Ik heb appel ook alleen maar gespoeld, veel te warm joh!
Eergisteren wel heel ven gereden, voltige weer op opgepakt... Vind het echt heel eng!
Enne regend het al bij iemand? Of onweer
romyloverrr
Geplaatst: 20-07-14 16:32
HIer heft een meisje dat hier op vakantie is gereden, ze rijd haar echt wel netjes! Haar zusje ook maar zie durft minder. Waarna de meisjes nog lekker met de pony laten zwemmen in de geul, hadden ze nog nooit gedaan.
Morgen gaan we wel als verassing op uitrit, dat hebben ze nog nooit gedaan
Cool ! Volrige, dat heb ik altijd al willen doen. Helaas geen goede verenigingen hier in de buurt. Veel plezier met de voltige, we willen wel foto's zien hé! (hoe heet je eigenlijk? Volgensmij ben je nieuw toch?
Ja, ik hoop dat ze het leuk hebben hier. Zelf haat ik vakantie haha.
Ok afgelopen weekend dus op samengestelde menwedstrijd geweest en deze keer gegroomd bij 4 span ponys in plaats ven zelf te rijden met mijn enkelspan pony. Hier een foto in dressuur outfit en 2 innde hindernissen. En mijn " angst" die ik nog klein beetje had na mijn ongeluktje 3 weken geleden is helemaal weg.
Eline, ik doe het zelf zonder voltige singel... heb nog wel foto's voor dat ik geopereerd werd? Ja 2 [***]'s dan krijg je dat hé hihi, ik vind het wel leuk een naam genootje! Ik zit idd hier nog niet zo heel lang in het topic =) Gave foto's flurk, ziet er echt gaf uit, je mag trots op jezelf zin van wegen je angst en..
cheidie
Geplaatst: 21-07-14 12:05
Leuk voorgesteld Deborah. Jij verveeld je vast niet met al die paarden . Gave foto ook!
Leuk Flurk. En fijn dat je weer over je angst heen bent!
Hoi iedereen, Ik heb de laatste tijd bijna niet gereageerd dus zal me even opnieuw voorstellen voor de nieuwe mensen in het topic; Ik ben Sanne met haflinger Niels.
Fijn dat je over je angst heen ben flurk, is nooit fijn zoiets.
---
ik heb gisteren 2 jasjes besteld als wedstrijd jasje, hopelijk heb ik ze woensdag binnen en dan ga ik kijken welke er het leukste is haha.
en heb eindelijk n afspraak met de zadelmaker kunnen maken
Equisync
Geplaatst: 21-07-14 12:41
Oh ja dat moet ik ook nog.. Mja Andor heeft nu toch even vakantie dus dan kan ik het wel even uitstellen tot na het loon zodat het niet zo'n pijnlijke rib uit mijn lijf word.. Aangezien alles zo lekker bij elkaar komt, zadelmaker en hoefschoenen.. auw.. Hij loopt trouwens godzijdank gewoon goed op het harde en ook in de bak, dus kan wel blijven longeren voor conditie en spieren, dat scheelt al een stuk! Helaas zodra het terrein wat ongelijk word of als hij over kiezels moet(wat helaas moet om van stal naar wei en andersom te gaan) loopt hij onwijs kreupel, maargoed zijn zool komt nu bijna tegen de grond, wat hij heel lang niet gehad heeft dus daar moet hij echt aan wennen. We geven het tijd
Ik krijg mn vakantie geld nog.. maar ben bang dat het ook wel zeer gaat doen haha, maar erna heb ik als het goed us wel een fijn zadel
dat is inderdaad ook een duur iets die schoenen maar zolang het helpt is het goed toch wel jammer dat je als het ongelijk is of iets het toch gaat merken,