Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miiess18 schreef:Gefeliciteerd anietje!! Top resultaat!
Plutolover,
Als ik nog een tip mag geven, zou ik proberen hem thuis nog meer bij elkaar te rijden, en zijn achterhand er meer onder te zetten,
dan kun je ook in je middengangen heel mooi schakelen. Middengangen zijn toch vaak bij de meeste haflingers een dingetje. Ik heb tot het Z1 jury's "om de tuin kunnen leiden" door gewoon heel veel verschil te laten zien.
Daarnaast in je wijken, meer de buitenschouder begrenzen en hem zo opzij te zetten, je ziet op het filmpje heel erg dat op het moment je buitenteugel er "niet" bij hebt hij gelijk schuin oversteekt!
En al beginnen met het meer omhoog rijden aan de voorkant, maar dat komt vaak makkelijker als de achterhand er meer onder zit, in het M1 zal dit namelijk wel een dingetje worden;)
Je achterwaarts bleef hij indd nageeflijk, alleen word het wel een beetje "rommelig" doordat hij passen een beetje stil valt!
Sorry voor het gebrek aan woorden! Ik ben nooit zo goed in het verwoorden van wat ik eigenlijk bedoel! Dus hoop dat je me begrijpt!
Verder is het wel gewoon een nette proef en safe gereden!
patricia73 schreef:gister hebben Win en ik ook weer de stoute schoenen aan getrokken en gestart. Zoals sommige misschien weten lukte het nog niet echt in het Z1.... Maar al ons lessen en puzzelen hoe we het het beste kunnen doen wordt beloond. Gister 209 en 201 punten gehaald! Ben er echt mega blij mee. jammer genoeg niet gefilmd.