Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoe is het met donna haar been?
Ook heb ik een mail ontvangen van school dat ik te goed ben voor me opleiding. Ze hebben andere plannen met me, ik weet nog niet precies wat en ik zou meer informatie ontvangen. Enige wat ik nu nog weet is dat ik eind januari over geplaatst wordt naar zoetermeer dus mijn benieuwen
) en neem lekker je rust weltruste voor strakjes
Daarna lekker even naar de paardjes en ff poetsen, vanmiddag weer rijden.

Haaaii .
vanmiddag rijden in de bak
. 
Hinke schreef:Roziee schreef:Haha ja ik ging er echt op met zo'n gevoel van Nooo! waarom doe ik ditEn op het begin was hij met rijden ook nog wel vervelend, alleen maar willen rennen.. Maar daarna
Rijden jullie eigenlijk dressuur met jullie hafjes??
Nee ik nietZeker niet nu ik haar vanaf deze week alleen maar in het weekend kan rijden. Maar er zijn hier veel mensen die dressuur rijden met hun haf. Peelie, stravero, melody en vast nog veel meer
dus schiet niet altijd op haha. Ik kan ook nu nog niet echt rijden nu i.v.m met knie. Maar mijn bijrijdster doet dressuur en af en toe een sprongetje en gaat beiden goed 
zou vast wel goed komen.
(leuke naam ook) 

super meid 

mijn broer kan dat soort dingen ook goed, die vraag ik ook altijd

eindelijk!!!
Kan weer lekker rijden alleen zal het weer vriezen enz ..
was erg fijn...
Peelie schreef:zo hehe, ik heb mijn kieffertje weer terugeindelijk!!!
wat goed dat de verhuising goed is gegaan freya
Zo fijn om hier weer buiten te rijden zonder al die idioten die met 60 km per uur langs je heen gaan.