Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_karin_ schreef:Jonge! mijn kont is asociaal groot maar het past perfect! Ik heb normaal broekmaat 28/29.
mieske schreef:Amy
*foto*
lotteluvah schreef:
En dan moet ik deze broek erbij.
mieske schreef:lotteluvah schreef:1.80
haha kleuter, ik ben 1.83
Babsie_Flash schreef:ik heb op Flash gereden! Het ging weer goed!
HAFxGEK schreef:Jotee schreef:Ik heb altijd zo'n schuldgevoel als ik niet kom op m'n vaste dagen.
Ik ook
Roma_4ever schreef:biancailona schreef:overigens ik ga op zondag naar paard 2008, gaat er nog iemand?
nee kan niet heb een drukke dageerst naar cheyenne en hofdame en daarna naar sally
HAFxGEK schreef:Naomi_Haffie schreef:heb ik ook; ik beschouw haar daarom als eigen pony, alleen ik heb geen Da kosten als die ene keer komen moet, en ook geen hoefsmid kosten
maar ik koop eigenlijk wel zefl de dekjes en halsters, [ maar dat is omdat ik dat zo leuk vind]
Precies, zo heb ik 't ook. Ik mag alles doen wat ik wil, hij si er toch nooit, nja alleen om 's ochtends te voeren. 's avonds moet ik 't doen. Ik mag naar buiten, kamp, lessen
HAFxGEK schreef:lotteluvah schreef:Die hv polo dekens
Het is dat ik al 2 zweetdekens heb
ik 4
HAFxGEK schreef:Naomi_Haffie schreef:ooik dacht met auto , van ons is het denk ik 10 minuten stappen ? als ik een beetje doorstap,
Bij ons 2 stappen naar de bak
HAFxGEK schreef:xLariss schreef:Oo ik ga, leren, leren, leren.
Baal dat ik niet ff lekker kan kletsen met jullie,maarja. Moet ik het van het weekend maar ff inhalen denk? (nachtbokken)
Nou Baaai!
Stom hè al dat leerwerk
_karin_ schreef:Hooi!Ik moet vanaf 22 bijlezen, dus ga even hard aan het werk. Hier vast de link van mijn proefje. Nogmaals véél te veel spanning, vooral in mijn armen, veel te veel gesjor aan donja. http://www.youtube.com/watch?v=j1dgzBTaE-I
Babsie_Flash schreef:Roma_4ever schreef:kijk de haffies die ik ga rijden
http://www.hoevemeulnwieke.nl/Plaatjes/fotoshaflingers/Hofdame%201b.jpg
hele dure merrie ze is 15000 euro waard heeft al heel wat bereikt op keuringen
http://www.hoevemeulnwieke.nl/Plaatjes/fotoshaflingers/Cheyenne4.jpg
nog een jonge merrie die paar maand onder het zadel is
15.000 euro waard?? Direct aan die idioot verkopen die dat biedt!!
HAFxGEK schreef:Roma_4ever schreef:jullie moeten mij ff helpen
Ik rij met sally elke week vereningsles (om de week springen en dressuur)
Nu is de groep waar ik in rijd grandioos waardeloos geworden sinds er 2 nieuwe inrijden en wil dan naar een andere les toe . optie is dan een uur later maar in de hogere groepen heb ik gemerkt rijden veel springruiters waardoor er ook in de dressuurles toch onbewust op het springen getraint word (met balkjes wissels aanleren etc)
komt ook mede omdat mijn vorige instructrice gestopt en we iemand anders hebben die zich aan de groepen aanpast (vindt het heel jammer dat de vorige weg ging gaf super les maargoed die rijd hofdame en cheyenne op keuringen en rijd daar een paar andere haffies dus instructie van haar met chey en hofdame zit er dan wel weer in)
nou mag ik dan van mijn ouders om de 2 weken priveles nemen (is inverhouding evenduur als maand clubles)
Maar wat zal ik nou doen ?
