Had eigenlijk een foto moeten maken
Hilarisch dat beest van mij.
Hij wil tegenwoordig ook zo graag de wei uit dat ie als een hond het halster aanpakt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gelukkig dat je er 'niks' aan over hebt gehouden.. Pff.. 
Nathalie83 schreef:Hinke schreef:Ehm wie of wat zijn alex en abel en waarom komen ze naar nederland?
Er zijn ineens allemaal nieuwe namen hier!
hahaha Klijntjuh heeft 2 jonge haffies, Alex en Abel, maar die staan nu nog in belgie, maar ze komen morgen dus na lang wachten naar Nederland

Ben benieuwd hoe die uit gaan groeien!
:D:D:D:D:D Ze zijn onderweg!! Het trailerladen is gelukt!
:(
Klijntjuh schreef:oliebol! vergeten camera op de laden!!!:(
ben benieuwd hoe de reis is verlopen
joopiexx schreef:vandaag heb ik alleen ff gemest. Ben vanmorgen met de fiets geschept en nu ongeveer bont en blauw. Dus mn zusje heeft gereden vandaag.
Nouja hopen dat t morgen beter is, maar als ik het goed moet geloven is het juist de dag erna erger met stijfheid. Even afwachten dus..

Was heerlijk zo met zn 2tjes in het bos!
terpentijn schreef:Nog steeds niemand di met leuke, mooie, maar DWARSE Haflingerruin aan de slag wil? Stal, alles aanwezig, Haf is 10 jaar, loopt als een tierelier, zowel voor de kar als onder het zadel' is echter te lang niks mee gedaan. Een jaar of drie-vier. Wie? Ik heb zelf geen tijd/zin mijn eigen paard van 4 jaar staat er ook, alle hulp, lessen, etc. zijn aanwezig, mar het is jammer van deze geweldige HAF; jongns, hij WIL zo graag! Dit is echt iets voor iemand die geen geld heeft vioor een eigen paard, maar wel de rij-vaardigheid en GUTS heeft, om dit eigenwijze stuk ruin Pjotr heet hij, telaten zien, DAT HET LEUK IS. Je hebt alle vrijheid, gewoon proberen, deze knaap SNAKT naar iemand, die hem gewoon weer gaat rijden of mennen, lekker bezig gehouden worden. Zijn probleem? "Ik heb niks te doen". En dan komt er iemand, die wil hem wat laten doen, en dan zegt Pjotr: Pfft, wat heb ik eigenlijk met jou te maken? Hallo zeg, Haffen-mensen, ik ken hem nou zo lang en goed..... Maak me niet wijs, dat er niet eens iemand is die niet eens naar hem, wil komen kijken (dan ben je VERKOPVHT... meneer hele lange manen, meneer niet hengst mer mar wel denken dat-ie het is). Prachtige Haf, jongens, de eigenaren zijn geen rijders, WAREN menners, maar medische problemen. Kom op, zit ik nou op een Haffenforum of niet?

hahah

)

:P:P )