Haflinger weekend 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 01:22

Nou eigenlijk alleen gehoord ;( Toen moest ik een meisje helpen met zadelen, ze kreeg de singel niet dicht en paard hapte naar haar.

Hoe oud is ze? gezonde spanning haha , tof toch ze kan zeker niet wachten tot volgend jaar haha.
Edit: Over 2 jaar haha.

MoonWencke

Re: Haflinger weekend 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 01:35

De barrage staat niet op film, maar onze eerste ronde wel, dus die komt ook vast nog wel voorbij ;)
Carolijn is net 14 geworden, begin juli. Die zou volgend jaar inderdaad maar al te graag weer meedoen met Wencke, maar ze is zich al aan het voorbereiden op het afscheid, geloof ik. Wie weet in 2013.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 01:41

Sneu voor het meisje, maar dat is gewoon een nadeel met verzorgen.
en ik denk dat ze meer dan welkom is toch als je terug bent .

Oh ben benieuwd naar dat filmpje :D
Ben overigens ook benieuwd naar mijn filmpjes _O-

Ik ga te bed, morgen een fjord naar Monnikendam brengen om 11uur :O

Welterusten :wave:

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 07:44

Sita_ schreef:
Vanmiddag is hier trouwens de DA geweest bij Willy, godzijdank was het een hoefzweer, daar had ik zelf niet eens aan gedacht vanwege zijn hele dikke been.. De DA heeft hem er uit gesneden en hij liep gelijk een stuk beter.

oooh watfijn zeg! :)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 08:59

Ja, ik was echt blij dat dat het was.. Maar het was wel een beetje ongelukkige timing :\
Had mezelf al helemaal een schuldgevoel aangepraat dat ik hem niet terug op de wei had moeten zetten in de regen, of misschien zelfs niet zo had moeten oppakken met rijden na 3 dagen stilstaan.. :o

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 09:42

:(:)
Gelukkig valt het mee, de timing is niet heel handig indd.
Een geluk bij een ongelukje?

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 10:39

Suus...... O:)

Heb jij nou gekeken of je nog foto's van mij had gemaakt? :P

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 10:42

Teelee (Echte naam kwijt :Y) ) do heeft de hele dag met mn camera gelopen.
Ik ben overigens in een aantal linkjes hier in het topic jou wel tegen gekomen :j\
Foto's van je proef enzo :D
Kijk anders ook even bij monicabrouwer fotografie :j Weet niet of zij wat heeft

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 10:44

ik ben maar op 1 link wat foto's van mij tegen gekomen... Dat was op de site van W Koopman.
Op de site van monica stond niks op van mij geloof ik :n

lido_4_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 10:54

ik heb dit jaar ook niet echt veel foto's kunnen maken door dat ik het erg druk had met gromen op de zaterdag en zondag was me batterij leeg :( heb wel een paar foto's van de eerster western clinic
en verder alleen van claudia met haar dubbelspan die bestgaand gewonnen heeft

heeft er iemand nog foto's gemaakt van de vaardigheid onder het zadel rond 13:00
ben eigenlijk wel benieuwd hoe mijn geklungel er uit zag :P

VivaLasDivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 10:59

weet iemand zo de site naam voluit van w koopman?

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 11:05

willeke koopman ;)

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 11:23

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 11:54

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 12:10

NaSan schreef:
Ik heb de uitslagen naar de webmaster gestuurd, dus die zullen er wel snel op staan. Ik heb ook nog foto's gemaakt op de zaterdag en de zondag. Ze staan op http://www.oypo.nl/sdereu.

Wauw, wat staan Lita en ik hier ongelooflijk vaak gaaf tussen bij iig de crosstraining al :):) Wij waren de 2e groep!

wisanda2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 12:51

Wat vonden jullie trouwens van het presentje dat DAH uitdeelde aan ledden ivm het 50 jaar haflinger in Nederland?

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 12:52

wel leuk toch :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 12:56

wisanda2003 schreef:
Wat vonden jullie trouwens van het presentje dat DAH uitdeelde aan ledden ivm het 50 jaar haflinger in Nederland?

Niet gehad die mensen waren weg :? Was maar tot 17uur

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 13:09

wisanda2003 schreef:

ja heel leuk
wil er eigenlijk nog wel 1 hebben (heb hem weggegeven aan mijn groom voor haar hulp)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 13:11

NaSan schreef:
Ik heb de uitslagen naar de webmaster gestuurd, dus die zullen er wel snel op staan. Ik heb ook nog foto's gemaakt op de zaterdag en de zondag. Ze staan op http://www.oypo.nl/sdereu.

