(maar wij waarderen het graag als je met leestepens typt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Viet is in opleiding voor echte monlogiƫr
Net zo als de afrikanen, schotel op de kop
lotteluvah schreef:Mijn mams is btw gister de pil met me gaan halen
Volgens mij denkt ze dat ik van alles uitspook ofzo.
Ik vond het best genant van dr.
lotteluvah schreef:Straks gaan die van mij door de pil ook groeien
Krijg ik F
Omg.
Jasia schreef:Naomi_Haffie schreef:jullie hebben grote tietie's![]()
Ik heb er geen
lotteluvah schreef:Ik moet echt dun worden, schaam me dood
SmeeJ schreef:Morgen foto's van mirna.
Lous schreef:Jeetje dit gaat snel. Meiden moet meteen zeggen dat ik weg ga. Morgen om half 8 met de trein van Rotterdam centraal naar Schiphol en dan vligen naar Mallorca!!! Tot over een week!!
lotteluvah schreef:Volgens mij was dat het snelste topic ooit
SmeeJ schreef:
OEeeeh ze is zo lekker![]()
.
SmeeJ schreef:Haha ja, op die foto idd wel.
Hier nog een foto :'
Anseltje schreef:Ik mag morgen ruudje rijden van caitik ga vragen of miep foto's wilt maken
Monica_86 schreef:Okay voor de profieltjes... alst goed is staat hier wel iedereen op
Roma_4ever schreef:nog niet in de mijneeerst sally er bij op
Anseltje schreef:Roma_4ever schreef:nog niet in de mijneeerst sally er bij op
anders stuur je ff een foto naar moonie?
Ticcie schreef:Welkom Christy!
Ik had het daarnet nog niet gemeld, maar al de Hafjes zitten ook al in mijn profiel, de eerste foto die je ziet.
Anseltje schreef:Haaj gitt
Monica_86 schreef:Okay voor de profieltjes... alst goed is staat hier wel iedereen op
Anseltje schreef:ik ben douchen
en oh god oh god oh god..
heb me toch een paar dagen gehaden nu hek spierpijn
en overal blauwe plekken.. en ook nog 's een scheve vinger
Ticcie schreef:Ga eerst hier maar eens tegen alle lieve Haflingerhuggers van me zeggen: GOEIE MORGEN!!!
Ben reeds bezig met bijlezen (want heb al 2 dagen niet op de pc gekunnen..Donderdag naar Ieper en een erg leuke jongen op bezoek gehad daarna.. Die ook meewas naar Ieper en nog zo'n kleine 3 uur zitten napraten..)
En gister nja.. Eve wat lichte depressie, zelf de courage niet gehad om met Atlantic te rijden, maar dat ga ik vandaag dus wel doen!!! Hopen dat ie wat ok. is.![]()
Nu verder bijlezen, zit reeds op pg. 7!
Oja, de opening is trouwes super! En nog "superder" dat ik zo de eer krijg om ertussen te staan..