Freya schreef:goede avond all,
Donna begint te wennen geloof ik, ze trapt al wat minder, haar been deed zeer, eigenschuld, hopelijk leert madam er van.
Ukkie heeft vanmiddag met dr nieuwe vriendjes buiten gestaan, nadat ze eerst alleen heeft gespeeld, kon ik even uitmesten, phoe valt toch wel weer even tegen, maar ach na een weekje weet ik niet beter.
Deze nacht voor het laatst de bandage om in de nacht, hopelijk wordt haar been niet dik, aangezien ik woensdag weer moet werken.
Heb ook een beetje leuk nieuws, ik heb een tuig gekocht, die komt denk ik in het nieuwe jaar onze kant op. Ben helemaal happy.
En vanavond brak ik toen we de kist van opa met z'n alle ( me moeder, vader, me oom en me man ) hebben afgesloten. bij de opbaring, het afscheid zelf had ik daar nog geen last van, maar het is nu echt defenitief. Maar ben wel me spanningshoofdpijn nu kwijt.
Toen we terug reden uit den haag waren ze al flink aan het pekelen.Dus dat wordt morgen denk ik weer autoruiten krabben, grgrgr totaal geen zin in, moet morgen ochten vroeg op stal zijn, ivm de begravenis morgen.
Veel sterkte vandaag 
Hinke schreef:blondiev schreef:
Wij hebben wel een binnenbak. Mijn haf heeft ook geen rem, dus ik rij ook alleen als er niemand anders is. Verena laat heel harde scheten en begint dan te bokken, daar staat niemand op te wachten. Het is als het druk is ook lastig in te schatten wat de anderen gaan doen als je sowieso al je handen vol hebt met je eigen pony. Het leuke is dat ze bij een buitenrit veel meer ontspannen is, maar dan vraag je ook veel minder.
Haha ik zie het al voor me

Blijf je dan wel zitten als ze dat doet?
@freya: wat leuk dat je een tuig hebt gekocht. Nieuw of tweedehands? Heb je fotos?
Dieuwke1315 schreef:Ze zeggen dat het in Friesland hier zo hard gaat vriezen dat het net zo koud weer wordt als de elfstedentocht in 1997 ofzo ? .. krant
Ja maar zeggen ze dat niet elk jaar?
@rozie: het weiland beter dan de bak? Dan heb je wel een droge wei? Of je hebt een héle slechte bak
Net ff bij ankie gekeken en het vriest al nu. Maar ook al vriest het, kan morgen wel ff een buitenritje maken

Wordt nl de laatste buitenrit voor de komende 2 weken aangezien ik morgen weer terug ga.
Ga je vandaag al weg Hinke ? 
FREYA : Mooi tuig !

monique1983 schreef:mooi tuig jolanda
als het goed is is me moeder om 8 uur vanmorgen geopereerd moet om 12 uur daar zijn voor en gesprek met en gastvrouw ben benieuwd hoe het is gegaan
ben ook nog eens aardig ziek heb het warm verkouden hoofdpijn en hoesten dus komt ook lekker nu weet niet of ik er wel bij mag dan ook
Bah sterkte
Wat is jouw moeder eigenlijk aan geopereerd ?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb net Mandy weer verzorgd en weer stal gemest .
Vanmiddag rijden .. buitenrit / binnenmanege
.