sinds een tijdje zijn wij overgestapt van delta naar vollears en echt wat een wereld van verschil. houden zich veel beter aan afspraken, zijn vriendelijker en bellen uit interesse hoe het gaat(al tot 2x toe , over de ogen) en om tips te geven! Echt super
Delta wel veel problemen mee gehad. Veel te laat komen zonder rede, een conclusie trekken die niet juist is. Zoals hoefbevangen terwijl ze gekneusde stralen had.. Dingen op de rekening zetten die niet eens uitgevoerd zijn..
Ach mijn pony is op een hele fijne manier ingeslapen door meursing en dat vind ik goud waard.. En voor derest ben ik van geen enkele dierenarts echt Fan... Zie ze liever niet dan wel
Maar tot nu toe heb ik hier in limburg een goede dierenarts die mij goed te hulp kwam toen mijn mannentjes iets hadden of gecastreert moesten worden
Zo is het maar ik denk ook wel dat het per dierenarts vd praktijk kan schelen want als bv een dierenarts die bij meursing of delta werk een blooper maakt dan gaat dat ook ten koste van de praktijk je deelt toch je ervaring met anderen en die kunnen dan ook zeggen van ik vertrek of ohh dan bel ik die maar niet.... Maarja meiden duimen dat onze paardjes voor derest van het jaar schade vrij blijven en we ze enkelt hoeven laten komen voor entingen
Ik ook hoor!! Ze zijn bij mij altijd op tijd en heb gelukkig altijd de vrouwelijke DA die onwijs vriendelijk is. Vriendin van mij is ook overgestapt op een andere DA omdat meursing hun afspraken niet na kwamen bij haar..
mwah of het nou op stal word verteld of op het forum ervaringen worden toch wel uitgewisselt
Zo had ik met smid onno een iets mindere ervaring die liet mijn paard zich snijden aan een spijker die uitstak... In plaats van dat hij die spijker gelijk ingeslagen had mijn paard geen snee gehad bij der hoef ....
Ik had een hoefsmid die er 4uur!!!!!! over deed om mn paard rondom te beslaan. En dan nog boos worden dat ie niet meer stil wilde staan... was ook nog binnen 2 dagen een ijzer kwijt dat was 1 keer maar nooit weer!