O cool wij staan er paar x op ,oet nog even goed gaan kijken welke de leukste is

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 13:21

Ik heb dit jaar zoals eerder al gezegd niet veel foto's gemaakt van anderen. Was eigenlijk niet de bedoeling. Alleen van 3 combinaties die het aan me gevraagd hadden. Maar goed kon het niet laten om her en der toch wat foto's te maken..
Ze mogen gewoon gebruikt worden alleen bij groter formaat, afdruk en zonder naamsvermelding vraag ik een kleine vergoeding.

Zijn dezelfde foto's..

Op hyves:
http://siensfotografie.hyves.nl/album/6 ... /lIESyg7M/

Op picasa:
https://picasaweb.google.com/1046524247 ... erweekend#

Dit zijn veder alle foto's die ik heb gemaakt zo tussendoor..

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 13:26

Wij hebben er helaas ook geen kunnen halen -O- waren ook te laat. Maar het idee was leuk :j

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 13:30

_/-\o_ mijn weekend was ver boven verwachting!! _/-\o_ <3

max /3 heeft lang in de lappemand gelegen en heeft op meerdere plaatsen artrose,de afspraak voor inslapen stond bijna.. in april,maar had nog besloten om hem nog even weidegang/rust te gevenen daarna nog eens te kijken,sinds juni voelt hij zich weer toppie en fris! (en dit achteraf allemaal omdat ik in een kleiner en door MSFC(zorro's zadelpasservice) aangepast zadel ben gaan rijden)

ZO BELANGRIJK IS DUS EEN PASSEND ZADEL!! :)*

(we hadden een weekend geboekt in een huisje met paardenstalling 5 km van ermeloterrein af.
vrijdags heen,maandag naar huis.)

:o ik ging slecht voorbereid erheen,ik dacht dat ik op zand moest en had dus gewone ijzers,maar moest op gras...er was slecht weer voorspeld en dacht dus dat mijn dressuur(1 L2 proefje zonder startkaart) al in de soep ging lopen.een voorlezer kunnen regelen (nog bedankt sita)en een fotograaf,uiteindelijk heb ik zelf de hele ochtend in de zon gereden...door het uitlopen kon de *-:) er niet zijn :( .

de L2 proef zelf: max en ik hebben voor het laatst in 2008 l2 gereden.daarna voor het laatst nog M1 nog op ermelo 2010...vanwege zijn atrose in het M nu te pittig en koos daarom voor een l2proefje ;)

ik heb zelf stomme stuurfouten gemaakt _-:( ,ik wilde groeten aan het begin,reed na achterwaarts de verkeerde kant op(ik zat in de gloria erop omdat hij zo fijn liep :z ) ,sloeg te laat bij letter af voor hand veranderen en te vroeg draven bij c.

bestgaand was eigenlijk te zwaar voor ons,het was meteen na de dressuur en het was veel draf en galop,ik ben zelfs nog even in stap gegaan terwijl de galop moest omdat ik bang was /3 max te overbelasten op deze manier.
hij heeft goed mee gelopen maar kans maken doen we nooit,hij maait met zijn voorbenen,is te klein en loopt teveel op de voorhand.

daarna kon hij ruim 4 uur rusten op de trailer.

parade :D : 1ste geworden met 171 punten(dat heb je als je de enige bent in de categorie :o )
mocht dus vooraan komen staan en een ereronde meerijden ~~}> *\o/*

zondag: ik had gekozen voor de westernclinic beginners(cross en de 4 uur durende buitenrit kan ik /3 max niet meer aandoen met zijn artrose).

helaas veel regen gehad...maar wel veel complimenten, /3 heeft zeker aanleg voor het western,hij is makkelijk te sturen en de walk,jog en loop(galop) kan hij goed laag en langzaam,en achterwaarts als een speer. _/-\o_

het zijwaarts over de paal was het moeilijkst,hij denkt graag teveel mee en dan raakt dan in de war als dat niet is wat ik van hem vraag.

uitslag de 1ste prijs.. _O- .

sávonds op de heide/bos bij de camping nog een buitenritje gemaakt in de zon,met adembenemend uitzicht.

al met al ik ben dus beretrots op mijn haffie,hij is het zware weekend goed doorgekomen,en nu alleen nog maar veel plezier van hem hebben..

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 13:32

wisanda2003 schreef:

erg leuk...zit er nu uit te drinken. :D

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 13:39

Leuk verslagje Casanova! :D