naar die andere les gaan (wel veel springruiters dus meer springgericht en heb liever dressuur)
voordelen:
ook springles (hoog of pacour springen mag niet tijdens vrijrijden)
nadelen:
veel springruiters
aandacht moet over 6 verdeeld worden
of priveles nemen om de 2 weken
voordelen :
individuele aandacht
gericht kunnen trainen op iets
dressuur
nadelen:
geen springtraining meer
Ik zou privéles nemenIk heb 't zinds kort ook, en je leert in een klap ontzettend veel bij
Roma_4ever schreef:*FOTO* *FOTO* *FOTO*
Allacher hier is hofdame nu drachtig van
Naomi_Haffie schreef:hmm.. ik heb een paar weken geleden een bontje voor óp het zadel gekocht.. geld verstuurt in een envelooppe [ ik weet dat ze het heeft binnengekregen ] .. en ze zegt steds dat ze hem dan en dan verstuurt.. maar er is nog niets verstuurt heb d'r vanavond al 2 pmétjes gestuurt.. maar ze reageert gewoon niet
Babsie_Flash schreef:@Emma leuk filmpje heb je van Katie en jouzelf gemaakt!knabbelgirl schreef:ik heb echt een BH voor katie nodig
ik zag gisteren dat ze schuurplekken had, en toen ik beter keek zaten er sneetjesarm ding
WHAHAHAHAHAHA!! Een BH!! Het blijft leuk klinken!
mieske schreef:Willy hoest is erger dan gisteren..
Hij hoest nu met zijn hele lijf..
Mark zou morgen gelijk komen..
Morgen geen les en zaterdag geen wedstrijd, balen
mieske schreef:suusiejj schreef:
*Foto*
Die sjabrakjes heb ik in fel groen, fel blauw en donker blauw
mieske schreef:Anseltje schreef:Ja, ik had op pagina 54 een dik quotedinges geplaatst, omdat ik oude topic heb bijgelezen... maar nergens een ietsie over gehoord ofzoEn ja, het kan best zijn dat ik zeik. maar dan lees ik 'n x terug....
Je bent echt niet de enige hoor, ik typt ook vaak dingen waar ik later niks over terug hoor![]()
En het is zeker niet leuk nee
Babsie_Flash schreef:mieske schreef:
Woehoe![]()
Ik heb toch nog fans![]()
OMG
Hier Mariska fan numero 2
Monica_86 schreef:Ik heb gewoon pas om 18:15uur een tentamen!! Tot 21:30
gaan dan nog nauwelijks bussenplus donker en stapavond in Groningen dus allemaal vage figuurtjes op het station (waar ik minimaal 3 kwartier moet wachten).
Monica_86 schreef:alleen de manen
Omdat anders zoveel knopen inzitten en ze groeien zo sneller
Monica_86 schreef:knabbelgirl schreef:haha oke
ik doe de staart vaak omdat die al zo zielig is en hij anders af kan gaan als ze opstaat van rollen
jah okay..
ik zit alweer met tranen in me ogen [IM] mijn wereld is ingestort
Godsamme, ik wil die verhalen niet lezen
TjelleBieb schreef:Mogeuh, ben eindelijk uit dromenland.
Hoor allang op school te zijn, maar bestevriendin & ik hebben even geifix't dat we "eerste 2uur vrij" zijn.
(Alleen tegen me moeder dan)
Garmana schreef:Jotee schreef:Ppff welke school is dat? Wou dat wij dat konden!
Ik zit er nu niet meer op maar was het Groenhorst college in Barneveld
Jotee schreef:knabbelgirl schreef:ik heb net te horen gekregen dat de man waarbij katie gestalt stond in Brakel is overleden en begravenEcht zo erg! Het was zo'n schat van een man
Hij is een van de weinige die bij Katie binnen is gekomen
Voel me nu ff heel poedersuiker
Aah, da's vervelend. Gecondoleerd.
