T is nu al zo koud buiten! Ik hoest de longen uit mn lijf al 2 dagen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
T is nu al zo koud buiten! Ik hoest de longen uit mn lijf al 2 dagen
Dieuwke1315 schreef:Lekker is dat hier he Hinke ?
Ik ga straks in de bak , gisteren al buiten geweest
Véel minder autos, en ze rijden ook minder hard. En de meesten hier ( niet allemaal
)remmen netjes af als ze langs paarden rijden. Dat was in rijnsburg wel anders, waar ankie stond was het gewoon gevaarlijk, ook al heb je een mak paard. Welke bak rij je in? Heb je zelf een bak of rij je in de clubbak?Stravero schreef:Ik ben bang dat 't hier wel gaat vriezenT is nu al zo koud buiten! Ik hoest de longen uit mn lijf al 2 dagen
Maar vind het zelf eigelijk wel leuk
Zo ik heb ook eindelijk weer bijgelezen, het ging weer heel erg snel. Jolanda fijn dat de verhuizing zo goed is verlopen. Dat is natuurlijk even wennen voor de paardjes. Hinke schreef:Dieuwke1315 schreef:Lekker is dat hier he Hinke ?
Ik ga straks in de bak , gisteren al buiten geweest
Véel minder autos, en ze rijden ook minder hard. En de meesten hier ( niet allemaal
)remmen netjes af als ze langs paarden rijden. Dat was in rijnsburg wel anders, waar ankie stond was het gewoon gevaarlijk, ook al heb je een mak paard. Welke bak rij je in? Heb je zelf een bak of rij je in de clubbak?/quote]
. En 1× in de week naar binnnenmanege
. Wat doe jij Hinke ? 
Wij hebben wel een binnenbak. Mijn haf heeft ook geen rem, dus ik rij ook alleen als er niemand anders is. Verena laat heel harde scheten en begint dan te bokken, daar staat niemand op te wachten. Het is als het druk is ook lastig in te schatten wat de anderen gaan doen als je sowieso al je handen vol hebt met je eigen pony. Het leuke is dat ze bij een buitenrit veel meer ontspannen is, maar dan vraag je ook veel minder. 
Meestal is het weiland beter als de bak met dit weer
blondiev schreef:Wij hebben wel een binnenbak. Mijn haf heeft ook geen rem, dus ik rij ook alleen als er niemand anders is. Verena laat heel harde scheten en begint dan te bokken, daar staat niemand op te wachten. Het is als het druk is ook lastig in te schatten wat de anderen gaan doen als je sowieso al je handen vol hebt met je eigen pony. Het leuke is dat ze bij een buitenrit veel meer ontspannen is, maar dan vraag je ook veel minder.
Blijf je dan wel zitten als ze dat doet?Dieuwke1315 schreef:Ze zeggen dat het in Friesland hier zo hard gaat vriezen dat het net zo koud weer wordt als de elfstedentocht in 1997 ofzo ? .. krant
Wordt nl de laatste buitenrit voor de komende 2 weken aangezien ik morgen weer terug ga. melody93 schreef:Gras is bij ons ook beter hoor, daarom rijdt ik elke dag dressuur op veldjes in het bos![]()
Bak was eerst namelijk nat, toen bevroren en nu dus nogsteeds heel hobbelig, nog niet echt rijdbaar...
Gras wel gewoon want dat is vlak