kekaro schreef:euh 't was waarschijnlijk niet dr hoofd...
omg laat maar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kekaro schreef:euh 't was waarschijnlijk niet dr hoofd...
lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:vind je het heel gek??
Ja
Normaal steekt ze haar neus er dan in
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:
Zo stond er eens zo'n klein paadje, en ik en een vriendin waren een laag vliegend opzoeknaarwîet-helikoptertje aan het kijken, BAM! zo dat paaltje tegen me ***, me hele *** paars de dagen daarna.
Wat betekend ***?
of is dat heel fout?
kekaro schreef:SmeeJ schreef:Was een zwart leren halster, Met allemaal diamantjes/echt Swarovski.
in 2 rijen zeg maar
ooooeeeehhhhh klinkt heeeeeeeeeeel fijn !
lotteluvah schreef:Laatst was ik met lot aan het spelen (omg heel fout) en toen toerterde ik peens door een pion. Peest sprong wel een meter de lucht in. Omg dat was op dat moment zo grappig om te zien he
.
SmeeJ schreef:ooooeeeehhhhh klinkt heeeeeeeeeeel fijn !
TjelleBieb schreef:Vorig jaar met oud&nieuw, was Dorien hier.
Waren we samen tot 12uur thuis bij mij.
En we hadden alle gordijnen wagen wijd open gezet omdat we dan het vuurwerk beter konden zien.
En om 10 voor half1, deden we nog ff een peukie voordat we naar 't Stam gingen, en Beer die lag héél rustig op Dorien d'r schoot, komt me broertje opeens voor het raam staan, en keihard kloppen.
Die kat schrok op, die VLOOG (serieus vloog!) vanaf de bank zo naar de andere kant van de kamer tegen de muur.
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:Laatst was ik met lot aan het spelen (omg heel fout) en toen toerterde ik peens door een pion. Peest sprong wel een meter de lucht in. Omg dat was op dat moment zo grappig om te zien he
.
Vorig jaar met oud&nieuw, was Dorien hier.
En we hadden alle gordijnen wagen wijd open gezet omdat we dan het vuurwerk beter konden zien.
En om 10 voor half1, deden we nog ff een peukie voordat we naar 't Stam gingen, en Beer die lag héél rustig op Dorien d'r schoot, komt me broertje opeens voor het raam staan, en keihard kloppen.
Die kat schrok op, die VLOOG (serieus vloog!) vanaf de bank zo naar de andere kant van de kamer tegen de muur.
lotteluvah schreef:kekaro schreef:euh 't was waarschijnlijk niet dr hoofd...
omg laat maar
TjelleBieb schreef:Nee Viet, mijn hoofd hangt niet ergens daar tussen me benen ofzo.
kekaro schreef:hahahahahahaha tjels katten kunnen af en toe ook zo vreselijk zijn !
mijn oude kat was gek op mijn spaanse sloffen, sloop ie altijd op af, ook als ik ze aan had.
als ie dan vlakbij was, bewoog ik ineens mijn voet heel snel heen en weer over de vloer !! hilarischhhhh
echt vier poten tegelijk van de grond af !
SmeeJ schreef:Gebruikers op dit forum: Babsie_Flash, HAFxGEK, Jasia, kekaro, Kyrseltje, lotteluvah, Naomi_Haffie, Photography, Roma_4ever, Siersma, SmeeJ, TjelleBieb en 1 bezoeker.
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:Laatst was ik met lot aan het spelen (omg heel fout) en toen toerterde ik peens door een pion. Peest sprong wel een meter de lucht in. Omg dat was op dat moment zo grappig om te zien he
.
Vorig jaar met oud&nieuw, was Dorien hier.
lotteluvah schreef:Mijn oma was een keer aan het oppassen toen ik 8 was ofzo. Ging ze nog ff kijken terwijl ik sliep (dacht ze). Opeens boog ze zich zo over me heen ik dachte cht gadverdammee blijf van em af. Duas ik zo keihard boeeeeeee.
Echt dat mens vloog de lucht in draaide zich om en rende keihard naar beneden
lotteluvah schreef:Mijn oma was een keer aan het oppassen toen ik 8 was ofzo. Ging ze nog ff kijken terwijl ik sliep (dacht ze). Opeens boog ze zich zo over me heen ik dachte cht gadverdammee blijf van em af. Duas ik zo keihard boeeeeeee.
Echt dat mens vloog de lucht in draaide zich om en rende keihard naar beneden
SmeeJ schreef:WHAHAHAH.
Ik heb me een keer in de kelderkast verstopt, en een uur later deed mijn oma dat deurtje open.
En ik zo Waaaaah en kom op haar afgerend, mens kreeg bijna een hardaanval.
En rent gillend naar buiten