nou daan de da komt do weer voor peeps dus niet de rest van t jaar da vrij. En eind september moeten ze geënt worden. Ieder heeft eigen ervaringen, wisselt heel erg:) met de honden zitten we ook bij vollears. De 15e moeten ze voor enting en de kleine ook voor chip. Ik heb een dierenarts maand
Nou das dan weer wat minder he echt pech hebben jullie de laatste tijd.......... kga mijn mannen ook weer laten enten over een paar weekjes
Hoop dat het gauw weer goed komt !
harmony12
Geplaatst: 08-08-11 22:18
shilady schreef:
Haha als het maar een leuk lief paardje is das toch het belangrijkste ? titels zijn voor ons niet echt belangrijk
jaa, maar iemand vroeg dat, snapje?
nts19
Geplaatst: 08-08-11 22:18
sorry niet zoveel zin om bij te lezen
vandaag heeft vriendinnetje iris mn paardjes gedaan dat ik even een avondje vrij had! Heeerlijk! heb lekker achter de pc gezeten, even langs me werk. en nieuwe schoenen besteld! morgen lekker met de paarden rommelen met mijn kleine vriendin benthe! en savonds ga ik met haar broer naar de bios de smurfs! zal weer eens foto's plaatsen binnenkort!
Wanneer ga je lely precies van haar moeder scheiden? en als angel van dat andere meisje word gaat ze dan naar een andere stal ?
nts19
Geplaatst: 08-08-11 22:32
in me hoofd heb ik eind september. Lely eet al zelfstandig, en is echt een dikzak! een en al vet is het Maar als ze er allebei klaar voor zijn! Ga in mijn vakantie Don Diablo erbij gooien kijken hoe dat gaat.. en dan de ene laatste week ga ik scheiden als ze er klaar voor zijn! Angel gaat dan naar maastricht dus ik ga ze op stal scheiden en niet via de wei doen.
Oke mooi nou hoop dat alles goed gaat als ze gescheiden zijn
nts19
Geplaatst: 08-08-11 22:37
Angel geeft geen kick als ik even wegloop uit haar wei.. Lely word helemaal gek! Dus ik ga over 2 weken don diablo erbij gooien. en kijken hoe ze reageren op elkaar. Want lely gaat als alles goed gaat samen met Don Diablo op stal. Ze krijgen een stal van 4 bij 3 ofzo weet niet precies, en dan hoop ik dat het goed gaat! Maar zo door het gaas zijn ze best gek op elkaar.. met voeren gaat lely altijd voor het gaas staan kijken of don ook heeft!
Ik ga lekker slapen! weltrusten!
Roxylovee
Geplaatst: 08-08-11 22:58
zoooo ik heb aardig wat bijtelezen na mn vakantie, ga der nu maar is aan beginnen haha!
peeps met pessoa foto's, ziet er netjes uit toch
marlis lees dat je vakantie had maar nu al weer voorbij jammer genoeg, wel leuk gehad ? zeker zomerfeesten bij jullie in de buurt ?
leuk werk kraamverzoring alieke!
xelle nieuwe laptop leuk
carlijn leuke haflinger heb je!
fijn alieke dat de klik er goed is tussen angel en haar toekomstige baasje ! leuke fotos ook:)
aaaahw nieuw hondje marlis en anous! leukerdje zeg
gave foto's tiso!
jaaaa marlis eindelijk dr rijbewijs! gefeliciteeerd
gelukkig zijn peep en kyr niet ziek geworden van het hooi.
welkom jolijn
jastiehorse; gaat het nu wel beter met je enkel ??
kitzbi ziet er goed uit!
jeetje hoop dat peeps dr oog nu wel beter is, maar ik denk dat ik dat op de volgende pagina's wel tegen kom haha!
aaahw fitany is echt leuk!
kyr is echt gegroeid
welkom sim0ne11
mijn vakantie was leuk, maar had erg veel tegen.. oren waren dicht en ontstoken, naar de dokter gegaan die ging ze uitspuiten, hij zei dat ze schoon waren maar ze waren alleen maar dichter gaan zitten. Hoorde een dag later helemaal niets meer, druppels hielpen niet dus 2 dagen later maar weer naar de dokter te gaan, blijkt er een scheurtje in me trommelvlies te zitten en me oren helemaal nog niet leeg gespoten te zijn, dus weer opnieuw en zware antibiotica voor van alles en nog wat. mocht niet meer zonnen, en niet meer het zwembad in.. alleen maar zee en dan niet onderwater, het liefst helemaal geen water. daarna ook nog door een beest of iets in de zee gebeten in me voet, maar dat viel gelukkig allemaal mee. en erg last gehad van zonneallergie.