Garmana schreef:
Garmana schreef:Jotee schreef:Welke vinden jullie mooier?![]()
bruine
mieske schreef:
Zo rijd ik nu
Vergeef me dikke buik, was zwanger op dat moment haha![]()
(Heb nu nog steeds een dikke buik, maar ja lekker uitgerekt door een kind van 4 kilo)
Wentos schreef:GoedIk vind het echt zo leuk. Had al veel eerder de stap moeten nemen
Mariska, leuk zo
Sanchowtju schreef:
check die megahaflinger op de achtergrondpaard wat ernaast loopt is iets van 1.65
en diegene die net die sprong gemaakt heeft ben ik, met een fantastische manegepony![]()
en ja me houding is echt prachtig
mieske schreef:Jotee schreef:Wies Brutus?
Brutus is een oude type haflinger die ik heb uitgeleend aan een "vriendin" omdat ik destijds geopereerd moest worden aan mijn voet en de zwangerschap in de planning was. En daarbij had ik nog 2 andere hafje waaronder Willy..
Nu heb ik dus in juli aan haar gevraagd om hem terug te geven, omdat het in mijn ogen niet goed gaat. Vele malen verhuizen, niet goed kunnen rijden omdat ze hem niet de baas kan ect..
En nu wil ze hem dus niet terug geven en zegt dat ze hem van mij gehad heeft![]()
Ben met Advocaat en al bezig om hem terug te krijgen. ( zie onderschrift )
En het word van hun kant alleen maar uitgesteld en zijn wel al weer een half jaar verder en nog niks opgeschoten..
Ze heeft hem inmiddels al weer meedere malen verhuisd, zodat ik ook niet weer waar Brutus is en hoe het met zijn gezondheid staat..
Erg stinkmodder allemaal.. En dan denk je een goede vriendin te hebben
mieske schreef:dlientjuh schreef:kost het ook niet ongelooflijk veel geld
Ik heb geldboompjes in de tuin staan
mieske schreef:Pff wou net weg gaan, krijg ik een pb van een stalgenootje..
Of ik haar paard ook wil doen vanavond..
Mijn eigen hafje, Carlos (van iemand anders) en haar paardje haha
Word druk vanavond
mieske schreef:lotteluvah schreef:Lot is aardig verkouden geweest. Nu heb ik zo'n idee dat ze het in het begin gewoon aardig fris heeft zonder deken buiten. Als ze een paar rondjes heeft gestapt valt het wel mee. Zouden jullie eerst even een fleece dekentje erop doen of gewoon zo laten lopen? Ze zit net zo dun in haar vacht als de paarden die geschoren zijn bij ons op stal.
Dekentje kan nooit geen kwaad
knabbelgirl schreef:
lotteluvah schreef:Jotee schreef:Ik hoor net van klasgenoten dat ze een vis moesten ontleden met biologie. OMG, wat ben ik blij dat ik vandaag thuis ben gebleven. Echt, ik was daar serieus over m'n nek gegaan. Alleen het idee al! Bah!
bleeeeg
_karin_ schreef:Dankjullie!
I'm too sexy for my shirt!
lotteluvah schreef:_karin_ schreef:AAAAAAAAAAH!!!!
DAT KAN ECHT NIET!!! OMG OMG OMG!!
DIE HEB IK OOK AAN!![]()
![]()
WAHAHAHAHAHAA
Omgosh
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:ook dan, ik haat maandverband
Ik ook, dan zit je zo lekker in je eigen drek
Roma_4ever schreef:_karin_ schreef:Vriendje!
Bij ons op stal wordt er 3 á 4 x gevoerd denk ik, maar komt ook omdat ze de hele dag buiten staan denk ik.
bij ons wordt er 6x gevoerd 2x kuil 2x biks 2x mais
HAFxGEK schreef:
HAFxGEK schreef:Babsie_Flash schreef:Die ken ik ook niet... Ik heb een luchtje van Esprit laatst gekocht. Die vind ik ook erg lekker
met die al die gekleurde streepies?
mieske schreef:Mijn pony heeft een zware keelontsteking![]()
dus vandaag geen les gehad en zaterdag ook geen wedstrijd..
Heb nu 3 medicijnen voor hem
Wentos schreef:Had ik verteld dat we op de stal waar ik rij tijdelijk een uberschattige shet hebben??
