Ga ik net me rijbewijs aanvragen. Met spoed want dan heb je m de volgende dag. Zegt die muts pas na het betalen ja maar je kan m dan pas donderdag ophalen he ivm na half twee. Zeg dat dan eerder.. had ik m niet met spoed aangevraagd
Heb nog steeds geen rectie op mn advertentie voor een leuk verzorgstertje .... Maarja gelukkig pakt de eigenares van stal ze ook veel in de hand ..
farahtjuh
Geplaatst: 10-08-11 08:12
gefeliciteerd meid met je rijbewijs toppie hoor nu komen jullie vast wel een keer deze kant op he
Daan was dag gezellig lekker schone haffies
hier alles goed, heb gister mijn kostuum gepast voor de opdag op manege de Buitenwijck, dus was erg gezellig veel gelachen want het is echt een klassieke jurk (voor dameszadel) en we zijn bezig geweest met mijn rok voor het NK ja ja ik doen mee met de Nederlandse kampioenschappen gewoon voor de lol hoor zodat ik een beetje weet hoe dat allemaal gaat enzo omdat ik farah daar voor wil trainen zodat we volgendjaar samen mee kunnen doen
helaas gister mijn Kniewrongen niet gekregen over de post dus hoop dat ik ze vandaag over de post heb kan ik vanavond farah weer lekker trainen en natuurlijk fanny weer even huppen
zo ik heb weer alles even bij gelezen! ik moet zo weer naar stal, want mn instructrice komt mn pesoateugel instellen, want 19 augustus komt de osthiophaat weer.
Baileysdream
Geplaatst: 10-08-11 14:21
ik ben ook weer even bijgelezen! even een update van dream. aangezien ze een dikke maand heeft stilgestaan heb ik der weer rustig opgepakt. en omy! wat een heerlyk paard heb ik ! ze is ineens weer de rust zelf! we kunnen zelfs weer alleen naar buiten toe! volgens mij heeft de maand rust haar wel flink goed gedaan want ze gedraagd zich nu ook volwassener dan eerst, ze leek nog echt een kleine baby in alles.
shilady
Geplaatst: 10-08-11 15:33
Mijn mannen waren weer stout vandaag ze zijn onder de draden door gekropen om bij een kudde te kunnen staan Gelukkig ging het goed ze deden heel onderdanig naar de andere paardjes
Maar ik begin toch steeds meer te geloven dat wietse en jade gaymannen zijn ze wijken echt een moment van elkaar af ook niet als ze in de wei zijn blijven naast elkaar lopen . Zaten mekaar oko te kriebelen bij de schoft
Pff ik baal dat er hier in de buurt geen geschikte stallen zijn die aan mijn eisen voldoen. Kreeg vandaag te horen dat er een hoek van de rijbak af gaat, zodat een stalgenoot daar haar uitloopstal heeft. Die gaat ze daar maken. Vanaf de M naar de helft/driekwart van de korte zeide van de rijbak. Dat betekent dus een kleinere rijbak, en peeps kan moeilijk galoperen en met een kortere bak gaat dit dus nog lastiger. En ik rijd nu al niet vaak omdat ik gewoon geen zin heb om stront van alle paarden te ruimen (mijn paarden mogen daar niet bij). Ik zou met een stlagenoot op de stenen uitloop gaan zodat ze 24/7 konden echter ging zei niet meer toen we al ja gezegd hadden omdat ze de stal te laag vond. Nu gaat zei haar eigen utiloop in de rijbak maken. Maar peeps en kyr staan er dus nu alleen, wat ik dus absoluut niet wil. En mogen ook op de dag niet in de rijbak er bij staan. En de paarden van de bak zouden snachts op stal gaan vandaar de keuze. En omdat ze vinden dat er bijna geen gebruik gemaakt wordt van de bak mag ze dus uitloop maken. Ik rijd vaak niet omdat mijn paarden overdag de rijbak niet in mogen(los staan bij de andere) en ik dan geen zin hebom na of voorhet werk ook nog van 4 grote paarden stront te ruimen voor ik kan rijden. En omdat de bodem soms gewoon te nat of te zwaar is.
Ze staan meestal wel bij een ander paardje maar ze zijn onde rhet draad door gekropen en stonden ineens bij de andere kudde. Dus ging in princiepe wel goed maarja kan ook mis gaan wiets en jade waren er begin wiede seizoen natuurlijk niet... Dus ze werden wel een beetje weg gejaagt door die anderen maar ze zijn onderdanig dus hebben geen slaag gekregen
Gelukkig daan:) Ik ben nooit zo bang op veel klappen peep laat de andere tog met rust.
Christadk
Geplaatst: 10-08-11 19:06
Marlis wat een naaistreek zeg!! Gewoon positief blijven in je zoektocht naar een geschikt plekje! Je mag je blonde dames ook wel bij mij op stal stallen hoor
Shilady je mannen zijn dus wel erg lief voor elkaar! Hoop voor je dat ze er later geen problemen mee krijgen als je maar met 1 van hun op pad gaat
Vandaag eindelijk bij Marit geweest na 1 week. Beest is me toch dik geworden Word tijd voor een nieuw zadel en een enkel die mee werkt zodat ik weer lekker kan gaan rijden met haar.
In de zomer betaal je maar 100 euro per paard hoor Dan heb je wel alleen weidegang dus geen gebruik van je stal. S'winters is het wel wat duurder idd..maar mijn idee is om zomers wat weg te leggen voor s'winters.
4 a 5 voerbeurten naast je werk is idd wel veel..Waarom zijn jullie eigenlijk bij de stal weg gegaan waar Kyra geboren is?
Ja me enkel gaat beter, is nog wel dik en pijnlijk. Paars en blauw Maar kan al redelijk lopen!
peeps en kyr nieuw topic, ben beniewd ga zo kijken!
gelukkig gaat het iets beter jastiehorse !
vandaag en gister gelest op cup, ging goed vamiddag ook nog even gek gedaan en zonderzadel met een halster en touwtje gereden, wel gelachen met die gekke cup!
Omdat je daar in de winter zelf buiten moet zetten en als je ze dan een paar uurtjes buiten wil zit je dus ook onwijs veel op stal. Want je mag niet weg als ze buiten staan. Os verder ecjt een super goede en leuke stalling hoor:)