Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dieuwke1315 schreef:Lekker is dat hier he Hinke ?
Ik ga straks in de bak , gisteren al buiten geweest
Stravero schreef:Ik ben bang dat 't hier wel gaat vriezenT is nu al zo koud buiten! Ik hoest de longen uit mn lijf al 2 dagen
Hinke schreef:Dieuwke1315 schreef:Lekker is dat hier he Hinke ?
Ik ga straks in de bak , gisteren al buiten geweest
blondiev schreef:Wij hebben wel een binnenbak. Mijn haf heeft ook geen rem, dus ik rij ook alleen als er niemand anders is. Verena laat heel harde scheten en begint dan te bokken, daar staat niemand op te wachten. Het is als het druk is ook lastig in te schatten wat de anderen gaan doen als je sowieso al je handen vol hebt met je eigen pony. Het leuke is dat ze bij een buitenrit veel meer ontspannen is, maar dan vraag je ook veel minder.
Dieuwke1315 schreef:Ze zeggen dat het in Friesland hier zo hard gaat vriezen dat het net zo koud weer wordt als de elfstedentocht in 1997 ofzo ? .. krant
melody93 schreef:Gras is bij ons ook beter hoor, daarom rijdt ik elke dag dressuur op veldjes in het bos![]()
Bak was eerst namelijk nat, toen bevroren en nu dus nogsteeds heel hobbelig, nog niet echt rijdbaar...
Gras wel gewoon want dat is vlak