Veel plezier Noa! Susan, ik hoorde dat je naar Aus gaat? Super leuk! Waar? Er is een hele dikke kans dat je hartstikke verliefd wordt op het land (of op een Ozzie he ) en nooit meer terug wilt.
cheidie
Geplaatst: 17-07-14 21:02
Dapper Noa! Ik hoop dat hij een leuk nieuw plekje vind.. Wat leuk Pernille! Knap dier.. Hopelijk is de mok snel weer weg zillionke.. En iedereen alvast veel plezier op vakantieeeee .
Ik ben ook niet meer zo actief, haha. Maar lees alles mee!
Ga morgen ochtend een rondje bos doen met Heidie denk ik. En goed inspuiten met vliegenspray
veel plezier noa in Kreta! en wauw australie! jaloers! al zou ik nu niet durven vliegen en wat leuk farahtjuh
Beterschap voor heidi
Vanochten ben ik al om 8 uur op Dutchie gestapt, lekker gereden. Alleen jammer dat hij vantevoren op mn teen is gaan staan en die is nu dik en au... ik heb over 2 balkjes heen gestapt, ging super (ik ga niet springen nog minimaal een jaar wachten!!) hij vond dat heel leuk.
zijn jullie hafjes ook zulke smeerkeesen?
Suzie99
Geplaatst: 18-07-14 14:28
@PeerAppel (ik weet je naam niet meer )
Ik ga voor 5 weken! De laatste weken gaan we rondtrekken in de camper langs Sydney, Melbourne, Perth en nog wat plaatsen! Ik heb er zin in!
Fijn Kim ik ben bij voor je is natuurlijk ook niet leuk! Welkom Deborah, wat een hoop paardjes do je zeg! Als je er maar van geniet =)
MyrtheMarit3
Geplaatst: 19-07-14 16:38
Hoi allemaal! Ik wil even zeggen dat ik groninger kampioen ben geworden vandaag klasse L1 met marit de c-pony! Ze wordt nu verkocht, dus een topafsluiting!!
Niets met Pooh in elk geval. Veel te warm voor. Pony is van weiland verhuist, groter weiland (met gras..) waar ze nu met zn zevenen op staan. Boompjes aan de zijkant.
Gaan jullie ze vannacht binnen halen ivm onweer?
romyloverrr
Geplaatst: 19-07-14 20:55
Ik ben naar het CHIO aachen gegaan Naar de cross en daarna het springen het s'middags, was super cool!