Donja is verkocht, eigenaresse gaat verder op haar zoon (nu 2,5) en ik vertrek in augustus voor ene jaar naar Amerika... heel gaaf allemaal, maar het is wel einde Karin&Donja..
Nou tot ik naar Amerika ga mag ik bij iemand op stal wss wel een keer in de week haar pony doen, maar dat is nog niet bevestigd. Dus ik ga me niet helemaal vervelen Als ik terugkom ga ik misschien wel met Donja haar zoon verder, misschien ook wel niet, ik zie wel
Ik dacht dat je perse niet daar wilde starten ivm de bodem? Wat is daaraan veranderd?
Aranel
Geplaatst: 22-03-09 20:23
Haha er rijdt een meisje bij die manege die bij mij op school zit en zij heeft gezegd dat ze de bodem wel goed vond Maargoed, ik dacht zelf ook wel van 'wat maakt die bodem eigenlijk uit', maar aan de andere kant, voorgaande jaren was 'ie echt wel slecht
Maarja, ik had gewoon ff gemaild óf er nog plek was, maar dat is er niet dus dan houdt het sowieso op!
Marijk je nieuwe tijden: 15.45/16.00 Marijke Hoekstra (M1) Amigo Alfred van Braakzicht. En dat meisje(dit was haar toch?) 12.22/12.45 Sofie van Bruggen Evita vd Moerenburgsehoeve Amaretto
Ik weet niet hoe de bak nu is in de Delta manege.. Ben er een tijdje niet meer geweest.
Maar afgelopen vrijdag en zaterdag in de buitenbak gereden bij onze eigen manege, en die was mul. Maar gelukkig hadden de ponys er geen moeite mee...
Mijn tijden zijn 09:00 & 09:22 ;d
Amigo_
Geplaatst: 23-03-09 19:15
Sorry fyen maar ik snap je niet.. je zit alle jaren te zeuren over de bak dat die zo bar slecht is en nu ineens wel weer mee willen doen.. sorry, dat snap ik echt niet..
Dank je emma.. Rijdt Herma Post ook mee??
Edit: zit op computer bij m`n vriend en heb daar starlijst even bekeken