silfie fijne vakantie!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik vond het ook altijd zo moeilijk (nu nog steeds) om naar ’t graf te gaan van 1 van mijn super vriendinnen, of klasgenootjes (2 zijn ook overleden).. zo moeilijk.. maar je dochtertje en vader..
Sterkte en beterschap ook voor je moeder
wat schrikken allemaal zeg! Jij ook veel sterkte in deze tijd.
Ook die foto van jouw en Mara, echt lief in het zonnetje zo 

jammer dat het niet kan.
(moet volgende week nog 1x naar school om mijn rapport te halen. Dan officieel vakantie!) balen zeg dat ze nogal moeite heeft met gewoon los in de bak galopperen heeft 

!
heeeel veel plezier!

jippie 
ik kan dus helaas niks aan mijn spel fouten doen...silfie35 schreef:Hallo allemaal!
Vanavond is Henk geweest, (meninstructeur) en die heeft even geholpen en gekeken of alles goed zat en nog wat wijzigingen aangebracht, dus nu kan de mennerij beginnen! Maar eerst...............................................................................
Ga ik jullie een medeling doen, die een ieder tot zeveren brengt! Waar iedereen jaloers op is!
Ik ga morgen naar het heerlijke zonnige Italie op vakantie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga morgenochtend, om 9 uur hier weg, en dan rijden we naar Duitsland en daar stijgen we op!
Ik heb er zo'n zin in!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb al weekje Rhodos erop zitten en hebben nu TT in Assen
Maar ik wens je wel heeeel veel plezier ! macholoverr schreef:Whaha wat een vet cool filmpje Peelie ! Jammer van je baterijtjes!
Voor de mensen even.. Ik heb dislexsieik kan dus helaas niks aan mijn spel fouten doen...
monique22 ik wens jou & je moeder heel veel sterkte (F)

macholoverr schreef:Okj...
Maarre ik heb vandaag 25 juni een trap van een fries gehad.. Die recht in mijn maag kwam... Het beestje is vroeger mishandelt denk ik? Een paard regaeert niet so maar in eens so? Maar goed niemand vertelde mij ook dat ze met 2 halster touwtjes vast moest staan.. Maar geod in vind dat zei dr niks aan kan doen... Moet nu alleen even kijken hoe mijn lievurd aan zijn beweging komt... Want het doet erg veel pijn =(
!