Zie hier Spiderman:
http://www.swra.nl/images/spider%20amber.bmp
dlientjuh schreef:ik lees wel bij maar reageer niet altijd meer
komt omdat ik het heel druk heb
goedemiddag
mieske schreef:dlientjuh schreef:ehm? waar hebbie t over
hun hebben het over wjd en quote
gaat er niet om of het bijna vol is of nieh
NVM
TjelleBieb schreef:En nu even Limewire downen.
lotteluvah schreef:Haaaj
Net lekker een nieuwe mascara en een wimperkruller gekocht
Heb ook een hele mooie bb polo aan gehad. Maar me moeder vond hem niet mooi genoeg
Oja en een nieuwe bh niet te vergeten
lotteluvah schreef:Ik heb er echt een gruwelijke hekel aan. Ik moet altijd naar de lingerie zaak en al die vrouwen die aan je plukken
Had nu zelfs een 70EDat kan nooit
lotteluvah schreef:mieske schreef:Amy zit op schoot lekker te kakken
Omg
lotteluvah schreef:mieske schreef:Ik had bij een ruitershop in Harmelen van die lak leren rijlaarzen gezien in fel roze
Welke idioot gaat daar nou mee rijden
Achjaa als het bij je setje past
lotteluvah schreef:
Zie die trol nou kijken
Roma_4ever schreef:Ik wil leren laarzen
Heeft iemand ideeen voor leren laarzen die betaal baar zijn en op maat gemaakt kunnen worden?
heb vrij lange kuiten maar wel heel smal standaard maten pas ik niet
Jasia schreef:
Sanchowtju schreef:wel een onwijs schattige foto van de kitten van me zus![]()
kleine Jazzinmiddels een stuk groter en ook balloos
Babsie_Flash schreef:ik heb alleen van het 3e dekje een foto op Misty
Sanchowtju schreef:uuuh, rek en strek oefeningen![]()
of gewoon jeuk
![]()
Naomi_Haffie schreef:hallo ben terug uit v'daal
heb 2 van die nieuwe driehoekssjaalen, een zwarte met roze en een zwarte met rooie, nu hebben we er al 4 :p
voordrest ng een topje
knabbelgirl schreef:Roma_4ever schreef:Mensen denk om de foto's he![]()
1 van je haffie jezelf en je haffie in actie (was eerst rijfoto maar niet iedereen heeft die nu dus dan is een longeer of losgooit foto ook goed)
komt eraan
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:Zeg Viet... In je onderschrift staat Hafhuggers en Burn... Dat hartje snap ik.. leuk... maar dat burn he... ik denk dat we daar eens over moeten praten. Dat lijkt mij toch niet zo'n fijne gedachte. Wat wil je precies in de fik steken??
bum staat er
_karin_ schreef:Pff!
Mijn kont is toch dikker. Dat kan ik je nu wel vertellen.![]()
Nou ga ik leren.![]()
lotteluvah schreef:
Roma_4ever schreef:Mensen denk om de foto's he![]()
1 van je haffie jezelf en je haffie in actie (was eerst rijfoto maar niet iedereen heeft die nu dus dan is een longeer of losgooit foto ook goed)
Babsie_Flash schreef:Morgen (nouja... later vandaag) Zal ik noh even een foto maken van dit dekje met peesjes als Flash of Misty het op heeft
Sanchowtju schreef:wel een onwijs schattige foto van de kitten van me zus![]()
kleine Jazzinmiddels een stuk groter en ook balloos
Sanchowtju schreef:uuuh, rek en strek oefeningen![]()
of gewoon jeuk
![]()
Babsie_Flash schreef:mieske schreef:
Moet je aan Michel vragen, hij woonde hier al.. zijn schuld![]()
Ik kom uit zuid holland vandaan
Is goed, zet hem maar een keer achter MSN
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:en ik al heel veel waarbij het niet zo is![]()
en als ik nou net zo'n zadel krijg heb ik een probleem
Sanchowtju schreef:volgende week waarschijnlijk m'n eerste les met Krissieen de volgende dag eerste wedstrijd
![]()
gewoon onofficieel en lekker makkelijk proefjemaar heb d'r wel zin
mieske schreef:Babsie_Flash schreef:
Oké Naomi... zal ik zo voor je maken
BAAAAAAAAAAAAAABS, ik wil dat je me op komt halen met de paardentrailer en dan mij en Willy meeneemt naar jou huis en dat we een mega buitenrit gaan maken
mieske schreef:lotteluvah schreef:
Ik groei nog, jij niet
ik groei nog steeds
Roma_4ever schreef:Wat vinden jullie van me nieuwe avatar?
