Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:uhm fair trade??Dat is kleding die sommige mensen (mijn vriendin ook) kopen, maar wel in europa is gemaakt. dus niet door kinderarbeid
HAFxGEK schreef:Heej tjellebelmetd'rgrotesnottebel
TjelleBieb schreef:HAAAAY!
SmeeJ schreef:![]()
.
TjelleBieb schreef:Ik heb net veel gegeten, pfoew hey.
Nu buikie pijn.
Roma_4ever schreef:TjelleBieb schreef:Ik heb net veel gegeten, pfoew hey.
Nu buikie pijn.
moet je niet zo veel eten
Roma_4ever schreef:TjelleBieb schreef:
moet je niet zo veel eten
Joah, maar was zo lekker.
TjelleBieb schreef:HAFxGEK schreef:uhm fair trade??Dat is kleding die sommige mensen (mijn vriendin ook) kopen, maar wel in europa is gemaakt. dus niet door kinderarbeid
Ja, maar het moet niet over de kleding gaan.
Alleen euhh.. zal ff voorbeeld noemen.
Mannen gaan zeiken omdat vrouwen wel gewoon een rokje aan mogen in de zomer (als ze in de Albert Heijn staan) enne, bijv. dat vrouwen hoofddoeken opmogen maar 'gewone' mensen geen petten/mutsen mogen dragen.
Dat soort dingen.
TjelleBieb schreef:Babsie_Flash schreef:dus jouw kinderen mogen het later niet Tjel?
Dus je kan je wel in denken hoe je moeder je hierbij voelt?
Lol, ik hoef geen kinderen.
En als ik kinderen heb, tuurlijk mogen ze het.
Maar dan leer ik ze wel van jongs af aan, dat ze het mogen maar dat de EERSTE keer met mij word.
(dan fix ik zo'n lekkere dikke voor ze, worden ze kei stoned.. lekker kotsen, kijken of ze ooit in hun leven dan nog een joint aanraken.)
Zelfde geld met sterke drank.
Jasia schreef:
Fleurtje & ik
Jasia schreef:
Anneloes & Dick Trom
lotteluvah schreef:Gister is er een paardje bij ons ingeslapen. ze was 2,5 jaar en zo mager niet gezond. Ze wisten niet wat ze had, allerlei onderzoeken gehad enzo. Vet veel voer altijd deken op en lekker naar binnen enzo. Maar waarschijnlijk was het een erfelijke aandoening.
Kregen we gister een berichtje dat ze ingeslapen was omdat ze echt op was
HAFxGEK schreef:whahaha.. is dat een bestaant liedje??