Welkom allemaal!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Madeira_ schreef:Naomi, super die foto
Kijk zo kan iedereen hem gelijk zien:
Belle is ook leuk!
Amanda schreef:Had je er vet opgesmeerd?
Al helpt dat ook maar even
Leuk clubje zo Madeira!
Peelie schreef:ik heb me ook al gemeld in het andere topic...
Ik ben gistere zo hard onderuit gegaan met de fiets... Ik ben met mijn hoofd op de grond geknalt waarscheinlijk. Ik heb namenlijk een dikkek bult op mijn hoofd... Maar ik weet daar niks van...
Het was ook echt heel erg glad. Mara ging ook bijna onderuit maar omdat ze niet op ijzers staat kon ze zich gouw corrigeren en ging dus niet... maar echt heet gevaarlijk... Ook echt alles op stal was glad. Paarden waren ook niet buiten gezete de laatste 2 dagen. De meeste staan namenlijk op ijzers... Achja... Ik kom iedere dag en dan komt ze wel lekker buiten....
Ik gaan maar eens naar school als een beurze appel... ik zie er echt noiet uit... helemaal onder de blauwe plekken...
zucht... het is weer zo'n periode waar je echt doorheen moet bijten...
maargoed... Ik ben weg!!! doej doej! (L)
chipieke schreef:Welkom aan iedereen
Oké, mijn paarden zijn gechipt geraaktVond het best wel eng, zo'n dikke spuit erin :s
Weet er iemand hoe je je haflinger op je naam zet, wel in belgië? Moet mijn haflinger eerst op mijn naam zetten, daarna moet haar paspoort opgestuurd worden naar de databank en dan pas is Zyta volledig in orde! Verdorie ik heb nog veel werk...
chipieke schreef:Welkom aan iedereen
Oké, mijn paarden zijn gechipt geraaktVond het best wel eng, zo'n dikke spuit erin :s
Weet er iemand hoe je je haflinger op je naam zet, wel in belgië? Moet mijn haflinger eerst op mijn naam zetten, daarna moet haar paspoort opgestuurd worden naar de databank en dan pas is Zyta volledig in orde! Verdorie ik heb nog veel werk...
Freya schreef:Je kan de peen / wortel toch raspen ? Althans dat zou ik doen als mijn merrie niet meer normaal kan eten.
jump_girl schreef:chipieke schreef:Welkom aan iedereen
Wij hebben nog steeds geen bewijs dat ze gechipt is etc..
We hebben het een halfjaar geleden opgestuurd+kopie van haar stamboekpapieren..
Overlaatst belde ze (van het haflingerstamboek): We moeten de orginele versie hebben (haar stamboekpapieren dus) +70 euro...
Dus hebben we het orginele gestuurd en 70euro en zo een nummertje van de chip en nu zijn we nog steeds aan het wachten op haar papieren...
Het kan dus heel lang duren..
1tip doe nooit alle chipcodes erbij, ze durven het nog wel eens kwijt raken(2 zou voldoende zijn).
Hopelijk heb je hier wat aan.