aanspreekbaar op msn + mobiel
Maar gaat het al wat beter qua gezondheid. Ik had het nog nagevraagd voor je aan onze huisarts
Die zijn cola drinken en anders even een recptje halen voor pilletjes
Pb staat open en voor jou,suus, staat ie ook altijd open
Hoe is het nu met nickys manen ?