Heel erg, is echt poedersuiker allemaal, Heel veel stekrte

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:Jasssssss
Ben jij op msn ben ik er nie en andersom, schiet lekker op zo
Elke keer als ik er ben staat er weer een heel stuk tekst van jouw op msn, wil ik reageren ben je alweer offline
Jah heh ik heb gelijk, wist ik welJe moet ff foto van Dick Trom plaatsen, ben wel benieuwd
poedersuiker man van anne dr ijzers, hoop dat hoefsmid nog een gaatje voor je heeft. Is hier ook altijd, als je hoefsmid nodig bent is er nergens één te vinden. Maja... niks aan te doen helaas.
Cool dat je op Marie heb gereden alleenAmber zou ook nooit in één keer over een zeiltje lopen, het watje
zal wel typisch iets voor haflingers zijn haha.
Heb je je pijn gedaan dan met die trapMja je moet wel oppassen heh met paarden vastbinden en dan natspuiten als ze er bang voor zijn. Paard op de manege kun je nu helemaal niet meer vastbinden, anders gaat ie er gelijk in hangen. Kwam doordat ze em vastbonden en toen voor het eerst op gingen zitten
![]()
paard helemaal flippen en ging onderuit. Levensgevaarlijk natuurlijk, voor tzelfde breken ze hun nek.
Succes morgen! Slaap lekker meissie![]()
![]()
suusiejj schreef:
kekaro schreef:ik had gelezen van as ja...gekkerd !
nou dat komt in ieder geval wel weer goed hoor
naar van je oma en de vriend van je tante !
echt K*Tziekte is het ook...je hoort het echt steeds vaker
met mij is het verder super, komende weken nog erg druk
kevin en thomas hebben nog vakantie maar rob is alweer aan het werk dus whaaaaaa druk in huis
kekaro schreef:een hoop zieken suus bah
hoe is het met jouw pols nu ? kan je op zich weer gaan beginnen met as ?
lotteluvah schreef:Ik heb een nieuwe cameraaaaa
Dus moon vrijdag oefen ik op Amber
Jasia schreef:Pff nog steeds? Dat duurt lang zeg!
Heeft Moon d'r dekje nou al..?