Wedstrijden rijden is erg leuk, maar ook een dure hobby. Ik rijd soms met Vrouwke een wedstrijd, maar dat dan zonder startkaart.
Flurk: Zo, 320 euro! pension hier is 125 euro voor je paard 24/7 buiten en 200 euro voor overdag buiten en snachts een stal. daarbij heb je: 1 binnen rijbak (20x40) - 1 binnen rijbak (20x60) - buiten rijbaak met verlichting - stapmolen - wasplaats met koud en warm water - solarium- onbeperkt hooi/kuil - 1x per dag brok - stallen worden gemest - zadelkasten - 5 minuten bij het bos vandaan en onbeperkt rijden.
noa: ik heb de foto's natuurlijk in de app ook al voorbij zien komen en gereageerd, maar nogmaals: leuke mooie en een leuk setje dat roze! je hebt jens fijn aan het lopen.
SaartjeNina: Blauw staat leuk op je haf! haha leuk die ezel daarachter.
Charlotte: wauw, mooi bijleespost! respect
Tamara: haha gekke andor, haflingers ...
Noa: fijn dat het goed ging! Ik hoop voor je dat je ook lekker kunt rijden in de wei. mm, allleen lekker een ijsje met dit weer.
Charlot: leuke foto! 2 knappe haflingers.
Sanne: Wauw! je maakt echt mooie foto's

Ik heb Vrouwke vandaag gelongeerd. ze liep lekker ontspannen. De laatste tijd longeer ik haar wat meer, ik ben bezig met mooie overgangen en tempowisselingen te oefenen. Daarna heb ik ook nog even haar beentjes afgespoten.