mieske schreef:_karin_ schreef:Emmaaa! Ik heb mijn mail opgeschreven, ik zal hem even intypen in de computer en dan stuur ik hem door naar jou oke?
Inscannen is sneller ?
Roma_4ever schreef:ik ga trouwens is foto's maken van mn wit onderlegde hoofdstelwas ik al weer helemaal vergeten dan kan ik die verkopen
Babsie_Flash schreef:Oké hier is de foto dan!!! Speciaal voor Naomi!!!
Het blauwe HH 74 dekje op paard...
Babsie_Flash schreef:Hallo Emma trouwens!
Roma_4ever schreef:te koop hoofdstel![]()
Maat: cob
Merk: LS top range neusriem van Imperial riding
Neusriem is 4cm breed
neusriem beetje overbelicht hier
Babsie_Flash schreef:@Emma hoe kom je eigenlijk aan de Horsimo? Is dat ook van de KNHS?
girlchat11 schreef:doejdoej! Ik kom net terug van Laurens!
Het ging zooo goed. ze voelde super aan, ze was alleen niet helemaal lekker aan het been. Maar verder had laurens geen opmerkingen over me... Alleen een tipEn ik ben geintervieuwd!
(bekent hoofdstel. Heeft een vriendin van me ook)
Girlgamer schreef:Foto van mijn "nieuwe" setje zien?
girlchat11 schreef:jah duh
Ik mocht het dekje bij laurens ook mee nemen. Hij is hazel bruinBen er dus super blij mee. hij is zoo mooi
Girlgamer schreef:
girlchat11 schreef:
Dekje. Betere foto heb ik even niet...
girlchat11 schreef:girlchat11 @ [HAW] Mara en ik naar LAURENS VAN LIEREN!!
Topic van Mara en bij bij laurens. Kunnen jullie miss ook een beetje een iedee krijgen van het dekje
lotteluvah schreef:Leuk babs!
girlchat11 schreef:lotteluvah schreef:
Is dat die oranje?
ja ze hadden ook mint groen
Babsie_Flash schreef:Girlgamer schreef:Ow ow je hebt geen cap op stouterd
Dat staat al helemaal niet op de foto!! Kijk...
Dit ben ik met cap
Niet lachen!
Naomi_Haffie schreef:aargh zusje heeft het weer lekker verkloot
lotteluvah schreef:Nee ik heb al een keer gedaan
girlchat11 schreef:Girlgamer schreef:Heb je daar een dekje gekregen?
Ja je kreeg daar een dekje om mee te rijden en die mocht je mee naar huis nemen. Ze zijn redelijk dik en hij licht heerlijk op mara
Babsie_Flash schreef:ik heb op Flash gereden! Het ging weer goed!
_karin_ schreef:Vandaag door een spijker gereden met mijn fiets. Het hele tunneltje lag eronder.Binnen én buitenband doorboord.
Babsie_Flash schreef:Girlgamer schreef:Ow ow je hebt geen cap op stouterd
Dat staat al helemaal niet op de foto!! Kijk...
Dit ben ik met cap
*foto*
Niet lachen!
biancailona schreef:ik lees later bij, maar we hadden visite, even dit laten zien aan jullie
de kleine van de broer wou even op ilona, heb niet meer gepoets, maar hij was trots en die goedzak van mij laat zich ook toch iedereen sturenhier één foto
lotteluvah schreef:
Dees
Babsie_Flash schreef:Oké hier is de foto dan!!! Speciaal voor Naomi!!!
Het blauwe HH 74 dekje op paard...
Girlgamer schreef:
girlchat11 schreef:gewoon doen