En die delen we, dus 125 ieder, dus zit land/stal bij in eh hooi/stro.
Etc

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kyrseltje schreef:Ben ik weer. Ben het met moon eens.. Ben dr ook geen voorstander van. Kijk maar naar Anne en Annemieke met Sunn..
Kyrseltje schreef:Hier iemand die toevallig fjorden manen kan knippen?
Kyrseltje schreef:Oke.. Ik wil namelijk iemand Hektor zijn manen laten knippen die dr ervaring mee heeft. Anders heb ik ruzie met mijn zus als het mislukt..
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Oke.. Ik wil namelijk iemand Hektor zijn manen laten knippen die dr ervaring mee heeft. Anders heb ik ruzie met mijn zus als het mislukt..
woon alleen beetje ver weg
Kyrseltje schreef:ja inderdaad, dat is wel weer vervelend. Misschien kunnen 2 mensen van fjordetopic hier heen komen..
Monica_86 schreef:OMG op die foto dat hij/zij/het met haar vriend zit ist best knap meisje![]()
![]()
![]()
OMG wat erg!
Kyrseltje schreef:Wat dan moon.. Wanneer was je nou jarig. Je hebt het wel gezegt, maar ben het vergeten..
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:OMG op die foto dat hij/zij/het met haar vriend zit ist best knap meisje![]()
![]()
![]()
OMG wat erg!
jah he ze ziet er beter uit als jeroen
kekaro schreef:heeeey dames !!
is het weer een beetje rustig in het topic
kreeg een uitnodiging van anseldan kan ik natuurlijk niet komen kijken zonder iets te zeggen !
gaat allemaal nog steeds prima hier
amigo is vet donker aan het worden! zo mooi
we hadden kleine poesjes, mijn gizmo die niet zwanger kon worden en het toen ineens toch was...
het waren er 5, gizmo werd hartstikke ziek na 6 dagen en gaf geen melk meer. ik met de hand gaan voeden maar 4 waren al te zwak en hebben het helaas niet gered
ik janken, kevin janken...gezellig
maar goed gizmo heeft flink antibiotica gekregen en is gelukkig weer opgeknapt en ze zorgt goed voor haar laatste kleintje ! ik voed hem bij maar hij gaat toch steeds meer weer drinken bij z'n mams.
de beginpost vind ik super an! mooi hoor
en ik ga uiteraard weer eens proberen om in het topic te blijven....al kan ik nog steeds niet tegen ruzie en onenigheid dus als er ruzie is ben ik gauw verdwenen.
kom ik wel weer koekeloeren als het rustig is want ik moet asra toch volgenen ik wil uiteraard gewoon weten hoe het met "mijn" meiden gaat !!
en nu ga ik de kids in bed gooien! tot snelll
xxxx
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Wat dan moon.. Wanneer was je nou jarig. Je hebt het wel gezegt, maar ben het vergeten..
11 juni
nou de ene helft van familie wil perse om 10 juni komen, zondagsmiddags maar dat kan niet, want dan moet me broertje voetballen en mijn ouders gaan daar altijd mee naartoe. Dus ik wil gewoon op zaterdagavond houden, maar dat vinden hun dan weer irritant