Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. De beer die op een van mn zeugjes heeft gezeten is bijna roodbont op 5 zwarte haren op zn kop :p. Dat is dus ook 3kleur. Ik fok zwart/rood/wit. CH-Teddys zijn leuk he
en jouw caafje zal zn naam er wel eer aan doen, want 'mellow' is precies zoals je het karakter van het ras kunt beschrijven. Mikkiej schreef:Oke, kan je er idd wel iets bij voorstellen!
Is dan wel een goede optie om ze zo te kruizen
Wiek: Mellow, mijn cavia is officieel ook een 3kleur CH-Teddy, alleen zit de 3e kleur op zijn kont

. Leuk dat je ook cavia's hebt! Het valt me op dat er veel paardenmensen ook cavia's hebben. Zou er een verband zijn? Wiek3 schreef:Mikkiej, ik geloof dat Mellow Lilac, wit (en misschien saffraan) is? Kan de kleur op zn kont niet zien.
Wat een leuke koeienfoto Sita, ik heb totaal geen verstand van koeien, maar ik vind ze prachtig!!! Schattig kalfje ook. Leuk dat je ook cavia's hebt! Het valt me op dat er veel paardenmensen ook cavia's hebben. Zou er een verband zijn?
Mikkiej schreef:Ah oke!
Doen jullie ook mee aan keuringen?
Op de zorgboerderij waar ik stage heb gelopen kruizen ze geloof ik wel, om "de beste melkkoe" te fokken.. Daar melken ze nu 200 koeien..
Leuk trouwens dat je ook cavia's hebt!
Er zijn volgens mij wel keuringen..
Trusten!
maar als je caafje uit de dierenwinkel komt, geven ze dan werkelijk een stamboom mee? Dat heb ik nog nooit gehoord. Bij veel dierenwinkels wordt er maar op los gefokt door jan en alleman. 

wat ben je toch veranderd, wouwie 
Viet schreef:Een wat oudere leerkracht bij mij op stage zei, als een vrouw er mooi uit ziet met zo'n potje op de kop (cap) dan weet je zeker dat het echt een mooie vrouw is.
Vond ik zo'n geniale uitspraak haha
inderdaad een geniale uitspraak!
Leuke haf heb je! Enneh dat jurkje staat je heel erg leuk hoor!
Jeetje anorexia patiënt.. dat roep je toch niet naar andere! Bah.. wat respectloos!! 
ben zo benieuwd naar een foto als ze geboren zijn 
haha. Ik durfde ook nooit goed in jurkjes te lopen.. nu ben ik -50 kg en mam heeft me verplicht haha! Heb dus een hele gave gekocht voor kerst
Ik heb nog zo’n 5 kg overgewicht volgens de BMI, en dat moet er wel af. Maar er is nu 50 kg af en ik merk dat het wat minder snel gaat allemaal.. Sta nog steeds onder begeleiding van een hele fijne diëtiste, en ze zegt ook, Paulien het is niet erg als je lichaam nu even laat herstellen van de verloren kg’s: probeer goed op gewicht te blijven, niet aan te komen, dan ben je al super bezig. De laatste paar kg’s gaan eenmaal wat minder hard dan de eerste.. Maar ik blijf wel opletten met wat ik eet en dat ik genoeg beweeg, en moet zeggen dat dat heel goed gaat! Daar ben ik heel blij mee
Zoektpaard schreef:Viet schreef:Als dit hele verhaal waar is regel je dit met de politie lijkt mij?
Als je goed leest hebben we dit ook gedaan.
We hoeven alleen te weten waar ze staan dan is alles opgelost, aangezien die paarden in belgie horen te staan.
die meiden hebben ze gewoon mee genomen en niks meer laten horen alleen voor grote geld edragen die ook iet betaald meer worden omdat eigenaar zijn hengsten terug wil. hierna zijn jullie van mij af.
En idd Twilight is een mooie film wil de allerlaatste deel zien nog geen tijd voor gehad.
(en dan te bedenken dat ik er zelf met de beste bedoelingen een opmerking over maakte, sorry!) Hoop dat jullie er gauw uitkomen hoe of wat.

.maessie schreef:@Sita: Men had altijd het idee dat jullie ook een stal megavol koeien hadden, maar valt heel erg mee dus! En geiten? Wat voor? Wij fokken ook al jaren geiten ook voor de keuring, daar komt onze stalnaam ook vandaan! (Wij hebben een geitenmelkerij met een stuk of 300 dieren)

Weet niet of je ze kent maar de man waar ze weg komen woont in Peins en al zn geiten heten Kina..
. Bijna heel mijn familie woont in Groningen, mijn vader komt uit een gezin van 8 kinderen en mijn moeder uit een gezin van 5 kinderen, maar helaas heeft niemand van hen een boerderij. Anders zou je mij daar vaak kunnen vinden.
.
. Ongetwijfeld hard werken, maar de dieren om je heen.. heerlijk.