Toch een leuke vakantie gehad dus, alleen erg veel tegen. Beetje jammer dat zulke dingen altijd op vakantie komen haha. Hoe gaat het nu met je oren?
Ik ga zo maar is me bed opzoeken, net thuis van t werk.
AustriaTrick
Geplaatst: 09-08-11 00:27
Sorry dat ik niet reageerde. Was op vakantie etc. etc
Vandaag,, Eerste western les gehad Van jeen de boer. Was super leerzaam en hij was geweldig in het lesgeven. Fopsonso doet het super Volgende week weer
stef_unique
Geplaatst: 09-08-11 00:32
Ik kom me even voorstellen! En gezellig mee kletsen met jullie Al heel lang zit ik op bokt, maar nog nooit dit leuke topic tegen gekomen haha, maar ben nu ook wel wat actiever op bokt Heb een hele leuke 7 jarige haflinger ruin van 1.46 hoog, Wouter van het ligterink Zijn vader is Wolkenstein-B en zijn moeder is Jessika van het Ligterink En een paar foto's natuurlijk!
Rijd recreatief met hem, Jammer genoeg heeft hij al een paar week stil gestaan omdat hij kreupel is.. maar ben hem nu weer rustig aan het opbouwen.
vanmiddag wat bij te lezen. 8uur eerst auto lessen en dan werken en paarden doen
farahtjuh
Geplaatst: 09-08-11 08:11
halli hallo meiden
Welkom nieuwe wat een mooie haffie's zag ik voorbij komen en natuurlijk knappe kyr hoe gaat het nu met het zalven meiden ? al weer wat makkelijker,
tja dierenarts kosten zijn nooit mooi echt niet, farah is een hele poos dierenarts vrij geweest, bij fanny heb ik hem al vaker gehad.
pff marlis wat een buld werken zeg
rox toch een fijne vakantie gehad ondaks je oortjes en dat je het leuk hebt gehad is toch wel het belangrijkste
een hoefsmid die 4 uur deed over beslaan wow das niet niks bart bij ons altijd 1.5 uur bekappen soms half uurtje tot 3 kwatier ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nou gister met farah een dressuur les gehad van Corry Rave, echt helemaal geweldig ze heeft ons een hoop tips gegeven zodat we weer lekker kunnen rommelen in de L1/L2 dus helemala happy. farah deed ook echt super haar best ondanks dat we nog een dikke plensbui op ons kop kregen, gewoon stug doorlopen he vandaag komen als het goed is mijn kniewrongenvoor mijn zadel dan is die helemaal compleet
Roxylovee! Pff vervelend zeg, maar ondanks dat gelukkig een fijne vakantie gehad en mooi dat het nu beter gaat! melisxfeikje: gaaf he! ben benieuwd naar foto's! stef_unique : Welkom en je heb een leuke haf! Hoop dat je snel weer kan rijden! farahtjuh: Mooi dat de les goed ging en dat je er wat aan had marlis + horsi: JEEEEEJ
Ik ga zo me kleine vriendin ophalen, en dan gaan we de paardjes even doen! Angel heeft vandaag heel het land gehad en zonder eczeemdeken opgelopen omdat het zo hard regende. Dus die ga ik eerst even opdoen anders heeft maureen straks geen manen meer als ze daar is! En dan gaan we lekker paardje rijden en poetsen! & dan vanavond naar the smurfs!
rijbewijs gehaald Zou om 8 uur opgegaald worden maar alles stond vast dus dat werd 5 voor half 9 en ik moest om vijf voor 9 afrijden! Dus met 110 over de linkerbaan op de snelweg geraced om op tijd te komen ahah ! En dus ook niet geoefend met parkeren of iets want daar was geen tijd voor. Net op tijd bij het cbr aangekomen. Naar het tafeltje en het was een hele aardige rustige man. Werkt normaal in rijswijk maar nu toevallig in rotterdam. In de auto kreeg ik e vraag wat een pijltje betekende , ik wist dat het voor de luchtdoorstroming was maar niet waarom dus dat legde hij uit. Nou toen wegrijden en ik had de route naar rotterdam airport(1e x ook) Ik wist de weg dus. Vanaf rotterdam airport een andere weg dan de 1e x. allemaal smalle straatjes in gestuurd met veel zijstraatjes. Rijden ging heel goed. Nou weer terug aangekomen bij het cbr wist ik niet waarom de auto bleef piepen Ik dus ef kijken , en oja me lichten staan nog aan gelukkig zag ik het snel en loste ik het zelf op. Binnengekomen bij het tafeltje had die al een lach op zn gezicht en feliciteerde me Was echt een hele vriendelijke aardige man. Gezellig gepraat, muziekje op en af entoe een grap van zijn kant. Vanmiddag ga ik m aanvragen!!