Hilde_q schreef:Hee
Sorry ik lees niet bij want heb nog steeds de paniek in mijn lijf
Waar heb ik overheen gelezen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hilde_q schreef:Hee
Sorry ik lees niet bij want heb nog steeds de paniek in mijn lijf
Hilde_q schreef:we werden om 3 uur wakker van geluiden aan de deur.. dus ons mam HELEMAAL in paniek naar mijn kamer.
nja ik proberen rustig te blijven want als we samen gaan paniekeren dan gaat het helemaal mis..
Anseltje schreef:Eindelijk level 3
Hilde_q schreef:we werden om 3 uur wakker van geluiden aan de deur.. dus ons mam HELEMAAL in paniek naar mijn kamer.
nja ik proberen rustig te blijven want als we samen gaan paniekeren dan gaat het helemaal mis..
Hilde_q schreef:toen mijn tante gebeld.. en die is aan de deur gekomen maar die zag niks dus toen naar beneden.. er was beneden niks te zien,, wel wat krassen op de deur..
SmeeJ schreef:Aah eng man hilde
Hilde_q schreef:ben zo blij dat we sinds een maand anti-inbraak deuren en ramen hebben
Anseltje schreef:Hilde_q schreef:toen mijn tante gebeld.. en die is aan de deur gekomen maar die zag niks dus toen naar beneden.. er was beneden niks te zien,, wel wat krassen op de deur..
Oew da's eng jahwas het geen hond ofzo??
maybe melding bij politie doen
Ticcie schreef:Waarvan dan Hilde?
Anne, je hebt je foto, als ie niet duidelijk is zoek ik nog es verder.
Hilde_q schreef:toen mijn tante gebeld.. en die is aan de deur gekomen maar die zag niks dus toen naar beneden.. er was beneden niks te zien,, wel wat krassen op de deur..
Anseltje schreef:Ticcie schreef:Waarvan dan Hilde?
Anne, je hebt je foto, als ie niet duidelijk is zoek ik nog es verder.
Ik heb de foto, ik snap het halsterhoofdstel nuWel grappig zeg, maar geef mij maar gewoon een normale zonder klikdingen ofzo xD
Ticcie schreef:Anseltje schreef:Ik heb de foto, ik snap het halsterhoofdstel nuWel grappig zeg, maar geef mij maar gewoon een normale zonder klikdingen ofzo xD
't Is dan ook alleen maar voor shows ofzo dat ik het gebruik.
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:Nou dat was zoo erg..
Vrijdagnacht, ik zat achterin met miep en merel.. Zonder gordel.
En toen zag Maragreth(moeder van suzanne) opeens een rood lichtje in de spiegel. Dus wij kijken om, fockk politie!
Dus wij vet snel gordel omdoen enzo, maar gelukkig was de achterruit beslagen, dus konden ze niks zien Maar ik helemaal in paniek, want dat kost toch mooi 75/125 eurootjes.
Dus wij stil gaan staan, stapt agent uit, vraagt ie alleen of ie een blaastest bij Margareth mocht afnemen...
Najaa, ik schrok me werkelijk dood
En toen bleef ik met miep daarna bij suuz slapen, en rond kwart over 2 lagen we in bed. En ik zat toen allemaal te denken aan rare gezegdes van een paar meidjes uit mn klas. Dus ik de hele tijd nadoen enzo, en de hele tijd lachen om mezelf. Echt, ik had gewoon een gigantische lachstuipIk kwam gewoon niet meer bij, en had zoo'n lol met mezelf
En ja, verder was Nick en Simon wel cool iig erg gezellig.
Dat is even schrikken!
Gelukkig is het goed afgelopen
Kyrseltje schreef:Ik stop d'r mee.
Ga me aankleden, en dan even de paarden eten geven. Komen zo mensen een kitten ophalen, en vriendin komt zo
Amandie schreef:Anseltje schreef:Daarom waren jullie zo laatNou dat was zoo erg..
Vrijdagnacht, ik zat achterin met miep en merel.. Zonder gordel.
En toen zag Maragreth(moeder van suzanne) opeens een rood lichtje in de spiegel. Dus wij kijken om, fockk politie!
Dus wij vet snel gordel omdoen enzo, maar gelukkig was de achterruit beslagen, dus konden ze niks zien Maar ik helemaal in paniek, want dat kost toch mooi 75/125 eurootjes.
Dus wij stil gaan staan, stapt agent uit, vraagt ie alleen of ie een blaastest bij Margareth mocht afnemen...
Najaa, ik schrok me werkelijk dood
En toen bleef ik met miep daarna bij suuz slapen, en rond kwart over 2 lagen we in bed. En ik zat toen allemaal te denken aan rare gezegdes van een paar meidjes uit mn klas. Dus ik de hele tijd nadoen enzo, en de hele tijd lachen om mezelf. Echt, ik had gewoon een gigantische lachstuipIk kwam gewoon niet meer bij, en had zoo'n lol met mezelf
En ja, verder was Nick en Simon wel cool iig erg gezellig.