Succes vanmiddag! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Viet schreef:Ik ging vroeger trouwens altijd op ponykamp op een melkvee stal met mijn vriendinnen.
Tijd van mijn leven gehad! 's ochtends om 6 uur eruit om te melken en helpen mij de geboortes van kalfjes. Zo leuk!

Rosanna1990 schreef:Verder had ik gister echt een baaldag.
In onze slaapkamer is enorme lekkage, waardoor de vloer en het bed heel erg nat zijn geworden. Ik ben juist zo kwaad omdat ik al meerdere keren heb aangegeven dat we lekkage hebben, maar hun zeiden elke keer dat het geen kwaad kon (winingstichting).
Nu is het eindelijk zover dat er op 3 plekken water uit het plafond komt.

Fleur787 schreef:Hallo!
Ik zie al een tijdje jullie topic tussen de berichten staan. En elke keer dacht ik als ik 21 wordt ga ik kijken of ik er ook in mag.. Vandaag is het zover! Ik ben 21 geworden en mag eindelijk volgens de titel in jullie topic!
Ik zal me even voorstellen. Ik ben fleur en ben vandaag 21 geworden. Ik woon in den haag en heb sinds een jaartje een haflinger genaamd Sterre. Haar ehte naam is karlijn van klompjeshoeve en ze Stamt af van Allacher. Op dit moment zijn we vooral bezig met vertrouwen en ontspanning. En normaal aandraven haha! Ze is 9 jaar en is m² geweest;) ik zal vanavond een foto uploaden. Foto's staan ook in mn profiel;) heb ook een shet en hele leuke;)
Jong grut is altijd leuk!
. Succes met alles vandaag!
(geen concurrentie
)
maessie schreef:@Klasien: Sterkte met je moeder! Zit haar niet mee zeg.
Zitten jullie aan de doorgaande weg met de kerstbomen? Ben net over de betonweg gereden, en zag daar een ding met kerstbomen, moest ik aan denken toen je dat zei. Mn pa zit ook in de kerstboomhandel nl(geen concurrentie
)
Ben net terug van mn sollicitatiegesprek. Echt een heel leuk gesprek gehad, wel een positief gevoel over. Maar goed heb mezelf wel eerder blij gemaakt, dus nog maar even in spanning afwachten! Ik hoor later deze week meer gelukkig
Viet schreef:http://www.agriwerker.nl/vacatures-agra ... n-6262.htm
Deze kwam ik tegen op bokt, is dat niks voor jou sita? Lijkt me echt leuk!
Thx!